این طور که به نظر می رسد، اولین گوشی تاشوی مجهز به تراشه پرچم دار جدید کوالکوم Snapdragon 8+ Gen 1، گوشی موتورولا Razr 3 خواهد بود! این شرکت یک پوستر بر روی اکانت Weibo خود منتشر کرده و در آن اعلام کرده که گوشی جدید این شرکت از تراشه یاد شده قدرت خواهد گرفت. به احتمال بسیار زیاد منظور موتورولا از این گوشی، Razr 3 است. شایعات درباره گوشی تاشوی جدید موتورولا مدت زیادی است که به گوش می رسد و اکنون این شرکت با انتشار این پوستر، به نوعی این شایعات را تأیید کرده است.

گوشی موتورولا Razr 3 می تواند به اولین گوشی تاشوی مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در دنیا تبدیل شود

این پوستر توسط مدیر عمومی موتورولا، Shen Jin، بر روی اکانت ویبو منتشر شده است. این پوستر نه تنها نزدیک بودن زمان عرضه گوشی Motorola Razr 3 را تأیید می کند، بلکه از مجهز بودن آن به تراشه پرچم دار جدید کوالکوم خبر می دهد!

البته در این پوستر به طور صریح به نام Motorola Razr 3 اشاره نشده اما با مشاهده طراحی این گوشی موبایل، واضح است که منظور موتورولا همین گوشی بوده است. Shen Jin به عنوان کپشن این پست نوشته است: «در این عکس یک نکته پنهان وجود دارد. آن را مشاهده می کنید؟!». این نکته پنهان به تاشو بودن گوشی موجود در پوستر مربوط می شود. اگر به پوستر نگاه کنید، صفحه نمایش گوشی به صورت V طراحی شده و به سمت بیرون خم شده است. گوشی تاشوی جدید موتورولا کدام گوشی است؟! Razr 3!

گوشی موتورولا Razr 3 می تواند به اولین گوشی تاشوی مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در دنیا تبدیل شود

تراشه جدید اسنپ دراگون می تواند سبب تمایز گوشی Motorola Razr 3 با دیگر گوشی های تاشوی موجود در بازار شود و به آن برتری دهد. تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 بر مبنای فرآیند 4 نانومتری TSMC طراحی شده و به CPU با قدرت اجرایی 10 درصد قوی تر نسبت به نسل قبلی مجهز شده است. همچنین این تراشه در اجرای پردازش های گرافیکی 10 درصد سریع تر عمل می کند و مصرف برق آن 30 درصد نسبت به قبل بهینه تر شده است. به این ترتیب به نظر می رسد که گوشی Razr 3 موتورولا می تواند از لحاظ قدرت عملکرد به رقیبی جدی برای گوشی های تاشوی سامسونگ تبدیل شود و جایگاه آنها را به عنوان رده بالاترین گوشی های تاشوی موجود در بازار به چالش بکشد!

گوشی موتورولا Razr 3 می تواند به اولین گوشی تاشوی مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در دنیا تبدیل شود

در گزارش های قبلی که از گوشی Razr 3 منتشر شده ذکر شده که این گوشی به صفحه نمایش تاشوی 6.7 اینچی مجهز است. صفحه نمایش داخلی این گوشی به احتمال بسیار زیاد از نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بهره می برد و رزولوشن آن Full HD+ خواهد بود.

این گوشی تاشو دارای دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی است و دوربین های پشت آن را لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی تشکیل می دهند.

مطابق با اخبار غیر رسمی، موتورولا برنامه دارد تا گوشی تاشوی جدید خود را در هفته آخر ماه جولای یا اوایل ماه آگوست به بازارهای کشور چین عرضه کند. همچنین زمان عرضه این گوشی به بازارهای بین المللی، حوالی ماه آگوست اعلام شده است.

منبع: gizmochina