اگر طول عمر باتری گوشی شما مناسب باشد، ممکن است در مواقع حساس گوشی شما خاموش شود و مشکلات زیادی برایتان ایجاد شود! به خصوص اگر از آن دست کاربرانی هستید که در طول روز زیاد با گوشی خود کار می کنید، باید حتماً از میزان شارژدهی آن اطمینان حاصل کنید. خوشبختانه شرکت های تولید کننده گوشی به این موضوع واقف هستند و تمرکز زیادی بر روی افزایش طول عمر باتری محصولات خود گذاشته اند. در این مقاله برخی از بهترین گوشی های اندرویدی از لحاظ طول عمر باتری را به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا – شارژدهی باتری چند روزه

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا – شارژدهی باتری چند روزه

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا به یک صفحه نمایش امولد بزرگ مجهز است و در آن از سخت افزار قدرتمندی استفاده شده است. همچنین این گوشی دارای دوربین های با کیفیتی است و امکان نصب انواع نرم افزارهای سفارشی سازی شده بر روی آن وجود دارد. یکی از نقاط قوت این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در آن است که برای بیش از یک روز شارژدهی دارد. این باتری از سرعت شارژ باسیم 45 وات و شارژ وایرلس 15 وات پشتیبانی می کند و شارژ شدن آن در زمانی کوتاه انجام می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE – فوق العاده مقرون به صرفه

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE – فوق العاده مقرون به صرفه

گوشی گلکسی S21 FE یکی از بهترین گوشی های اقتصادی موجود در بازار است که امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی به یک صفحه نمایش امولد 120 هرتز، سخت افزار نسبتاً رده بالا و دوربین هایی با کیفیت مجهز است و آپدیت های نرم افزاری برای آن در طولانی مدت عرضه می شود. باتری به کار رفته در این گوشی از ظرفیتی معادل با 4500 میلی آمپر ساعت برخوردار است و به اندازه یک روز و نیم دوام می آورد. شما می توانید گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE را به صورت وایرلس هم شارژ کنید.

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو – سخت جان!

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو – سخت جان!

گوگل پیکسل 7 پرو تمام ویژگی هایی را که از یک گوشی رده بالای اندرویدی انتظار دارید در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی بالاترین کیفیت در ثبت عکس و ویدئو را به ارمغان می آورد، طراحی ظاهری جذابی دارد، به صفحه نمایش با کیفیتی مجهز است و جدیدترین نسخه های اندروید ابتدا برای آن در دسترس قرار می گیرند! نکته دیگر، طول عمر فوق العاده باتری آن است که شما را از شارژ کردن آن برای بیش از یک روز بی نیاز می کند. برای شارژ کردن پیکسل 7 پرو می توانید از کابل یا روش وایرلس بهره ببرید.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G – بدون نیاز به شارژ هر روزه

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G – بدون نیاز به شارژ هر روزه

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در برخی مقایسه های انجام شده گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G توانسته گوشی گرانتر S21 FE را شکست دهد و ثابت کند که برای کار کردن با یک گوشی عالی نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت وجود ندارد. این گوشی که از یک صفحه نمای امولد 120 هرتز بهره می برد و سخت افزار قدرتمندی دارد برای استفاده هر روزه بسیار مناسب است. همچنین این گوشی آپدیت های نرم افزاری را سریع دریافت می کند و می توان عکس های با کیفیتی ارائه بدهد. به لطف بهره مندی این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، تا حدود یک روز و نیم نیازی به شارژ کردن آن پیدا نخواهید کرد.

گوشی ایسوس ROG Phone 6 Pro – پادشاه پرفورمنس!

گوشی ایسوس ROG Phone 6 Pro – پادشاه پرفورمنس!

ایسوس با عرضه گوشی ROG Phone 6 Pro تمامی محدودیت ها را از بین برده و استانداردهای جدیدی را وضع کرده است! از طراحی ظاهری جذاب و حرفه ای گرفته تا سخت افزار قدرتمند، همگی به صورت یکجا در این گوشی گرد هم آمده اند! باتری به کار رفته در این گوشی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و از ظرفیت عالی 6000 میلی آمپر ساعت بهره می برد! دیگر چه می خواهید؟!

منبع: androidcentral