کیبورد گیمینگ را می توان یکی از مهم ترین اسلحه های یک گیمر هنگام انجام بازی های شوتر محسوب کرد. با بهره مندی از کیبورد گیمینگ حرفه ای می توانید به جنگ رقبا و دشمنان خود پرداخته و پیروزی خود را تضمین شده بدانید! از نمونه کیبوردهای حرفه ای که به منظور رفع نیاز گیمرهای حرفه ای ساخته شده است می توان به BlackWidow V3 TenKeyLess اشاره کرد که توسط شرکت نام آشنا و معتبر Razer طراحی شده است. شرکت ریزر به دلیل تولید محصولات گیمینگ با کیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را به سمت خود کشانده و به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برند در بازارهای جهانی شده است. کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess نیز از قائله مستثنی نبوده و در ساخت آن از قابلیت ها و امکانات زیادی همچون برخورداری از 2 نوع سوئیچ (سبز و زرد)، طراحی هوشمندانه و ابعاد مناسب، نورپردازی حرفه ای، برخورداری از کلیدهای چندرسانه ای ادغام شده، قابلیت برنامه ریزی کلیدها با استفاده از نرم افزار اختصاصی Razer Synapse 3، مواد اولیه باکیفیت و ... استفاده شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

BlackWidow V3 TenKeyLess، از بهترین های ریزر!

طراحی گیمر پسند کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess ریزر!

ابعاد مناسب و مجهز بودن به 87 عدد کلید مختلف یکی از ویژگی هایی است که شرکت ریزر در طراحی کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess بهره برده است. ابعاد 362x154.8x41 میلی متری فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسبی که در اختیار دارد امکان حمل و نقل آسان را برای شما فراهم می سازد! شرکت ریزر در ساخت بدنه این مدل از کیبورد از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده است. بدنه استفاده شده این کیبورد با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد. کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess ریزر یک کیبورد سیمی بوده و با توجه به رابط USB که در اختیار دارد می توانید برای اتصال دادن آن به سیستم خود اقدام کنید. طول مناسب این کابل نیز آزادی عمل بیشتری برای شما داشته و با توجه به کیفیت بالای استفاده شده می تواند دوام بالایی نیز داشته باشد. شرکت ریزر در ساخت این کیبورد گیمینگ با سیم از کلیدهای چند رسانه ای و میان بر استفاده نکرده و به جای آن از کلیدهای چندرسانه ای ادغام شده بهره برده است! نورپردازی RGB از دیگر ویژگی های طراحی این مدل از کیبورد محسوب شده که در زیر تک تک کلیدهای آن اضافه شده است.

طراحی گیمر پسند کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess ریزر!

سوئیچ های مکانیکال خطی و نورپردازی RGB کیبورد مخصوص بازی razer blackwidow v3 tenkeyless

شرکت Razer به منظور بالا بردن اطمینان و دقت کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess از سوئیچ های مکانیکال خطی (زرد) و لمسی (سبز) بهره برده است. این قابلیت می تواند دقت شما را هنگام انجام بازی های حساس و هیجانی بالا برده تا درصد پیروزی شما افزایش یابد. سوئیچ های سبز با توجه به عملکرد لمسی که دارند هنگام فشار دادن عملکردی همراه با صدا داشته و سوئیچ های زرد نیز با توجه به عملکرد خطی که دارند هنگام استفاده از عملکرد بی صدا برخوردار هستند! از ویژگی های مشترک سوئیچ های استفاده شده نیز می توان به دقیق بودن، عملکردی سریع اشاره کرد که حس رضایت بخش را برای گیمرهای حرفه ای به وجود می آورند! لازم به ذکر است این کیبورد گیمینگ دارای سوئیچ های مکانیکال ریزر است که از عمر بالایی (بالای 80 میلیون کلیک) برخوردار هستند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا نگرانی بابت خراب شدن کیبورد در مدت زمان کم را نداشته باشید! در ضمن ورقه آلومینیومی استفاده شده در بدنه این مدل کیبورد نیز در بالا بردن عمر سوئیچ ها بی تاثیر نبوده و با توجه به مقاومت و بالا و استحکام مناسبی که در اختیار دارد عمر بالای سوئیچ های استفاده شده را تضمین می کند!

از دیگر امکانات و ویژگی های موجود در کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess ریزر می توان به نورپردازی اشاره کرد. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! نورپردازی استفاده شده در این کیبورد از نوع RGB Chroma بوده و با توجه به برخورداری از قابلیت شخصی سازی این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید اقدام به شخصی سازی نوع نورپردازی کیبورد کنید! این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید!

سوئیچ های مکانیکال خطی و نورپردازی RGB کیبورد مخصوص بازی razer blackwidow v3 tenkeyless

نرم افزار اختصاصی Razer Synapse 3 کیبورد کیمینگ ریزر مدل blackwidow v3 tenkeyless

از ویژگی های منحصر به فردی که در کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess ریزر وجود دارد نیز می توان به قابلیت برنامه ریزی کلیدها از طریق نرم افزار مخصوص (Razer Synapse 3) اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا فاصله فعال سازی هر کلید را برنامه ریزی کنید. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود علاوه بر تغییر رنگ و نوع نورپردازی RGB، وظیفه کلیدها را طبق سلیقه شخصی، نقطه فشار و ارتفاع برگشت دکمه ها را (بر حسب کیبورد) نیز برنامه ریزی کند. از دیگر کاربردهای این نرم افزار نیز می توان به تخصیص دادن 2 عملکرد به هر دکمه اشاره کرد. با این ویژگی می توانید از عملکرد دکمه هنگام فشار دادن و رها کردن بهره مند شوید. لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد قابلیت به نمایش گذاشتن 16.8 میلیون رنگ را نیز دارد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ BlackWidow V3 TenKeyLess ریزر از دیگر قابلیت هایی همچون کلیدهای چند رسانه ای ادغام شده برخوردار بوده و با استفاده از ترکیب کلید FN با کلیدهای F اقدام به کنترل مدیای در حال پخش کنید!

منبع: razer