گوشی میان رده شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G با قیمت حدود 300 دلار در فروشگاه های آنلاین در دسترس قرار گرفته است. این گوشی که به عنوان جانشین نسخه ردمی نوت 10 پرو شناخته می شود، توانسته امتیازهای خوبی را در نقدهای اولیه دریافت کند. از جمله مشخصات این گوشی جدید شیائومی می توان به سایز صفحه نمایش 6.67 اینچ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فست شارژ 67 وات اشاره کرد. همچنین دوربین اصلی این گوشی از رزولوشن 108 مگاپیکسل بهره می برد و در آن از سنسور تصویربرداری سامسونگ HM2 استفاده شده است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G ادامه متن را از دست ندهید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G، یک میان رده مقرون به صرفه با امکانات حرفه ای!

پنل AMOLED فوق العاده روشن

یکی از مشخصات اصلی گوشی جدید شیائومی، به کار رفتن تراشه اسنپ دراگون 695 5G در آن است که باعث شده تا این مدل برای مصارف روزمره کارایی بالایی داشته باشد. ردمی نوت 11 پرو 5G صفحه نمایش با کیفیتی نیز دارد که برای گوشی یک میان رده امتیاز بزرگی است! صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED است و از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز بهره می برد.

بررسی های ما نشان می دهد که صفحه نمایش ردمی نوت 11 پرو 5G فقط با دو کلمه «امولد» و «120 هرتز» محدود نمی شود و ویژگی هایی فراتر از آنها دارد. این صفحه نمایش نه تنها کنتراست بالایی دارد، بلکه کیفیت تصویر آن به طرز سورپرایزکننده ای عالی است! همچنین میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی شما را تخت تأثیر قرار می دهد! مطابق با اعلام شیائومی، پنل AMOLED گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G از حداکثر روشنایی 1200cd/m2 برخوردار است. البته در آزمایش های صورت گرفته بر روی این گوشی مشخص شده که میزان روشنایی صفحه نمایش آن از این مقدار کمتر است، اما همچنان نتیجه آزمایش ها یک عدد چهار رقمی (بالای 1000) بوده است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G، یک میان رده مقرون به صرفه با امکانات حرفه ای!

شیائومی در چند وقت اخیر خانواده گوشی های ردمی نوت 11 خود را گسترده تر از قبل کرده است. به طوری که در این سری حداقل 5 مدل مختلف معرفی شده که شامل مدل های پایین رده و میان رده می شوند. از لحاظ قیمت، این گوشی ها در محدوده بین 170 دلار (ردمی نوت 11) تا 370 دلار (ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G) قرار دارند. تمامی گوشی های سری Redmi Note 11 شیائومی دارای صفحه نمایش امولد هستند که برای گوشی هایی در این محدوده قیمت عالی است! همچنین تمام 5 مدل موجود در این سری از نرخ نوسازی تصویر بالاتر از حد استاندارد (60 هرتز) پشتیبانی می کنند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G، یک میان رده مقرون به صرفه با امکانات حرفه ای!

در این میان سه مدل ردمی نوت 11 پرو 5G، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G مشخصات فنی قوی تری دارند و صفحه نمایش امولد آنها از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. مدل های گوشی شیائومی Redmi Note 11 و ردمی نوت 11S نیز سایز کوچکتری دارند و رده پایین ترند. این دو گوشی دارای نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز هستند.

منبع: notebookcheck.net