کیبورد گیمینگ مناسب می تواند یکی از عوامل تعیین کننده در هنگام انجام بازی های ویدئویی باشد! به همین دلیل کیبورد را می توان یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر محسوب کرد. تهیه یک کیبورد مناسب گیمینگ می تواند لذت و هیجان بازی کردن را برای کاربر چندین برابر کند! برای رسیدن به اوج لذت و غرق شدن در هیجان بازی به یک کیبورد گیمینگ حرفه ای احتیاج دارید تا بتواند همه نیازهای شما را حل کند! کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE ام اس آی از نمونه کیبوردهایی است که می تواند جواب گوی نیاز اکثر گیمرها باشد. از ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت MSI در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK50 LOW PROFILE خود بهره برده می توان به سوئیچ های دقیق و پرسرعت، وزن و ابعاد مناسب، طراحی ارگونومیک، نورپردازی، برخورداری از کلیدهای میانبر، پایه های ضد لغزش و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این کیبورد گیمینگ سریع و دقیق خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE ام اس آی!

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK50 LOW PROFILE!

شرکت MSI در ساخت کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE از ابعادی استاندارد (435x141x34 میلی متر) استفاده کرده تا فضای زیادی از میز کاربر اشغال نشده و با توجه به وزن مناسب 700 گرمی که در اختیار دارد امکان حمل و نقل آسان را نیز برای کاربر فراهم خواهد کرد. ام اس آی به منظور  برقراری اتصال کیبورد با سیستم کامپیوتری از یک کابل USB به طول 1.8 متر استفاده کرده است. کابل استفاده شده در این مدل کیبورد با روکش مقاوم بافته شده تا مقاومت بیشتری داشته باشد. از دیگر ویژگی طراحی شده این کیبورد نیز می توان به نورپردازی RGB اشاره کرد. لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE ام اس آی در همه دکمه های آن تعبیه شده و با توجه به قابلیت شخصی سازی، می توانید آن را بر حسب سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. در ضمن شرکت لاجیتک جهت راحتی بیشتر کاربر در زیر این کیبورد از 2 عدد پایه لاستیکی ضد لغزش نیز استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این پایه قادر خواهد بود سطح قرارگیری و ارتفاع کیبورد را بر حسب راحتی و سلیقه خود تنظیم کند. با وجود این قابلیت می توان گفت هنگام استفاده از این کیبورد فشار کم تری به دست کاربر وارد خواهد شد.

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK50 LOW PROFILE!

سوئیچ های کلیکی و پرسرعت کیبورد مخصوص بازی MSI VIGOR GK50 LOW PROFILE!

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت MSI در ساخت کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE استفاده کرده است می توان به سوئیچ های دقیق و پرسرعت اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع کلیکی بوده تا قادر باشند عملکرد بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورند. در ضمن این نوع سوئیچ نسبت به سوویچ های مکانیکی خطی می تواند عملکرد خیلی بهتری داشته باشد! سوئیچ تعبیه شده در این مدل کیبورد برای رسیدن به نقطه تحریک نیاز به نیرویی برابر با 50 گرم و مسافتی برابر با 3 میلی متر دارد! با وارد شدن نیرو و طی مسافت این سوئیچ ها می تواند دستورات مد نظر کاربران را با دقت بالا و سرعتی بی نظیر اجرا کند. سوئیچ استفاده شده در کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE ام اس آی با توجه به قابلیت های یاد شده و طول عمری برابر با 50 میلیون کلیک می تواند علاوه بر گیمرها، برای تایپست های حرفه ای نیز بهترین گزینه باشد! شرکت MSI به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت این مدل کیبورد از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در این کیبورد گیمینگ حرفه ای ام اس آی قابلیت نمایش افکت های زیاد به همراه میلیون ها رنگ را داشته و می تواند کیبورد گیمینگ شما را در نورهای رنگی غرق کند!

سوئیچ های کلیکی و پرسرعت کیبورد مخصوص بازی MSI VIGOR GK50 LOW PROFILE!

فناوری Anti-Ghosting و نرم افزار اختصاصی کیبورد گیمینگ ام اس آی مدل MSI VIGOR GK50 LOW PROFILE!

فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مهم و مثبت کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE ام اس آی محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. شرکت MSI جهت دستیابی به تمامی تنظیمات مربوط به محصولات خود از برنامه کاربردی و قدرتمندی استفاده کرده که با عنوان MSI Dragon Center شناخته می شود. از این برنامه می توانید به منظور یکپارچه سازی عملکرد تمامی نرم افزارهای شرکت MSI استفاده کرده و آن ها را با یکدیگر هماهنگ سازی کنید! با این قابلیت می توان گفت که کاربر می تواند به تجربه ای متفاوت از استفاده نرم افزارها و محصولات شرکت MSI دست پیدا کند! با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به تغییر نوع نورپردازی، تغییر افکت و ... کنید! از دیگر ویژگی ها و امکانات این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای این شرکت اشاره کرد تا کاربر بدون نیاز به چندین نرم افزار بتواند اقدام به شخصی سازی تنظیمات آن ها در یک نرم افزار واحد کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت MSI از پایه های لاستیکی جهت جلوگیری از لغزش کیبورد استفاده کرده است!

منبع: msi