پس از آنکه کوالکوم رسماً تراشه پرچم دار جدید Snapdragon 8+ Gen 1 را معرفی کرد، به نظر می رسد که Realme از همین حالا عزم خود را برای استفاده از این تراشه در گوشی پرچم دار بعدی خود جزم کرده است! این شرکت اعلام کرده است که گوشی پرچم دار بعدی آن از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکوم قدرت خواهد گرفت.

گوشی پرچم دار جدید Realme احتمالاً اولین پرچم دار مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen1 خواهد بود

شرکت Realme در شبکه اجتماعی چینی Weibo به صورت رسمی اعلام کرده است که پرچم دار بعدی این شرکت Realme GT 2 Master Explorer Edition نام دارد. این گوشی موبایل که به زودی از آن رونمایی خواهد شد، اولین پرچم دار اندرویدی در دنیا خواهد بود که در آن از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده است.

گوشی پرچم دار جدید Realme احتمالاً اولین پرچم دار مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen1 خواهد بود

البته Realme اعلام نکرده که قصد دارد تا از پرچم دار جدید خود طی یک رویداد رونمایی کند یا خیر. همچنین در پست این شرکت در ویبو، به تاریخ عرضه این گوشی اشاره ای نشده است. فقط همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، اعلام کرده که گوشی پرچم دار جدید این شرکت Realme GT 2 Master Explorer Edition نام دارد. انتظار می رود که طی چند هفته پیش رو، ریلمی اخبار بیشتری را در رابطه با جزئیات این گوشی منتشر کند.

به عنوان یادآوری باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی های Realme GT Master Edition و Master Explorer Edition که در جولای سال گذشته (2021) راهی بازار شده بودند، به ترتیب از تراشه های Snapdragon 778G و Snapdragon 870 قدرت می گرفتند. نسخه Master Edition این گوشی، اولین همکاری تاریخ ریلمی با طراح ژاپنی، نائوتو فوکاساوا بود. در طراحی و ساخت پنل پشتی این گوشی رده بالا از چمدان و کیف های چرمی الهام گرفته شده بود. این نوع طراحی باعث می شد تا کاربر در هنگام در دست گرفتن گوشی حسی متفاوت با سایر گوشی ها را تجربه کند و از کار کردن با آن لذت ببرد!

در سال 2022، شرکت Realme مجدداً با این طراح ژاپنی در طراحی گوشی های سری Realme GT 2 همکاری کرده است. این بار پنل پشتی این گوشی ها با الهام از جلد کتاب ساخته شده اند! همچنین در ساخت این گوشی از متریال تجزیه پذیر و سازگار با محیط زیست استفاده شده است. بد نیست بدانید که گوشی Realme GT 2 Pro هم اولین پرچم دار دنیا بود که از تراشه کوالکوم Snapdragon 8 Gen 1 قدرت می گرفت. به این ترتیب به نظر می رسد که ریلمی تلاش زیادی دارد تا همیشه اولین برندی باشد که از تراشه های جدید کوالکوم در محصولات خود استفاده می کند! در عکس زیر می توانید گوشی Realme GT 2 Pro را مشاهده کنید.

گوشی پرچم دار جدید Realme احتمالاً اولین پرچم دار مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen1 خواهد بود

به احتمال زیاد طی هفته های آتی اخبار بیشتری در رابطه با پرچم دار جدید Realme منتشر خواهد شد. شما می توانید اخبار جدید در رابطه با این گوشی و سایر اخبار جدید دنیای تکنولوژی را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: gizmochina