کیبورد ERGO K860 لاجیتک به دلیل بهره مندی از طراحی ارگونومیک می تواند بهترین گزینه برای تایپیست ها و یا دیگر کاربرانی که اغلب مواقع در حال تایپ کردن هستند باشد! شرکت معتبر لاجیتک به دلیل تولید محصولات باکیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را نیز به دست آورد. به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برند در بازارهای جهانی شده است. این مدل از کیبورد نیز به دلیل بهره مندی از طراحی خاص و قابلیت های متعددی همچون استراحت گاه مچ دست سه لایه، امکان تنظیم ارتفاع 4 و 7 درجه ای، قابلیت اتصال همزمان به 3 دستگاه، ساخته شده توسط پلاستیک بازیافتی، ابعاد و وزن مناسب، قابلیت سازگاری با انواع ویندوز و ... تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کیبورد بین تایپیست ها، برنامه نویس ها و دیگر کاربران شده است! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد ERGO K860 لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ERGO K860 ارگونومیک ترین کیبورد بی سیم لاجیتک!

طراحی ارگونومیک کیبورد بی سیم لاجیتک مدل ERGO K860!

کیبورد ERGO K860 لاجیتک با توجه به بهره مندی از طراحی که در اختیار دارد تبدیل به ارگونومیک ترین کیبورد در بازارهای جهانی شده است. از ویژگی هایی که لاجیتک در ساخت این مدل از کیبورد خود استفاده کرده می توان به طراحی 2 تکه و منحنی آن اشاره کرد. این ویژگی می تواند هنگام تایپ تجربه راحت تر و لذت بخش تری را برای کاربر به وجود آورد! در ضمن مهندسان خوش ذوق این شرکت به منظور از بین بردن فشارهای وارد بر مچ دست که هنگام تایپ کردن ایجاد می شود در طراحی این مدل کیبورد از شیب ملایم استفاده کرده است. از دیگر مزیت های این ویژگی نیز می توان به حفظ حالت طبیعی شانه ها اشاره کرد. در نتیجه می توان گفت که کاربر پس از استفاده قادر خواهد بود تفاوت بین کیبورد ERGO K860 لاجیتک و دیگر کیبوردهای موجود در بازار را کاملا درک کند! لازم به ذکر است طبق اعلام Logitech این مدل کیبورد قادر به کاهش 21 درصدی فعالیت ماهیچه ذوزنقه ای بالایی خواهد بود! این ماهیچه در قسمت مرکزی پشت انسان بوده که وظیفه تسهیل و تثبیت حرکات شانه ها و گردن را بر عهده دارد. بدنه ای باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب را می توان یکی دیگر از ویژگی های طراحی شده این کیبورد ارگونومیک لاجیتک محسوب کرد. مواد استفاده شده می تواند مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع را برای کیبورد به همراه داشته باشد! ابعاد و وزن مناسب نیز فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و قابلیت حمل و نقل آسان را برایتان به وجود خواهد آورد!

طراحی ارگونومیک کیبورد بی سیم لاجیتک مدل ERGO K860!

مجهز به استراحتگاه مچ دست 3 لایه!

از امکاناتی که شرکت Logitech در ساخت کیبورد ERGO K860 استفاده کرده می توان به استراحتگاه مچ دست اشاره کرد. این کیبورد حرفه ای مجهز به استراحتگاه مچ دست استاندارد علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت دست، توانسته طراحی ارگونومیک تری را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید. لازم به ذکر است که استراحتگاه تعبیه شده در قسمت زیرین این مدل کیبورد از جنس مرغوبی بوده و به صورت بسیار محکم به بدنه اتصال داده شده است! شرکت لاجیتک در ساخت استراحتگاه از 3 لایه مختلف استفاده کرده است. به دلیل طراحی خاصی که در اختیار دارد می تواند نسبت به دیگر کیبوردهای موجود در بازار راحتی بیشتری (54 درصد بیشتر) را برایتان فراهم کند! لایه های استفاده شده در کیبورد ERGO K860 لاجیتک شامل:

  • لایه سطحی!

اولین لایه ای که در ساخت این استراحت گاه استفاده شده دارای یک پوشش بافتنی مقاوم بوده که از ضخامتی برابر با 0.5 میلی متر برخوردار است. این لایه با توجه به برخورداری از جنس خاصی که در اختیار دارد علاوه بر قابلیت مقاومت در برابر لکه می تواند حس خوشایندی را هنگام تایپ کردن برای شما به ار مغان بیاورد! در ضمن تمیز کردن آن نیز کار بسیار آسانی بوده و شما می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب اقدام به تمیز کردن آن کنید!

  • لایه میانی!

دومین لایه استفاده شده استراحتگاه مچ دست نیز همانند لایه سطحی از کیفیت بالایی برخوردار است. لایه میانی از فوم متراکم ساخته شده که از ضخامت 2 میلی متری برخوردار است. این لایه با توجه به جنس مرغوبی که در اختیار دارد قادر است حس راحتی بی نظیری را با تقسیم یکسان فشار به وجود آورد!

  • لایه اصلی!

لایه اصلی سومین لایه ای است که لاجیتک در ساخت استراحتگاه از آن استفاده کرده است. این لایه از جنس فوم هوشمند ساخته شده که وظیفه کاهش میزان فشار و به وجود آوردن راحتی زیاد را بر عهده دارد. در ضمن ضخامت این لایه برابر با 4 میلی متر است!

ERGO K860 ارگونومیک ترین کیبورد بی سیم لاجیتک!

قابلیت متصل شدن همزمان به 3 دستگاه!

Logitech به منظور افزایش آزادی عمل هنگام استفاده از فناوری بی سیم جهت متصل شدن استفاده کرده است! دو روش اضافه شده (بلوتوث و دانگل USB) این امکان را به کاربر خواهد داد تا بتوانند از طریق یکی از روش های یاد شده اقدام به متصل شدن با دستگاه های مورد نظر خود کند! در ضمن برد عملیاتی که این دو روش متصل شدن در اختیار کاربر قرار می دهد برابر با 10 متر خواهد بود! از قابلیت های مهم و مثبت کیبورد ERGO K860 لاجیتک می توان به قابلیت متصل شدن همزمان به سه دستگاه اشاره کرد. این قابلیت به لطف بهره مندی از جدیدترین نسخه فناوری بلوتوث به وجود آمده و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از طریق آن به تبلت، لپ تاپ و سایر لوازم پشتیبانی کننده از فناوری بلوتوث به صورت همزمان متصل شده و تنها با استفاده از یک کلید بین آن ها جابجا شوید! سیستم عامل های سازگار با این کیبورد نیز شامل iPadOS 14، MacOS 10.15، Windows 10/11 و بالاتر، لینوکس و Chrome OS می شود.  پایه های قابل تنظیم از دیگر امکانات اضافه شده در این مدل از کیبورد بوده که در زیر استراحتگاه تعبیه شده است. پایه های تعبیه شده شما را قادر می سازد تا ارتفاع کیبورد را در دو زوایه 7 و 4 درجه ای تنظیم کرده و شرایط مناسب با راحتی خود را پیدا کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد ERGO K860 لاجیتک از ابعادی برابر با 456x233x48 میلی متر و وزنی برابر با 1.16 کیلوگرم برخوردار بوده و به منظور تامین انرژی مورد نیاز از 3 عدد باتری AAA استفاده کرده است!

منبع: logitech