برند DOOGEE با گوشی های ضد ضربه و مستحکم خود شناخته می شود و محصولات با کیفیتی از جمله گوشی ضد ضربه S89 را در این حوزه راهی بازار کرده است. در همین راستا این شرکت به تازگی گوشی S89 Pro را معرفی کرده که به عنوان جایگزین سری S88 معرفی شده است. این گوشی نسبت به نسل قبلی از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده و هم اکنون در بازارهای جهانی برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

گوشی ضد ضربه جدید DOOGEE S89 Pro به باتری 12000mAh مجهز است و از فست شارژ 65 وات پشتیبانی می کند

گوشی DOOGEE S89 Pro اولین مدل ضد ضربه ای در دنیا است که در بسته بندی آن یک فست شارژر 67 وات هم موجود است! باتری به کار رفته در این گوشی از ظرفیت حیرت انگیز 12000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و برای چند روز می تواند انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین می کند. درست است که این گوشی همانند Oukitel WP19 که قدرتمندترین گوشی دنیا از لحاظ ظرفیت باتری است قدرتمند نیست اما به خوبی می تواند نیاز کاربران را برطرف کند. در رابطه با مشخصات سخت افزار داخلی این گوشی نیز باید بگوییم که در آن از تراشه مدیاتک Helio P90، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است.

گوشی ضد ضربه جدید DOOGEE S89 Pro به باتری 12000mAh مجهز است و از فست شارژ 65 وات پشتیبانی می کند

اما برند Doogee پیش از این مدل استاندارد S89 (بدون پسوند Pro) را نیز معرفی کرده بود. این گوشی از لحاظ ظرفیت حافظه، سرعت شارژ و کیفیت دوربین ها در مقایسه با نسخه Pro در رتبه پایین تری قرار دارد. اما ظرفیت باتری آن نیز همانند مدل پرو 12000 میلی آمپر ساعت است.

شرکت Doogee اعلام کرده است که گوشی S89 Pro پس از کامل شدن شارژ، تا 5 روز روشن می ماند و می توان از آن برای 16 ساعت گیمینگ یا 18 ساعت استریم ویدئو استفاده کرد.

صفحه نمایش گوشی Doogee S89 Pro از نوع LCD است و 6.3 اینچ سایز دارد. صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی نمایش نقطه ای یا Dot Display بهره می برد و قادر به ارائه تصاویر با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. دوربین اصلی این گوشی نیز از رزولوشن 64 مگاپیکسل برخوردار است و در کنار آن از یک دوربین دید در شب با رزولوشن 20 مگاپیکسل (با سنسور سونی IMX350) استفاده شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است.

گوشی ضد ضربه جدید DOOGEE S89 Pro به باتری 12000mAh مجهز است و از فست شارژ 65 وات پشتیبانی می کند

گوشی Doogee S89 Pro به گونه ای طراحی شده که حتی در سخت ترین شرایط محیطی هم دوام بیاورد! در همین رابطه این دستگاه به درجه حفاظتی IP68 و IP69K مجهز است و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به طور کامل مقاوم است. همچنین این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه ارتشی MIL-STD-810H شده و ضربه و سقوط از ارتقاع به هیچ عنوان به آن آسیب نمی زنند.
از دیگر ویژگی های گوشی S89 پرو برند DOOGEE می توان به مجهز بودن به سیستم عامل اندروید 12، بلوتوث نسخه 5.1 و GPS (به همراه Glonass) اشاره کرد.

گوشی Doogee S89 Pro به همراه نسخه استاندارد (بدون پرو) آن هم اکنون بر روی وب سایت AliExpress برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند. قیمت نسخه پرو 459.98 دلار و قیمت نسخه استاندارد آن 399.98 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina