در چند وقت اخیر خبرهای زیادی در رابطه با نسخه های مختلف گوشی های سری V25 برند ویوو مانند گوشی Vivo V25 منتشر شده است. اما مشخصات فنی رده بالاترین عضو این خانواده تا به امروز در دسترس قرار نگرفته بود. تا اینکه بالاخره اطلاعات گوشی Vivo V25 Pro نیز به صورت رسمی اعلام شده و اکنون می توان با نگاه دقیق تری به این گوشی جدید ویوو نگاهی انداخت.

گوشی جدید Vivo V25 Pro به دوربین 64 مگاپیکسل و سرعت شارژ 66 وات مجهز خواهد بود

این اطلاعات توسط وب سایت IndiaToday در دسترس قرار گرفته است. مطابق با گزارش این وب سایت، گوشی V25 Pro دارای ساختار دوربین سه گانه خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی از رزولوشن 64 مگاپیکسل بهره می برد و این طور که مشخص است در آن از لرزش گیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده شده است. این قابلیت باعث می شود تا کیفیت ضبط ویدئوها ارتقا پیدا کند و لرزش های جزئی رخ داده در هنگام ثبت عکس از بین برود. همچنین این ویژگی منجر به ثبت عکس ها و ویدئوهای با کیفیت تری در محیط هایی با نور کمتر می شود. دوربین دوم این گوشی نیز به لرزش گیر الکترونیکی تصویر (EIS) مجهز است. در طرف مقابل گوشی، شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل هستیم. این دوربین در یک پانچ هول در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش گوشی تعبیه شده است.

گوشی جدید Vivo V25 Pro به دوربین 64 مگاپیکسل و سرعت شارژ 66 وات مجهز خواهد بود

در حالیکه مدل Vivo V23 Pro (که متعلق به نسل قبلی این گوشی هاست) از سرعت شارژ 44 وات پشتیبانی می کند، به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا نسل جدید را از این لحاظ ارتقا دهد. در همین راستا گوشی V25 Pro دارای سرعت شارژ 66 وات خواهد بود و باتری آن در مدت زمان بسیار کوتاه تری نسبت به نسل قبلی شارژ می شود. این ویژگی می تواند یکی از نقاط قوت گوشی Vivo V25 Pro باشد که کاربران را به خرید آن ترغیب کند. با این حال مدل های رده بالای برندهای دیگر جذاب تر به نظر می رسند و پیش بینی می شود که این گوشی با استقبال اندکی کمتر از آنها مواجه شود. به خصوص گوشی های جدید شیائومی مانند گوشی Xiaomi 12S Ultra با دوربین فوق قدرتمند برند Leica توجه ها را بسیار بیشتر از گوشی های جدید Vivo به خود جلب کرده اند.

گوشی جدید Vivo V25 Pro به دوربین 64 مگاپیکسل و سرعت شارژ 66 وات مجهز خواهد بود

گوشی Vivo V25 Pro به صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با لبه های خمیده مجهز است. صفحه نمایش این گوشی از نوع 3D AMOLED است و از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز بهره می برد. مشخصات سخت افزار داخلی این گوشی نیز شامل تراشه مدیاتک Dimensity 1300 می شود. در حال حاضر اطلاعات دیگری در رابطه با سخت افزاری داخلی این گوشی ارائه نشده است. به عنوان مثال پیکربندی حافظه این گوشی شامل حافظه رم و ذخیره سازی آن هنوز مشخص نیست. پیش بینی می شود که گوشی Vivo V25 Pro با قیمت حدود 509 دلار راهی بازارهای کشور هند شود. باید ببینیم میزان استقبال کاربران از این گوشی ها به چه میزان خواهد بود و آیا گوشی Vivo V25 Pro می تواند به فروش قابل ملاحظه ای دست پیدا کند یا خیر.

منبع: gizmochina