استفاده از کیبوردهای وایرلس مکانیکی چندان در میان گیمرها رواج ندارد، اما برند IOGear Kaliber Gaming در مراسم CES 2022 از یکی از این نوع کیبوردها رونمایی کرده که محصول جذابی به نظر می رسد! این کیبورد که Mechlite Nano نام دارد قرار است تا در سه ماهه نخست سال 2022 و با قیمت فقط 80 دلار راهی بازار شود!

با کیبورد جدید Kaliber Gaming Mechlite Nano بیشتر آشنا شوید

ارتباط وایرلس این کیبورد با سیستم از طریق بلوتوث انجام شود و خبری از ارتباط بر روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز در آن نیست. از این جهت شاید این کیبورد کامپیوتر وایرلس چندان برای انجام بازی مناسب نباشد. اما می توان بر روی آن برای کار روزمره با کامپیوتر حساب باز کرد. چرا که بلوتوث به طور کلی باعث مصرف کمتر باتری می شود و برای کار مداوم با کامپیوتر مناسب تر است. همچنین شما می توانید این کیبورد را به صورت بلوتوثی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل کنید و به عنوان مثال از آن در ارتباط با کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت استفاده نمایید.

با کیبورد جدید Kaliber Gaming Mechlite Nano بیشتر آشنا شوید

طراحی این کیبورد ایده آل به نظر می رسد. در واقع چیدمان دکمه های این کیبورد با توجه به ابعاد کوچک آن قابل تحسین است. چرا که علاوه بر کلیدهای ضروری، یک دکمه ولوم نیز در گوشه سمت راست بالای آن دیده می شود. همچنین کلیدهای کیبورد Mechlite Nano عملکرد سریع و روانی دارند و از روکش Doubleshot PBT بهره می برند. از این جهت دوام و طول عمر بالای آنها تضمین شده است. این کیبورد از نور پس زمینه RGB برخوردار است و تایپ با کلیدهای آن با بالاترین دقت انجام می شود.

برای این کیبورد قابلیت قفل کردن دکمه Windows در نظر گرفته که برای گیمرها اهمیت زیادی دارد. چرا که اگر به طور اتفاقی دست گیمر با آن برخورد کند، بازی قطع نمی شود. بنابراین با خیال راحت می توانید از شورت کات ها و ماکروهای دلخواهتان در حین انجام بازی استفاده کنید.

در مجموع می توان گفت که کیبورد Mechlite Nano طراحی ظاهری زیبایی دارد، عملکرد مطلوبی ارائه می دهد و قیمت مناسبی نیز دارد. پس هم برای بازی و هم برای کار می توان بر روی این این کیبورد وایرلس مکانیکی حساب باز کرد.

با کیبورد جدید Kaliber Gaming Mechlite Nano بیشتر آشنا شوید

برند Kaliber Gaming برای آن دسته از کاربرانی که قصد صرف بودجه کمتری برای خرید کیبورد گیمینگ دارند نیز یک مدل دیگر با نام HVER Stealth معرفی کرده است. این کیبورد دارای طراحی فول سایز بوده و از نوع با سیم است. این کیبورد نیز در سه ماهه نخست سال 2022 به بازار عرضه می شود و دارای قیمت 70 دلار خواهد بود. از جمله ویژگی های کیبورد Stealth می توان به نورپردازی RGB به ازای هر کلید، قابلیت شخصی سازی کامل عملکرد کلیدها، امکان تعریف ماکروهای قابل برنامه ریزی و شورت کات اشاره کرد. همچنین دکمه های WASD و دکمه های جهت این کیبورد برای گیمرها و حتی افراد چپ دست بهینه سازی شده است. پس تمامی کاربران مشکلی برای استفاده از آن برای انجام بازی یا کار روزمره با کامپیوتر نخواهند داشت.

منبع: windowscentral