امروزه، شبکه ‌های اینترنت 5G در سراسر نقشه جهان وجود دارند و بسیاری از مناطق استانداردهای سلولی را ارائه می ‌کنند. با این حال کاربرانی که به دنبال سرعت های بالا در اینترنت تلفن همراه خود هستند، بهتر است به فکر تهیه یک تلفن هوشمند با پشتیبانی از اینترنت 5G باشند. در این بخش بهترین گوشی 5G را معرفی می کنیم، البته نگران نباشید، ما چند گوشی عالی با اینترنت پر سرعت 5G را نیز معرفی کرده ایم که گزینه‌ های بیشتری برای انتخاب در اختیار شما قرار دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین تلفن 5G: سامسونگ Galaxy S22 Ultra

بهترین تلفن 5G: سامسونگ Galaxy S22 Ultra

از نظر شرکت ایده برتر پارسیان، گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا بهترین تلفن 5G است که می توانید خریداری کنید و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. این تلفن از هر دو نسخه 5G تحت عنوان های  mmWave و sub-6GHz پشتیبانی می ‌کند که عملکرد آن در طول آزمایش ها عالی بوده است. همچنین این گوشی مشخصات رده بالا و مجموعه ای از زنگ ها و صدا های اضافی را ارائه می دهد که در نهایت توانسته است کاربران قدرتمند را راضی نگه دارد. بنابراین نه تنها بهترین گوشی 5G موجود در بازار است، بلکه یکی از بهترین گوشی های اندرویدی نیز به شمار می آید.

گلکسی اس 22 اولترا یک دستگاه بزرگ با نمایشگر 6.8 اینچی است. دارای چهار دوربین در پنل پشتی است که تقریباً در هر شرایط نوری تصاویر خارق العاده ای ثبت می کند. با این حال، یکی از بهترین گوشی ها برای علاقه مندان به عکاسی در کنار گوشی های سری پیکسل 6 است. همچنین در زمینه پشتیبانی نرم افزاری پیشتاز بازار است، زیرا از پشتیبانی چهار ساله سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی توسط سامسونگ برخوردار شده است.

بهترین تلفن 5G: سامسونگ Galaxy S22 Ultra

گلکسی اس 22 اولترا با قلم S عرضه می شود

این گوشی با قلم S عرضه می ‌شود، بنابراین به عنوان یک جایگزین عالی برای سری نوت متوقف ‌شده به شمار می آید. ضمن این که این گوشی قادر است تمام قدرت مورد نیاز شما را ارائه دهد، زیرا می تواند تقریباً هر کاری را که در سر دارید به راحتی انجام دهد.

با تمام این تفاسیر، باید بگوییم که هیچ تلفنی از نظر قابلیت ها وویژگی ها کامل نیست. در واقع عمر باتری گلکسی اس 22 اولترا در بهترین حالت، متوسط است و سرعت شارژ آن، سرعتی نیست که در برخی از رقبای آن تجربه می شود. همچنین اسپیکرهای این دستگاه با توجه به قیمت گوشی، می توانند بهتر باشند.

گلکسی اس 22 اولترا با قلم S عرضه می شود

سایر تلفن های 5G که باید با آن ها آشنا شوید:

در حالی که از نظر ما گلکسی اس 22 اولترا بهترین تلفن با اینترنت پر سرعت است، اما می ‌دانیم که برای همه مناسب نیست. چرا که برخی از کاربران نمی‌ خواهند آنقدر پول خرج کنند، یا اینکه به همه ویژگی ‌هایی که ارائه می ‌کند نیازی ندارند. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه فهرستی از چند گوشی 5G عالی دیگر را ارائه کرده ‌ایم که از برندهای مختلف و با قیمت‌ های متفاوت می باشند:

سامسونگ گلکسی S22 و S22 Plus

ایسوس ROG Phone سری 5S 

سری گوگل پیکسل 6

سری 12 شیائومی

OnePlus 10 Pro

سامسونگ Z Flip 3 و Z Fold 3

سری آیفون 13 اپل

سونی اکسپریا 1 III و 5 III

Oppo Find X5 Pro

سامسونگ گلکسی A53

منبع: androidauthority