وان پلاس سال عجیبی را پشت سر می گذارد و با برنامه ای که در پیش گرفته حسابی کاربران خود را شگفت زده کرده است! این شرکت امسال بدون اینکه نسخه استاندارد گوشی OnePlus 10 را به بازار عرضه کند، یکراست به سراغ عرضه گوشی OnePlus 10 Pro رفت. با این وجود این امیدواری وجود داشت که این شرکت با تولید یک گوشی جدید OnePlus 10 Ultra این موضوع را به نوعی جبران کند. اما باز هم به نظر می رسد وان پلاس چنین قصدی ندارد و خبری از یک نسخه “Ultra” نخواهد بود. در عوض وان پلاس یک گوشی جدید از سری “T” را به بازار عرضه می کند که OnePlus 10T 5G نام دارد.

گوشی OnePlus 10T 5G آخرین پرچم دار وان پلاس در سال 2022 خواهد بود

مطابق با توئیتی که به تازگی بر روی اکانت افشاگری به نام Max Jambor منتشر شده، وان پلاس در حال کار کردن بر روی گوشی پرچم دار “OnePlus 10T” است و این گوشی آخرین پرچم دار این شرکت در سال 2022 خواهد بود. در کامنت های این توئیت بر روی این نکته تأکید شده است که امسال شاهد عرضه هیچ گوشی با نام OnePlus 10 Ultra نخواهیم بود.

کارشناسان معتقدند که گوشی OnePlus 10T در واقع همان نسخه استاندارد وان پلاس 10 است که با نام متفاوتی عرضه می شود. منابع خبری متعددی خاطر نشان کرده اند که گوشی های سری OnePlus 10 حتماً شامل مدل “Ultra” خواهد بود. پس این احتمال وجود دارد که گوشی 10T 5G نسخه تغییر نام یافته همین مدل Ultra باشد.

گوشی OnePlus 10T 5G آخرین پرچم دار وان پلاس در سال 2022 خواهد بود

اگر OnePlus 10T 5G همان گوشی Ultra باشد که مدت زیادی از شایعات عرضه آن می گذرد و مشخصات فنی آن در منابع غیر رسمی آمده، می توانیم انتظار داشته باشیم که تراشه آن کوالکوم اسنپ دراگون 8 Plus Gen 1 باشد. همچنین این گوشی از فست شارژ 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد! همین دو معیار برای اینکه این گوشی را یک رقیب جدی برای پرچم داران اندرویدی موجود در بازار بدانیم کفایت می کند!

با این وجود بیایید به سایر مشخصات احتمالی گوشی OnePlus 10T 5G نگاهی بیندازیم. صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچ سایز دارد و در آن از پنل AMOLED با رزولوشن FHD+ استفاده شده است. همچنین دوربین اصلی این گوشی از رزولوشن 50 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود. هنوز به این نکته که در این گوشی از دوربین های Hasselblad استفاده شده یا خیر اشاره ای نشده است.

گوشی OnePlus 10T 5G آخرین پرچم دار وان پلاس در سال 2022 خواهد بود

انرژی مورد نیاز گوشی OnePlus 10T 5G از باتری 4800 میلی آمپر ساعتی آن تأمین می شود. با توجه به اینکه این گوشی از فست شارژ 150 واتی پشتیبانی می کند، زمان شارژ شدن این باتری فوق العاده کوتاه خواهد بود! می توانیم این انتظار را داشته باشیم که وان پلاس در این پرچم دار جدید خود از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده کرده باشد. اما هنوز ظرفیت این حافظه ها اعلام نشده است. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که بدنه این گوشی از فلز و شیشه ساخته خواهد شد. توجه داشته باشید که این اطلاعات رسمی نیستند و از میان شایعات پیرامون پرچم دار جدید وان پلاس جمع آوری شده اند.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.