از مشهورترین و معتبرترین شرکت های چینی که مشغول تولید انواع مختلف لپ تاپ، ساعت هوشمند، هدفون، تبلت، پاور بانک، هندزفری و ... است می توان به شرکت شیائومی اشاره کرد. شیائومی به دلیل تولید به روزترین،  استانداردترین و مقرون به صرفه ترین محصولات موفق به جذب طرفداران و کاربران زیادی در سراسر دنیا شده است. کیبورد نیز از دیگر محصولات تولیدی این شرکت بوده و با توجه به تنوع زیادی که در ساخت کیبوردهای خود استفاده کرده توانسته به یکی از برترین شرکت های تولید کننده کیبورد تبدیل شود. از نمونه کیبوردهای تولیدی این شرکت می توان به مدل AIR 85 MWXKT01 اشاره کرد. این مدل کیبورد با توجه به ابعاد جمع و جوری که در اختیار دارد می تواند سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش داده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد نیازها و دغدغه آن ها را رفع کند. از نمونه ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در کیبورد AIR 85 MWXKT01 شیائومی می توان به قابلیت اتصال به 2 روش (بی سیم و باسیم)، بدنه ای باکیفیت، سوئیچ های پرسرعت و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد AIR 85 MWXKT01 شیائومی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

آشنایی با کیبورد دو حالته شیائومی Air 85 MWXKT01

طراحی مینیمال کیبورد Xiaomi AIR 85 MWXKT01!

ابعاد کوچک و جمع و جور را می توان یکی از ویژگی های مثبتی حساب کرد که شرکت Xiaomi در ساخت کیبورد AIR 85 MWXKT01 بهره برده است. ابعاد طراحی شده این مدل کیبورد برابر با 320.5x125.5x24.5 میلی متر است. ابعاد این کیبورد فضای زیادی از میز کارتان اشغال نکرده و با توجه به وزن سبک 500 گرمی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. شیائومی در طراحی و ساخت این مدل کیبورد از مواد اولیه مرغوب که از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک از نوع ABS تشکیل شده استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کیبورد برای استفاده طولانی بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. کلیدهایی که بر روی این کیبورد استفاده شده دارای فرم ظاهری گرد بوده و از ضخامتی برابر با 7.8 میلی متر برخوردار هستند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام تایپ و با هر ضربه خود حس رضایت بخشی داشته باشد! حروف نیز با استفاده از فناوری لیزر بر روی کلیدها حک شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر از خوانایی بهتری نیز برخوردار باشند. در قسمت زیرین کیبورد ظریف و جمع و جور نیز جهت تنظیم میزان ارتفاع از پایه استفاده شده و به کاربر این امکان را می دهد که بتواند میزان ارتفاع کیبورد را تا 8 درجه تنظیم کند.

طراحی مینیمال کیبورد Xiaomi AIR 85 MWXKT01!

کیبورد AIR 85 MWXKT01 شیائومی با قابلیت اتصال به 2 روش مختلف!

شرکت شیائومی جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت کیبورد AIR 85 MWXKT01 از 2 روش بی سیم و با سیم برای متصل شدن بهره برده است. روش بی سیم تعبیه شده در این مدل از ماوس را می توانید به کمک دانگل USB بی سیم راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! این روش با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی مناسبی را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورد. متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت دیپ کول در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ MG510 استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به شارژ باتری می توانید مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. در ضمن طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز کاملا مناسب بوده و می تواند آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار دهد. شیائومی به منظور جابجایی بین روش های اتصال از کلیدهای اختصاصی استفاده کرده تا کاربر هنگام اتمام شارژ اقدام به تعویض روش اتصال خود کند. از دیگر کلیدهای اختصاصی استفاده شده نیز می توان به کلید مخصوص تغییر عملکرد کیبورد از حالت Windows به Mac و بالعکس اشاره کرد. در ضمن برای فعال سازی این روش کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن کابل USB می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید.

کیبورد AIR 85 MWXKT01 شیائومی با قابلیت اتصال به 2 روش مختلف!

سوئیچ هایی از نوع TKL و کلیدهایی با فرم ظاهری گرد کیبورد شیائومی AIR 85 MWXKT01

شرکت شیائومی در ساخت این کیبورد جدید مناسب کاربران خانگی و اداری از سوئیچ های پیشرفته استفاده کرده است. سوئیچ استفااده شده در این مدل کیبورد از نوع TKL بوده و با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد توانسته به یکی از بهترین سوئیچ های موجود تبدیل شود. این سوئیچ قیچی شکل بوده و از قابلیت بی صدا بودن و سرعت زیاد در زمان بازگشت کلیدها برخوردار بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند راندمان کاری خود را تا حد زیادی افزایش دهد! تمامی دکمه های تعبیه شده در کیبورد AIR 85 MWXKT01 شیائومی از فرم ظاهری گرد برخوردار بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند حس خوشایندی را هنگام تایپ کردن برای کاربر به وجود بیاورند. کلیدهای گرد نسبت به کلیدهای رایج که در بیشتر کیبوردها استفاده می شود به دلیل ایجاد فاصله بیشتر بین دکمه ها امکان اشتباه فشردن کلیدها را تا حد زیادی کاهش می دهد. لازم به ذکر است که شرکت شیائومی در ساخت این مدل کیبورد از 85 کلید بهره برده است. در بین کلیدهای تعبیه شده نیز از 15 عدد کلید میانبر نیز استفاده شده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت شیائومی در ساخت کیبورد AIR 85 MWXKT01 از باتری AA به منظور تامین انرژی مورد نیاز کیبورد استفاده کرده است.

منبع: chiemtaimobile