کیبورد را می توان یکی از حیاتی ترین لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر برای انجام انواع مختلف بازی ها محسوب کرد. کیبورد مناسب و استاندارد می تواند نقش مهمی در هنگام انجام بازی های ویدئویی برای گیمر داشته باشد. شرکت ریزر از نمونه شرکت هایی است که به دلیل تولید کیبوردهای حرفه ای و استاندارد توانسته توجه بسیاری از گیمرها را به سمت خود بکشاند. Blackwidow V3 Mini HyperSpeed از بهترین کیبوردهای حرفه ای گیمینگ بازار محسوب می شود که به دلیل بهره مندی از ابعاد جمع و جور و قابلیت های فراوان تبدیل به یکی از محبوب ترین مدل های شرکت ریزر شده است. در ادامه مطلب قصد معرفی و بررسی کامل این کیبورد گیمینگ ریزر را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ مدل Blackwidow V3 Mini HyperSpeed

طراحی و ساخت!

ابعاد جمع و جور و طراحی ارگونومیک از ویژگی هایی است که شرکت ریزر در ساخت کیبورد گیمینگ مدل Blackwidow V3 Mini HyperSpeed استفاده کرده است. طبق اعلام شرکت ریزر ابعاد این مدل کیبورد نسبت به سایر مدل ها 35 درصد کوچک تر طراحی شده است. ابعاد جمع و جور این مدل کیبورد فضای زیادی از میز شما را اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسبی که در اختیار دارد از حمل و نقل آسانی نیز بهره می برد. نورپردازی RGB به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و زیبایی کیبورد را چندین برابر کرده است. کلید هایی که در ساخت این کیبورد استفاده شده از فاصله استانداردی برخوردار بوده و با توجه به جنس پلاستیک باکیفیت می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. شرکت ریزر در قسمت انتهایی کیبورد نیز از لوگوی برند خود استفاده کرده است. نرخ گزارش دهی این مدل کیبورد نیز برابر با 1000 هرتز بوده تا هنگام استفاده با مشکلاتی همچون تاخیر در ارسال و یا لگ مواجه نشوید. در ضمن کلیدهای تعبیه شده در این کیبورد نیز از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و می توانید نوع عملکرد آن ها را به صورت دستی و کاملا راحت ذخیره کنید. در نتیجه می توان گفت که این مدل کیبورد به دلیل ابعاد مناسب و زیبایی خاصی که در اختیار دارد می تواند سلیقه خیلی از گیمرها را پوشش داده و آن ها را تا حد زیادی راضی نگه دارد!

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ مدل Blackwidow V3 Mini HyperSpeed

دارای سوئیچ های مکانیکال سبز و کلیدهای مقاوم!

شرکت ریزر در ساخت کیبورد گیمینگ مدل Blackwidow V3 Mini HyperSpeed از سوئیچ های مکانیکال سبز بهره برده تا شما پس از فشردن هر کدام از آن ها، بازخورد لذت بخش آن ها را احساس کنید! سوئیچ های مکانیکال سبز با توجه به طراحی که در اختیار دارند از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند عملکردی همانند کلیدهای لمسی برای کاربر داشته باشد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی از دقت بالا و عملکرد سریع تری نسبت به حریفان خود برخوردار باشید! در ضمن عمر مفید این کلید ها تا 80 میلیون ضربه تخمین زده شده است. حروف های حک شده بر روی کلیدها نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل فرآیند قالب گیری دو مرحله ای که در ساخت آن ها استفاده شده به هیچ عنوان از بین نخواهند رفت! دیواره کلیدها نیز نسبت به مدل های قبلی از ضخامت بیشتری برخوردار بوده تا برای استفاده طولانی مدت استقامت بیشتری داشته باشند.

دارای سوئیچ های مکانیکال سبز و کلیدهای مقاوم!

مجهز به فناوری HyperSpeed

از قابلیت ها و ویژگی های مثبت و منحصر به فرد کیبورد گیمینگ Blackwidow V3 Mini HyperSpeed می توان به فناوری HyperSpeed اشاره کرد. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 3 برابر سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. این ویژگی باعث شارژدهی بیشتر باتری خواهد شد. از دیگر ویژگی هایی که شرکت ریزر در ساخت این کیبورد استفاده کرده است می توان به قابلیت اتصال به 3 روش مختلف اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا برای برای متصل کردن کیبورد به کامپیوتر از کابل جدا شدنی USB، بلوتوث با قابلیت سوئیچ بین 3 دستگاه و دانگل USB استفاده کنید.

مجهز به فناوری HyperSpeed

باتری پرقدرت و نورپردازی ChromaRGB

باتری استفاده شده در این کیبورد از دیگر ویژگی های آن محسوب شده و با توجه به شارژدهی 200 ساعته که در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ از این کیبورد استفاده کنید. در ضمن برای شارژ کردن صد درصدی باتری تعبیه شده در این مدل کیبورد نیز به زمانی برابر با 5 ساعت احتیاج دارید! نورپردازی حرفه ای از نوع ChromaRGB کیبورد گیمینگ مدل Blackwidow V3 Mini HyperSpeed می تواند جلوه خاصی به سیستم گیمینگ شما ببخشد. نورپردازی استفاده شده در این کیبورد از قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد که با کمک قابلیت هایی همچون Chroma Studio، Connect، Workshop و Visualizer اقدام به شخصی سازی کرده و با توجه به حافظه داخلی که کیبورد در اختیار دارد می توانید تنظیمات خود را ذخیره کنید.

منبع: pcgamesn