شرکت NZXT که نامی شناخته شده در صنعت تولید کیس کامپیوتر در دنیا شناخته می شود، سه کیس جدید با مدل های H7، H7 Flow و H7 Elite را به تازگی معرفی کرده است. این کیس های جدید را در واقع می توان نسخه های ارتقا یافته مدل H710i دانست. در ادامه به این کیس ها که همگی از ساختار mid-tower بهره می برند، نگاهی می اندازیم. با ما همراه باشید.

سه کیس mid-tower جدید به کیس های خانواده H710 برند NZXT اضافه شدند

این طور که NZXT اعلام کرده، این کیس ها در مقایسه با نسل قبل از لحاظ عملکرد دفع حرارت ارتقا یافته اند. آزمایش های انجام شده بر روی این کیس ها نتایج مثبتی را در این زمینه نشان می دهند. به خصوص مدل H7 Flow در زمینه دفع حرارت عملکرد درخشانی را از خود ارائه داده است.

پنل این کیس ها نسبت به قبل مورد طراحی مجدد قرار گرفته و از لحاظ دسترسی به بخش های داخلی بهینه سازی شده است. به طوری که بدون نیاز به پیچ گوشتی و با صرف کمترین میزان نیرو می توان بدنه این کیس ها را باز کرد و به فضای داخلی آن دسترسی پیدا کرد. هر سه مدل کیس جدید H7 از طراحی جدید پنل بالایی برخوردارند و می توان این پنل را برای نصب رادیاتورهای 360 میلی متری از آنها جدا کرد. (آشنایی با پرینتر سه کاره)

سه کیس mid-tower جدید به کیس های خانواده H710 برند NZXT اضافه شدند

کیس H710 فعلی دارای سیستم مدیریت کابل فوق العاده ای است؛ با این وجود این کیس های جدید از این لحاظ نیز مورد ارتقا قرار گرفته اند تا نصب قطعات در آنها و اسمبل کردن سیستم با بالاترین سرعت انجام شود. لازم به ذکر است که هر سه مدل از این کیس های جدید از مادربردهایی با فرم فاکتور EATX، ATX، microATX و Mini-ITX پشتبانی می کنند و به دو پورت USB-A 3.2 Gen 1، یک پورت USB-C 3.2 Gen 2 و یک جک 3.5 میلی متری صدا مجهز هستند. همچنین این کیس ها دارای 7 اسلات توسعه افقی هستند و از 4+2 حافظه SSD به همراه 2 هارددیسک پشتیبانی می کنند. از دیگر مشخصات این کیس ها می توان به سازگاری آنها با منبع تغذیه ATX اشاره کرد.

اما تفاوت این کیس ها در فن های آنها است. کیس های NZXT H7 Flow و NZXT H7 به دو فن از مدل NZXT F120Q مجهز هستند. اما کیس NZXT H7 Elite دارای سه فن 140 میلی متری از سری F با قابلیت نورپردازی RGB است و یک فن 140 میلی متری از سری F با قابلیت تولید کمترین میزان صدا برای آن در نظر گرفته شده است.

سه کیس mid-tower جدید به کیس های خانواده H710 برند NZXT اضافه شدند

جایگاه فن های هر سه مدل این کیس ها به این صورت است: 3 جایگاه فن 120/140 میلی متری در پنل جلویی، سه جایگاه 120 میلی متری/ دو جایگاه 140 میلی متری در پنل بالایی، یک جایگاه 120/140 میلی متری در پنل پشتی.

در رابطه با قیمت باید به این نکته اشاره کنیم که کیس های H7 و H7 Flow با قیمت ابتدایی 129.99 دلار و کیس H7 Elite با قیمت ابتدایی 199.99 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: windowscentral

پیشنهاد مطالعه : شرکت گیگابایت کیس گیمینگ AORUS C500 GLASS را راهی بازار می کند