شرکت DeepCool به دلیل تولید انواع مختلف خنک کننده، منبع تغذیه و کیس کامپیوتر به شهرت جهانی رسیده است. دیپ کول با هدف گسترش تولیدات خود دست به طراحی و ساخت انواع مختلف ماوس و ... زده و با توجه به تولید باکیفیت ترین و استانداردترین محصولات توانسته در مدت زمان کوتاه به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده انواع محصولات گیمینگ تبدیل شود! در ضمن این شرکت یکی از شرکت های تولید کننده انواع مختلف کیبورد با قابلیت های فراوان نیز محسوب می شود. از نخستین کیبوردهای مکانیکال تولید شده در این شرکت نیز می توان به KG722 اشاره کرد. این مدل کیبورد به دلیل حذف کلیدهای اضافی و کم کاربرد از ابعادی جمع و جورتر برخوردار بوده تا مناسب برای کاربرانی باشد که از فضایی محدود برخوردار هستند! در ضمن جهت زیبایی هر چه بیشتر این مدل کیبورد نیز دیپ کول از نورپردازی RGB در آن بهره برده است! از دیگر ویژگی های موجود در کیبورد مکانیکال KG722 دیپ کول می توان به برخورداری از سوئیچ های Gateron، قابلیت شخصی سازی، طراحی متفاوت کی کپ ها، طول مناسب رابط جهت آزادی عمل بیشتر و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل کیبورد شرکت DeepCool خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد مکانیکال KG722 دیپ کول، مناسب برای فضای محدود!

طراحی و ساخت کیبورد مکانیکال DeepCool KG722!

ابعاد کوچک و جمع و جور را می توان یکی از ویژگی های مثبتی حساب کرد که شرکت دیپ کول در ساخت کیبورد مکانیکال KG722 بهره برده است. ابعاد طراحی شده این مدل کیبورد برابر با 101.6x310x39 میلی متر بوده و نسبت به کیبوردهای استاندارد از 45 درصد حجم کوچک تر بهره می برد. کلیدهای حذف شده در این مدل کیبورد نیز شامل بخش ماشین حساب و کلیدهای میانبر F1 تا F12 می شود. ابعاد این کیبورد فضای زیادی از میز کارتان را اشغال نکرده و با توجه به وزن سبکی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را برای شما فراهم خواهد کرد. از دیگر ویژگی های مثبت و مهم استفاده شده در این مدل کیبورد نیز می توان به حک حروف و اعداد در قسمت جلویی و خالی ماندن بخش رویی کلیدها اشاره کرد. در ضمن کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد مطابق با نوک انگشتان انسان طراحی شده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام تایپ و با هر ضربه خود حس رضایت بخشی داشته باشد! DeepCool در ساخت کیبورد مکانیکال KG722 از سیستم نورپردازی پیشرفته و حرفه ای نیز استفاده کرده است. این سیستم علاوه بر بالا رفتن میزان جذابیت کیبورد باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از آن حس خوشایندتری را تجربه کند! مواد اولیه باکیفیتی نیز در ساخت کیبورد مکانیکال KG722 استفاده شده تا قادر باشد در برابر آسیب های احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد. در ضمن این کیبورد مکانیکال ظریف و جمع و جور از حاشیه های طراحی شده برخوردار است و این ویژگی باعث می شود تا کاربر برای حمل، کیبورد را به راحتی درون کیف خود جای دهد!

طراحی و ساخت کیبورد مکانیکال DeepCool KG722!

کیبورد مکانیکال دیپ کول DeepCool KG722 با نورپردازی چشم نواز RGB و سوئیچ های Gateron

شرکت دیپ کول به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد مکانیکال KG722 از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم کاربر، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی و یا دیگر کارهای خود تجربه کرده باشید! قابلیت شخصی سازی از ویژگی های موجود در این سیستم محسوب می شود. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا قادر باشند نوع نورپردازی کیبورد را از میان الگوهای مختلف انتخاب کند. در ضمن برای تنظیم نوع نورپردازی نیز می توانید از طریق نرم افزار اختصاصی KG722 اقدام کنید!

کیبورد مکانیکال دیپ کول DeepCool KG722 با نورپردازی چشم نواز RGB و سوئیچ های Gateron

دیپ کول به منظور بالا بردن اطمینان و دقت کیبورد مکانیکال KG722 از سوئیچ های قرمز رنگ Gateron بهره برده است. این قابلیت می تواند دقت شما را هنگام انجام بازی های حساس و هیجانی بالا برده تا درصد پیروزی شما افزایش یابد. طبق اعلام شرکت دیپ کول سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد برای فعال سازی نیاز به فاصله فشار 4 میلی متری و نیرویی برابر با 45 گرم دارد. در ضمن به دلیل عملکرد خطی که در ساخت این سویئچ ها استفاده شده می توان گفت که کیبورد می تواند دستورات کاربر را با کم ترین میزان تاخیر اجرا کند! این ویژگی می تواند برای گیمرها و تایپسیت ها بهترین قابلیت باشد! در ضمن این نوع سوئیچ با توجه به دوام و پایداری بالایی که در اختیار دارد می تواند عمری تا 50 میلیون ضربه را برای کلیدهای کیبورد به ارمغان بیاورد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد بهش مکانیکال KG722 دیپ کول از رابط 1.8 متری از نوع USB Type-C استفاده کرده است. با توجه به طول مناسب رابط می تواند آزادی عمل بیشتری را به کاربر دهد!

منبع: deepcool