Sharkoon از نمونه برندهای موجود در بازار است که مشغول تولید محصولات گیمینگ بوده و با توجه به بهره مندی از به روزترین فناوری ها و استانداردهای دنیا توانسته نظر اکثر مخاطبان را به سمت خود جلب کند. از نمونه محصولات تولیدی برند آلمانی شارکن می توان به انواع مختلف پاور، هارد دیسک اکسترنال و اینترنال، شاسی کیس، صندلی های گیمینگ، ماوس، کیبورد و ... اشاره کرد. این شرکت نخستین بار در سال 2003 فعالیت خود را شروع کرده و علاوه بر تولید محصولات خود در آلمان در کشور تایوان نیز مشغول تولید محصولات خود بوده تا موفق به جذب کاربران بیشتری در جای جای کره زمین شود! کیس گیمینگ REV220 یکی از محصولات تولیدی باکیفیت این شرکت محسوب شده که با توجه به زیبایی خیره کننده به همراه ویژگی ها و قابلیت های فراوان تبدیل به یکی از محبوب ترین محصولات شارکن شده است! از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل کیس می توان به فرم ظاهری ATX Mid Tower، نورپردازی ARGB، قابلیت نصب عمودی قطعات کامپیوتر، برخورداری از 5 فن پیش فرض، فضای اختصاصی مدیریت کابل، پوشش فیبر کربن، قابلیت سازگاری با سخت افزارهای مختلف و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیس گیمینگ REV220 شارکن خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

بررسی کیس گیمینگ REV220 شارکن!

طراحی ظاهر حرفه ای کیس کامپیوتر گیمینگ sharkoon rev220!

قطعا ظاهر طراحی شده حرفه ای را می توان یکی از ویژگی های مهم و مثبت کیس گیمینگ REV220 محسوب کرد. شرکت شارکن در ساخت ظاهر این مدل کیس از طراحی ساده و مینیمالیستی پنل جلوی کیس استفاده کرده تا بی شباهت به پوشش فیبر کربن نباشد! در ضمن شرکت شارکن از یک فریم نقره ای رنگ برش داده شده با الماس نیز در بخش میانی کیس استفاده کرده است. این ویژگی ها توانسته تا علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت کیس میزان مقاومت آن را نیز تا حد زیادی بالا ببرد! از دیگر ویژگی های ظاهری که جهت زیباسازی هر چه بیشتر در این کیس گیمینگ با فرم ظاهری ATX Mid Tower مورد استفاده قرار گرفته می توان به نورپردازی ملایم اشاره کرد. نورپردازی استفاده شده در این مدل کیس از نوع ARGB بوده و در حول صفحه میانی آلومینیومی اضافه شده است! در ضمن شارکن به منظور زیباسازی هر چه بیشتر این کیس گیمینگ جذاب و مدرن در قسمت زیرین صفحه آلومینیومی برند خود را قرار داده است. لازم به ذکر است که طراحان شرکت Shrakoon برای دیده شدن قطعات نصب شده درون کیس از یک پنل شیشه ای و جهت مدیریت بهتر کابل ها از یک فضای اختصاصی در زیر پنل فوقانی استفاده کرده و به منظور نصب پاور نیز از یک فضایی در زیر کیس استفاده کرده تا کاربر پس از راه اندازی سیستم خود از ظاهری مرتب و شکیل کیس بهره مند شود. پنل شیشه ای تعبیه شده در این مدل کیس این امکان را به شما خواهد داد تا قادر باشید قطعات نصب شده و نورپردازی های استفاده شده درون کیس را مشاهده کنید!

طراحی ظاهر حرفه ای کیس کامپیوتر گیمینگ sharkoon rev220!

کیس کامپیوتر sharkoon rev220 با قابلیت پیکر بندی معکوس!

در طراحی کیس های سری REV ساخته شده توسط شرکت Sharkoon شاهد ایده جدیدی (پیکربندی معکوس) خواهیم بود! ایده جدید پیاده سازی شده در این سری از کیس های شرکت شارکن این امکان را به کاربران می دهد تا قادر باشند قطعلات کامپیوتری قابل نصب در داخل کیس را حول مادربرد و به صورت عمودی نصب کنند! این ویژگی باعث می شود تا کیس پس از نصب قطعات از ظاهری زیبا و چشمگیری برخوردار شود. در ضمن این ویژگی تنها در این سری از کیس های شرکت شارکن قابل اجرا بوده و می تواند نظر خیلی از کاربران را به سمت خود جلب کند! قابلیت پیکربندی معکوس باعث می شود تا قرارگیری مادربرد و یا دیگر اسلات های نصب کارت های توسعه نسبت به دیگر کیس ها به میزان 90 درجه تفاوت داشته باشد. این ویژگی همچنین باعث می شود تا قرارگیری کابل های قطعات مطابقت 100 درصدی با فضای اختصاصی مدیریت کابل داشته باشند! از دیگر ویژگی های طراحی که به منظور مدیریت کابل و زیباسازی ظاهری کیس انجام شده می توان به منافذ متعدد اشاره کرد. با عبور دادن کابل های قطعات از درون منافذ می توانید از یک کیس مرتب و آراسته بهره مند شوید!

کیس کامپیوتر sharkoon rev220 با قابلیت پیکر بندی معکوس!

5 فن قدرتمند کیس گیمینگ REV220 شارکن!

شرکت Sharkoon در ساخت کیس گیمینگ REV220 جهت خارج کردن موثر هوای گرم ایجاد شده از 5 عدد فن 120 میلی متری در پنل جلویی و پشتی استفاده کرده است. 3 عدد فن 120 میلی متری سهم پنل جلویی بوده تا با عبور دادن هوای تازه و شدید از منافذ تعبیه شده، عمل خنک کنندگی را به صورت کاملا موثر انجام دهند! فن های تعبیه شده در پنل پشتی نیز وظیفه خارج کردن هوای گرم ایجاد شده در داخل کیس را بر عهده داشته و با توجه به نورپردازی از نوع ARGB که در اختیار دارند می تواند جلوه زیبایی به کیس شما بدهد! در ضمن با توجه به امکان نصب 2 عدد فن 140 میلی متری در پنل جلویی این قابلیت به شما داده خواهد شد تا در هنگام نیاز به قدرت خنک کنندگی زیاد به جای 3 فن 120 میلی متری از 2 عدد فن 140 میلی متری استفاده کرده و یا به جای آن ها با نصب کردن یک رادیاتور 360 میلی متری از قدرت خنک کنندگی بیشتری بهره مند شوید! پنل پشتی نیز همانند پنل جلویی از قابلیت نصب 2 عدد فن 140 میلی متری و رادیاتور 240 میلی متری  برخوردار بوده تا در هنگام نیاز اقدام به تغییر آن ها بکنید! لازم به ذکر است که شرکت شارکن به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار نیز در ساخت این کیس از فیلترهای مخصوص گرد و غبار استفاده کرده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیس گیمینگ REV220 قابلیت سازگاری با انواع مختلف سخت افزارها را داشته و از ابعاد و وزن مناسب نیز برخوردار است. قابلیت سازگاری با سخت افزارهای مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا قادر باشد از کارت گرافیک هایی تا طول 323 میلی متر، خنک کننده های پردازنده تا ارتفاع 165 میلی متر و پاورهایی تا طول 300 میلی متر و ... در درون کیس استفاده کند.

5 فن قدرتمند کیس گیمینگ REV220 شارکن!

منبع: sharkoon