گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G یک انتخاب عالی برای مالتی تسکینگ است و دسترسی شما به شبکه ارتباطی پر سرعت فایو جی را فراهم می آورد. همچنین این گوشی به دوربین های واید، صفحه نمایش با کیفیت و باتری پر ظرفیت مجهز است و تمام طول روز شما را همراهی می کند! پس باید از تمام بدنه این گوشی، به خصوص صفحه نمایش آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید. صفحه نمایش 6.6 اینچی با کیفیت این گوشی به پنل Infinity-V مجهز است و رزولوشن فول اچ دی پلاس را به ارمغان می آورد. اما از لحاظ دوام و استحکام چندان چنگی به دل نمی زند! به عبارت دیگر، استفاده از یک محافظ صفحه نمایش بر روی آن ضروری است! در ادامه با چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G آشنا می شویم.

همچنین شایان ذکر است که شما می توانید برای آشنایی با بهترین محافظ های صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A53، بهترین محافظ های صفحه نمایش برای گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE و.. از بخش مقالات ما اقدام کنید.

محافظ صفحه نمایش SuperShieldz – انتخاب اول!

محافظ صفحه نمایش SuperShieldz – انتخاب اول!

این برند کاملاً قابل اعتماد است و تقریباً برای هر دستگاهی که احتمال قرار گرفتن صفحه نمایش آن در زیر نور خورشید وجود دارد، محافظ تولید کرده است! در این میان محافظ صفحه نمایش SuperShieldz برای گوشی گلکسی A23 5G کیفیت بالایی دارد و به صورت ضد خراش طراحی شده است. این محافظ از جنس گلس تمپرد است و در هنگام نصب زیر آن حباب ایجاد نمی شود. در بسته بندی این محصول دو محافظ قرار دارد که خرید آن را مقرون به صرفه تر کرده است.

محافظ صفحه نمایش Beukei – یک پک سه تایی با کیفیت

محافظ صفحه نمایش Beukei – یک پک سه تایی با کیفیت

با سه محافظ در یک پک، برای مدتی طولانی نیازی به خرید محافظ صفحه نمایش جدید پیدا نمی کنید. این محافظ از برند Beukei از جنس گلس تمپرد است و تمام سطح صفحه نمایش گوشی را به طور کامل پوشش می دهد. این محافظ بر روی عملکرد لمسی نمایشگر A23 5G تأثیر منفی نمی گذارد و ظاهری شفاف و جذاب را به آن می بخشد. همچنین از نمایشگر گوشی شما در برابر خط و خش، گرد و غبار، اثر انگشت و دیگر عوامل آسیب زای محیطی محافظت می کند.

محافظ صفحه نمایش LHWHL – ارزش خرید بالا

محافظ صفحه نمایش LHWHL – ارزش خرید بالا

این محافظ از جنس گلس تمپرد به صورت ضد خش طراحی شده و به هیچ عنوان زیر آن حباب هوا ایجاد نمی شود. محافظ صفحه نمایش LHWHL کاملاً شفاف (ترنس پرنت) است و به سادگی هر چه تمام تر بر روی گوشی نصب می شود. در کنار تمام این مزایا، باید به قیمت مناسب آن اشاره کنیم که خرید آن را برای شما مقرون به صرفه تر کرده است. در بسته بندی این محصول سه محافظ قرار دارد.

محافظ صفحه نمایش Deerlamn – از لنز دوربین ها هم محافظت کنید!

محافظ صفحه نمایش Deerlamn – از لنز دوربین ها هم محافظت کنید!

گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G به سیستم دوربین با کیفیتی مجهز است و چند لنز بر روی پنل پشتی آن تعبیه شده اند. خیلی از کاربران این لنزها را فراموش می کنند و آنها را از روی حواسپرتی در معرض خطر قرار می دهند! با خرید محافظ صفحه نمایش Deerlamn شما نه تنها به سه گلس تمپرد برای نمایشگر گوشی دست پیدا می کنید، بلکه می توانید از سه محافظ لنز دوربین نیز بهره مند شوید. این محافظ ها دارای خاصیت جذب شوندگی 99.99 درصدی هستند و هیچ گونه تأثیر منفی بر روی کیفیت عکاسی شما نمی گذارند.

محافظ صفحه نمایش PULEN – یک پکیج جذاب برای هدیه دادن

محافظ صفحه نمایش PULEN – یک پکیج جذاب برای هدیه دادن

مانند دیگر مدل های موجود در این لیست، محافظ صفحه نمایش PULEN نیز در برابر گرد و غبار، آلودگی، خراشیدگی و ضربه مقاوم است و علاوه بر این، اثر انگشت خیس یا چرب شما را نیز به خوبی محو می کند! این محصول در یک بسته بندی جذاب عرضه شده و می توان آن را گزینه مناسبی برای هدیه دادن دانست. در هنگام نصب این محافظ به هیچ عنوان نگران ایجاد حباب هوا در زیر آن نباشید و از عملکرد عالی این گلس تمپرد شفاف به آسانی بهره مند شوید.

در آخر لازم به ذکر است که شما می توانید برای محافظت بیشتر از گوشی خود با بهترین قاب ها برای سامسونگ گلکسی A23 5G در بخش مقالات ما آشنا شده و آنها را در کنار این گلس ها استفاده کنید.

منبع: androidcentral