منو
منو
سبد خرید

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II
دستگاه کپی کانن Canon 525iF II
دستگاه کپی کانن Canon 525iF II
دستگاه کپی کانن Canon 525iF II
دستگاه کپی کانن Canon 525iF II
دستگاه کپی کانن Canon 525iF II
دستگاه کپی کانن Canon 525iF II

Canon 525iF II

  • وضعیت کالا: ناموجود
  • برند: Canon
  • کد کالا: 7010400080035
0 تومان
0 تومان
تضمین اصالت کالا
۷ روز هفته، 24 ساعته
درگاه معتبر بانکی
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره

معرفی و بررسی دستگاه کپی کانن 525iF II

یکی از کمپانی های معتبر در زمینه تولید و ارائه دستگاه کپی چند کاره و با کیفیت شرکت کانن است. این کمپانی توانسته با ارائه دستگاه کپی مدل 525iF به مصرف کنندگان تا حدودی از پس نیاز های آنها بر بیاید. دستگاه کپی کانن Canon 525iF II با قابلیت های کپی، پرینت، اسکن و فکس بسیار مناسب برای استفاده در ادارات، مدارس، دفاتر تکثیر و چاپ با حجم کاری زیاد می باشد. برای آشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های دستگاه کپی چهار کاره کانن 525iF با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی دستگاه کپی کانن 525iF II

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 525iF II

  • ارائه بیشترین تعداد کپی در کوتاه ترین زمان ممکن

اگر برای رفع نیاز های خود در محل کارتان به محصولی کاربردی و با کیفیت نیاز دارید، دستگاه کپی کانن 525iF می تواند محصولی کارآمد برای شما باشد. این دستگاه کپی کانن در مدت زمان یک دقیقه تعداد 50 کپی را به صورت سیاه و سفید به شما ارائه دهد. همچنین دستگاه فتوکپی کانن 525iF II می تواند اولین کپی را بعد از مدت زمان 5 ثانیه به شما ارائه دهد، در نتیجه می توانید روی این دستگاه کپی چند کاره برای انجام کار با سرعت عمل بالا حساب کنید.

  • مناسب برای حجم کاری بسیار زیاد

دستگاه کپی چند کاره کانن 525iF II می تواند تعداد 9999 برگ کپی را به صورت متوالی به شما ارائه دهد پس برای حجم کاری سنگین و زیاد کاملا جوابگوی نیازهای شما می باشد. هم چنین بزرگنمایی اسناد و مدارک کپی شده با استفاده از دستگاه کپی اداری کانن مدل Canon 525iF II بین 25 تا 400 درصد خواهد بود. امکان کپی اسناد و مدارک شما در حالت دورو نیز در این دستگاه وجود دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 525iF II

  • رزولوشن بسیار مطلوب در چاپ اسناد و مدارک شما

سرعت چاپ در دستگاه کپی پشت رو زن کانن 525iF II همانند سرعت کپی این محصول 55 برگ در دقیقه می باشد. هم چنین این دستگاه فتوکپی می تواند فایل های شما را با فرمت های متنوعی از جمله PDF ،TIFF ،JPEG ،EPS وXPS با رزولوشن 600*1200 dpi پرینت بگیرد و به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است که دستگاه کپی سیاه و سفید اداری کانن مدل 525iF II دارای قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت دورو نیز خواهد بود.

  • امکان اسکن سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دو رو

اگر برای اسکن اسناد و مدارک خود به صورت تمام رنگی در حالت یک رو و دورو به یک اسکنر تخت با کیفیت نیازمندید، دستگاه کپی چند کاره کانن 525iF انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول می تواند اسناد و مدارک شما را به صورت سیاه و سفید و رنگی در حالت یک رو و دورو اسکن کند. سرعت اسکن در حالت یک رو در این دستگاه برابر با 50 اسکن در دقیقه و سرعت اسکن دورو در این دستگاه 100 اسکن در دقیقه می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 525iF II

  • برای انجام فکس روی این دستگاه حساب کنید!

علاوه بر قابلیت کپی، پرینت و اسکن، دستگاه کپی سیاه و سفید کانن مدل Canon 525iF II دارای قابلیت فکس نیز می باشد. این محصول می تواند اسناد و مدارک را به صورت یک رو و دورو فکس کند. سرعت فکس در این دستگاه کپی در حالت G3 برابر با 14.4 کیلو بایت بر ثانیه و در حالت Super G3 برابر با 33.6 کیلو بایت بر ثانیه می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon 525iF II

  • استفاده از مواد مصرفی مرغوب و با کیفیت برای چاپ 

اسناد و مدارک چاپ و یا کپی شده با استفاده از دستگاه کپی Canon 525iF II به صورت سیاه و سفید چاپ می شوند. در نتیجه تونرکارتریج این دستگاه، یک مدل تونرکارتریج مشکی رنگ با ظرفیت 51.500 چاپ و شناسه T03 خواهد بود. در نتیجه برای مدت زمان طولانی نیازی به تعویض تونر کارتریج مصرفی این دستگاه نخواهید داشت. هم چنین اسناد و مدارک چاپ شده با آن دارای ماندگاری برای مدت زمان طولانی خواهند بود.

