اینستاگرام همواره در حال بهبود است و سخت تلاش می کند نوجوانان را به اینستاگردی ایمن تر تشویق کند. این شرکت قبلاً محدودیت های جدیدی در راستای امن تر شدن اینستاگرام و برخی از ویژگی ‌هایی مانند کنترل‌ های والدین و "Take a Break" را راه‌ اندازی کرده بود و اکنون در حال گسترش این ویژگی ‌ها و در دسترس قرار دادن آن ‌ها برای کاربران بیشتری است.

کنترل های والدین در اینستاگرام گسترش می یابد و نوجوانان، اینستاگرام گردی بهتر و ایمن تری را تجربه خواهند کرد!

این شرکت روز سه ‌شنبه اعلام کرد که قرار است ویژگی ‌های جدیدی به کنترل ‌های والدین در اینستاگرام اضافه شوند تا این امکان را برای والدین فراهم کند که درخواست‌ های نظارت را برای نوجوانان خود ارسال کنند. این قابلیت جدید اینستاگرام قبلاً فقط به نوجوانان اجازه می داد تا درخواست های خود را برای والدین خود ارسال کنند. پس از راه‌ اندازی، والدین می‌ توانند محدودیت ‌هایی را برای مرور و جستجو در اینستاگرام تعیین کنند و جزئیات اکانت یا پستی را که فرزند نوجوان آن ها می بیند، مشاهده کنند.

اینستاگرام بالاخره قابلیتی را برای نوجوانان ارائه می کند که وقتی زمان زیادی را صرف تماشای یک محتوای مشخص در  Explore می کنند، آنها را از آن موضوع دور می کند. در واقع این برنامه پیشنهاداتی را به عنوان محتوای جایگزین نشان می دهد و از پخش انواع پست ‌هایی که ممکن است به روحیه نوجوانان آسیب برساند جلوگیری می ‌کند.

کنترل های والدین در اینستاگرام گسترش می یابد و نوجوانان، اینستاگرام گردی بهتر و ایمن تری را تجربه خواهند کرد!

طبق گفته اینستاگرام، مطالعات نشان داده است که این پیشنهادات، تجربه مرور را برای کاربران بهبود می بخشد و از هر پنج نوجوان یک نفر را تشویق می کند تا موضوع اینستاگردی خود را تغییر دهد و به سمت محتواهای دیگر کشیده شود.
گفتنی است که اینستاگرام برای کمک به تشویق نوجوانان و ارتقای تصویر بهتر از پلتفرم خود با سازندگانی در ایالات متحده شریک است. البته سازندگانی مانند @foodwithsoy، @abraxaxs و @mayasideas نیز صدای خود را به ویژگی Take a Break اینستاگرام ارائه می ‌کنند، که از Reels استفاده می ‌کند و نوجوانان را تشویق می کند تا در صورتی که برای مدت طولانی در اکسپلور پیمایش کرده‌ اند، تنظیمات را فعال کنند.

در حال حاضر ، این یاد آورهای Take a Break در کشورهایی چون ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند در حال آزمایش هستند. ویژگی ‌های نظارت والدین نیز در حال حاضر در ایالات متحده موجود است، اما در این ماه به بریتانیا، ژاپن، استرالیا، ایرلند، کانادا، فرانسه و آلمان گسترش خواهد یافت.

کنترل های والدین در اینستاگرام گسترش می یابد و نوجوانان، اینستاگرام گردی بهتر و ایمن تری را تجربه خواهند کرد!

در پایان باید اشاره کنیم که متا به ‌روزرسانی جدیدی را نیز برای بهترین هدست‌ های واقعیت مجازی خود اعلام کرد که شامل کنترل ‌های والدین و ابزارهای نظارت است و همچنین به کاربران اجازه می‌ دهد دوستان خود را به خانه ‌های مجازی خود در Horizon Worlds دعوت کنند.

آیا شما در نقش والدین، نگران جستجو و اینستاگردی نوجوانان خود هستید و از نمایش پست های نامتناسب برای آن ها واهمه دارید؟
اگر به عنوان یک نوجوان از اینستاگرام استفاده می کنید چه؟ آیا این ویژگی ها را می پذیرید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: androidcentral