گوشی S96 Pro از برند Doogee تغییر نام یافته و اکنون با نام S96 GT شناخته می شود. این گوشی که تاکنون بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته، علاوه بر تغییر نام یک سری ویژگی های جدید نیز دریافت کرده و از برخی جهات ارتقا یافته است. گوشی جدید و به روز رسانی شده Doogee S96 GT ویژگی های جذاب و کاربرپسند S96 Pro را حفظ کرده اما از لحاظ حافظه، تراشه، دوربین سلفی و سیستم عامل ارتقا پیدا کرده است. همچنین رنگ اختصاصی طلایی به رنگ بندی این گوشی اضافه شده است. لازم به ذکر است که نسخه طلایی رنگ گوشی S96 GT به طور محدود تولید و در بازار عرضه می شود.

شرکت Doogee گوشی ضد ضربه S96 Pro را به S96 GT تغییر نام داده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه کرده است

در گوشی جدید دوجی S96 GT از تراشه مدیاتک Helio G95 استفاده شده که یک ارتقا نسبت به S96 Pro به شمار می آید. نسخه پرو از تراشه Helio G90 قدرت می گیرد که از مدل G95 قدیمی تر است. به این ترتیب این گوشی ضد ضربه قدرتمند و دارای تراشه مدیاتک Helio G95 عملکرد سریع تر، روان تر و با کیفیت تری را نسبت به نسخه قبلی ارائه می دهد.

حافظه ذخیره سازی داخلی این گوشی از 128 گیگابایت در نسخه پرو به 256 گیگابایت ارتقا یافته است. همچنین گوشی دوجی S96 GT به درگاه کارت حافظه اس دی نیز مجهز شده و امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی آن به حداکثر 1 ترابایت نیز وجود دارد.

شرکت Doogee گوشی ضد ضربه S96 Pro را به S96 GT تغییر نام داده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه کرده است

گوشی S96 GT همانند نسخه قبلی به یک دوربین دید در شب مجهز است که البته یک قابلیت جدید به آن اضافه شده است. در نسخه جدید، برد دوربین دید در شب به 15 متر افزایش پیدا کرده است. همچنین رزولوشن دوربین سلفی این گوشی از 16 مگاپیکسل در مدل پرو به 32 مگاپیکسل رسیده است. لازم به ذکر است که گوشی جدید دوجی S96 GT از سیستم عامل اندروید 12 نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش گوشی دوجی S96 GT از سایز 6.22 اینچ بهره می برد و بر روی آن از روکش کورنینگ گوریلا گلس استفاده شده است. سایر ویژگی های این گوشی مانند ظرفیت باتری 6320 میلی آمپر ساعتی و ساختار دوربین پشت 48MP + 20MP + 8MP مشابه با نسخه پرو است. ضمن اینکه این گوشی همانند نسخه قبلی دارای درجه حفاظتی IP68/69K است و به طور کامل در برابر نفوذ آب مقاوم سازی شده است. مجهز بودن به استاندارد ارتشی MIL-STD-810H یکی دیگر از مشخصات این گوشی است که به معنای امکان استفاده از آن در هرگونه شرایط آب و هوایی سخت و نامساعد است. گوشی دوجی S96 GT در مقابل ضربه و سقوط از ارتفاع نیز مقاوم است و یکی از مدل های ضد ضربه با کیفیت موجود در بازار محسوب می شود.

شرکت Doogee گوشی ضد ضربه S96 Pro را به S96 GT تغییر نام داده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه کرده است

شرکت دوجی گوشی S96 GT را راهی بازارهای جهانی می کند. در حال حاضر از قیمت این گوشی ضد ضربه جدید Doogee اطلاعاتی در دست نیست. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانند به وب سایت رسمی شرکت دوجی مراجعه کنند.

منبع: gizmochina