  • ظرفیت کاغذ مطلوب

دستگاه کپی ایستاده کانن 525iF II مجهز به یک سینی کاغذ با ظرفیت 550 برگ و یک سنی کاغذ چند منظوره با ظرفیت 100 برگ می باشد که ظرفیت استاندارد آن در مجموع 650 برگ است. البته قابلیت افزایش ظرفیت کاغذ این محصول تا 3300 برگ با استفاده از سینی های کاغذ اضافی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است تهیه سینی های کاغذ اضافی روی قیمت دستگاه کپی موثر می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon 525iF II

این محصول دارای قابلیت کپی و چاپ اسناد روی انواع مختلف کاغذ از جمله کاغذ ساده، نازک، بازیافتی، رنگی، سنگین، لیبل، باند و از پیش چاپ شده خواهد بود. هم چنین می تواند وزن کاغذ بین 60 تا 135 گرم را به راحتی تحمل کند. در ضمن قابلیت چاپ روی اندازه های مختلف کاغذ از جمله A4 ،A5 ،A6 را نیز دارد.

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II

  • امکان اتصال با استفاده از پورت های متنوع

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II دارای قابلیت اتصال با استفاده از پورت USB 2 وUSB Host و کابل LAN می باشد. شما می توانید با استفاده از پورت USB 2 دستگاه را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کنید. هم چنین می توانید با استفاده از پورت USB Host فایل مورد نظرتان را روی فلش مموری کپی کنید و فلش مموری را به دستگاه متصل کنید. پس از آن فایل مورد نظرتان را به صورت مستقیم (بدون استفاده از کامپیوتر) پرینت بگیرید. لازم به ذکر است که دستگاه کپی سیاه و سفید ایستاده کانن 525iF II قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز نسخه 7،8 و10 را دارد. این محصول مجهز به مجموعه سخت افزاری قوی است و امکان ایجاد هیچگونه اختلال یا هنگی در آن وجود ندارد. ضمنا دستگاه کپی چند کاره کانن 525iF II دارای حافظه داخلی 30 GB است.

دستگاه کپی کانن Canon 525iF II

  • دارای صفحه نمایش لمسی و هوشمند

اگر در کار با این دسته از ماشین های اداری مبتدی هستید، دستگاه کپی525iF کانن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 10 اینچی لمسی است که کار با دستگاه را بسیار آسان می کند. با استفاده از این صفحه نمایش شما می توانید به راحتی تظیمات مورد نظرتان را روی دستگاه اعمال کنید.

جمع بندی

در مجموع اگر به محصولی با کیفیت و کاربردی نیاز دارید که بتواند به راحتی پاسخگوی نیاز های شما برای حجم کاری زیاد باشد، دستگاه کپی کانن Canon 525iF II انتخاب مناسبی است و می تواند به خوبی جوابگوی نیاز های شما باشد. چنانچه قصد خرید بهترین دستگاه کپی برای مدارس، انتشارات، دفتر فنی و مکان هایی از این دسته را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

مشخصات فنی کالا
خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
ابعاد 494*465*452 میلی متر
وزن 19 کیلوگرم
کارایی مناسب برای ادارات
مدارس
دفاتر تکثیر و چاپ با حجم کاری زیاد
سیستم عامل سازگار Linux-Mac-Windows
مشخصات پرینت:
پرینت
سرعت چاپ 45 برگ در دقیقه
وضوح چاپ 600*600 DPI
چاپ دو رو 45 برگ در دقیقه
کاغذ:
ظرفیت سینی کاغذ یک سینی 550 برگی-یک سینی چند منظوره 100 برگی
مشخصات اسکن:
اسکن
رزولوشن دیجیتال اسکن 600*600 dpi
سرعت اسکن یک رو سیاه سفید 38 اسکن در ثانیه
دورو 70 برگ بر دقیقه
مشخصات کپی:
سرعت کپی 45 برگ بر دقیقه
نوع کپی ایستاده
حافظه کپی 10 گیگابایت
تعداد کپی متوالی 999 برگ
رزولوشن کپی 600*600 dpi
زمان مورد نیاز برای اولین کپی 6 ثانیه
زمان گرم شدن دستگاه 14 ثانیه
کوچک نمایی/ بزرگ نمایی 25 الی 400 درصد
مشخصات فکس:
فکس
ظرفیت حافظه فکس 30000 برگ
مواد مصرفی:
مواد مصرفی تونرکارتریج مشکی T03
سایر مشخصات:
قابلیت تغذیه خودکار ADF
حجم ADF 100 برگ
پورت اتصال USB Host
USB 2
Lan
Wifi

نظرات برای دستگاه کپی کانن Canon 525iF II

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.


اینفوگرافی
این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات