گوشی Vivo Y35 4G به شکلی بی سروصدا به بازارهای کشورهای جنوب شرقی آسیا وارد شده است. این گوشی جدیدترین مدل از گوشی های اقتصادی سری Y برند Vivo است و در آن از تراشه اسنپ دراگون 680 استفاده شده است. لازم به ذکر است که این تراشه در گذشته نیز در گوشی Vivo Y21e (V2140) استفاده شده بود و به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 680 معرفی شده بود. صفحه نمایش این گوشی دارای سطح کاملاً تخت است و بالای آن یک ناچ قطره ای شکل دیده می شود. از دیگر مشخصات گوشی جدید ویوو Y35 4G می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و ساختار دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. بیایید مشخصات فنی این گوشی را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم!

گوشی جدید Vivo Y35 4G به تراشه اسنپدراگون 680، باتری 5000mAh و فست شارژ 44 وات مجهز است

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی Vivo Y35 4G

گوشی Vivo Y35 4G به یک صفحه نمایش 6.58 اینچی با پنل IPS LCD مجهز است. صفحه نمایش این گوشی قادر به ارائه تصاویر با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز در حالت استاندارد بهره می برد. همان طور که اشاره شد در بالای صفحه نمایش این گوشی یک بریدگی U شکل (شبیه به قطره آب) دیده می شود که دوربین سلفی دستگاه در آن قرار دارد.

با بررسی سخت افزار داخلی گوشی Vivo Y35 4G می توان متوجه شد که شرکت ویوو در آن از تراشه اسنپ دراگون 680 استفاده کرده است. همچنین پیکربندی حافظه این گوشی شامل 8 گیگابایت حافظه رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می شود. کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت، ظرفیت حافظه داخلی این گوشی را ارتقا دهند. جالب اینجاست که گوشی Vivo Y35 4G از 8 گیگابایت حافظه مجازی هم پشتیبانی می کند؛ قابلیتی که کمتر در گوشی های اقتصادی و میان رده شاهد آن بوده ایم.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی Vivo Y35 4G

اگر به عکاسی با گوشی علاقه مندید باید به شما بگوییم که ساختار دوربین گوشی Vivo Y35 4G سه گانه است و از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک سنسور Bokeh تشکیل شده است. بر روی پنل جلویی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد که امکان ثبت سلفی و برقراری تماس تصویری را به کاربر می دهد.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با گوشی Vivo Y35 4G، مجهز بودن آن به یک باتری حجیم و بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. با توجه به اینکه این گوشی اقتصادی ویوو مجهز به باتری 5000MSH از فناوری فست شارژ با سرعت 44 وات پشتیبانی می کند، تکمیل شدن شارژ این باتری پرظرفیت زیاد طول نخواهد کشید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گوشی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Funtouch 12 مجهز است. ضمن اینکه این گوشی 8.28 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن فقط 188 گرم است.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی Vivo Y35 4G

قیمت گوشی Vivo Y35 4G

همان طور که اشاره شد این گوشی هم اکنون در بازار کشورهای جنوب شرقی آسیا و مشخصاً کشور اندونزی در دسترس قرار گرفته و با قیمت 232 دلار (برای نسخه 8GB رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی) به فروش می رسد. لازم به ذکر است که این گوشی در رنگ های مشکی و زرد راهی بازار شده است.

منبع: gizmochina