شرکت گرین با طراحی و تولید انواع مختلف لوازم جانبی کامپیوتری در ایران به شهرت رسیده و با توجه به تولید محصولاتی با استانداردهای روز دنیا و قابلیت های فراوان موفق به راضی نگه داشتن طرفداران خود شده است! این شرکت هم اکنون مشغول تولید انواع مختلف ماوس، کیبورد، پاور، فن کیس، کیس، خنک کننده های آبی و بادی و ... بوده و توانسته اکثر نیاز کاربران را برطرف کند. از دیگر محصولات محبوب و پرطرفدار این شرکت نیز می توان به کامپیوترهای یکپارچه اشاره کرد. کامپیوترهای یکپارچه نیز همانند دیگر محصولات تولیدی شرکت گرین از کیفیت بالا و استانداردهای به روز برخوردار بوده و می تواند علاوه رفع نیاز کاربران رضایت صد در صدی آن ها را نیز جلب کند! از نمونه کامپیوترهای یکپارچه تولیدی GREEN می توان به مدل GX24-i514 اشاره کرد. شرکت گرین در ساخت این کامپیوتر با هدف رفع نیاز کاربران از امکانات و قابلیت های متعددی همچون سیستم سخت افزاری قدرتمند، ماژول شبکه بی سیم، پورت های متعدد، قابلیت ارتقا سیستم سخت افزاری، سیستم خنک کنندگی موثر، اسپیکرهای باکیفیت و ... استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی تخصصی و کامل کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 گرین!

طراحی و ساخت کامپیوتر همه کاره green gx24-i514!

شرکت گرین کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 را با هدف اشغال کم ترین فضا طراحی کرده و موفق به تولید یکی از مناسب ترین کامپیوترهای یکپارچه بازار شده است! این مدل کامپیوتر از ابعادی برابر با 397.5x450.5x62.6 میلی متر بوده و با اشغال فضایی ناچیز (همانند مانیتور) می تواند آزادی عمل بیشتر بر روی میز را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در ضمن با توجه به وزن مناسب 4.59 کیلوگرمی که در اختیار دارد توانسته حمل و نقل آسان را برای کاربر فراهم سازد! در قسمت زیرین دستگاه نیز از یک پایه استاندارد استفاده شده است. پایه تعبیه شده در این مدل کامپیوتر از جنس فلز مقاوم و باکیفیت بوده و با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارد قادر است علاوه بر اضافه کردن میزان جذابیت، استقامت و تثبیت دستگاه را نیز افزایش دهد. از دیگر ویژگی های مثبتی که در طراحی این مدل کامپیوتر مورد استفاده قرار گرفته می توان به ضخامت ناچیز به همراه عمق مناسب اشاره کرد. این ویژگی ها نیز باعث شده تا این کامپیوتر فضایی همانند یک مانیتور را اشغال کند! شرکت گرین، کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 را در دو رنگ سفید و سیاه طراحی کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربران طبق سلیقه خود با انتخاب یکی از رنگ ها، سیستم خود را تکمیل کنند!

طراحی و ساخت کامپیوتر همه کاره green gx24-i514!

پورت های متنوع و متعدد کامپیوتر آل این وان green gx24-i514

شرکت گرین جهت برقراری اتصال کامپیوتر به صورت بی سیم با دیگر دستگاه ها از ماژول بی سیم Intel Dual Band Wireless-AC 3165 و تکنولوژی های بی سیم بلوتوث و وای فای استفاده کرده است. کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 گرین با توجه به بهره مندی از این ماژول قادر است با دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده از این تکنولوژی به برقراری ارتباط اقدام کند! لازم به ذکر است که تکنولوژی بی سیم وای فای از نوع Wifi 802.11ac (2.4/5GHz) است. با قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم این امکان به کاربر داده خواهد شد تا علاوه بر وقفه بسیار ناچیز، از ارتباطی سریع تا 433Mbps و برد عملیاتی فوق العاده موثر بهره مند شوند. از دیگر قابلیت های مهم و موثر ارتباط بی سیم نیز می توان به قابلیت پشتیبانی از Wireless Display و امنیت صد درصدی در هنگام دریافت و ارسال اطلاعات اشاره کرد!

کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 گرین علاوه بر برخورداری از ارتباط بی سیم، برای متصل شدن به دستگاه های دیگر نیز از پورت های متعدد بهره برده است! پورت های تعبیه شده در این مدل کامپیوتر شامل 2 عدد پورت USB 3.1 Gen 1، 3 عدد پورت USB 2.0، 3 عدد هاب USB 2.0، پورت Com از نوع 9 پین، جک 3.5 میلی متری، پورت HDMI 1.4b و پورت DisplayPort می شود! با استفاده از پورت HDMI نیز می توانید به رزولوشن 4096x2160 و نرخ به روز رسانی 24 هرتزی رسیده و با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به رزولوشن 4096x2304 و نرخ به روز رسانی 60 هرتز برسید! با توجه به بهره مندی از جک هدفون این امکان را خواهید داشت تا صدای ایجاد شده در سیستم را به دست آورید! لازم به ذکر است که شرکت گرین پورت COM را نیز به منظور برقراری ارتباط تجهیزات قدیمی و یا صنعتی اضافه کرده تا کاربر بدون محدودیت اقدام به استفاده از این مدل کامپیوتر کند!

پورت های متنوع و متعدد کامپیوتر آل این وان green gx24-i514

سیستم سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت کامپیوتر یکپارچه گرین gx24-i514

از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 گرین می توان به سیستم سخت افزاری مناسب اشاره کرد! این کامپیوتر یکپارچه دارای پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 630، پردازنده مرکزی Intel Core i5 8400، حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4، خنک کننده پردازندهHeat-Pipe ، پردازشگر صوتی ALC887 شرکت Realtek، هارد دیسک 1 ترابایتی از نوع 2.5 اینچ با رابط ساتا 3 همراه با چرخشی برابر با 5400 دور در دقیقه است! با توجه به بهره مندی از سیستم سخت افزاری مناسب می توان گفت که کاربر برای انجام کارهای روزانه خود با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد. لازم به ذکر است که کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 گرین برخلاف اکثر کامپیوترهای یکپارچه از قابلیت ارتقا سیستم سخت افزاری بهره مند بوده و این امکان را به آن ها می دهد تا برای نصب پردازنده های نسل 8 و 9 همچون Intel Core i3, i7, i9 حداکثر تا 65 وات و حافظه رم تا 32 گیگابایت اقدام کنند! با ارتقا دادن سیستم سخت افزاری این کامپیوتر می توانید با کارایی بی نظیر دست پیدا کنید!

صفحه نمایش یکی از موارد مثبت کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 گرین محسوب می شود. صفحه نمایش تعبیه شده در این کامپیوتر بدون کیس 23.8 اینچی، همراه با حاشیه های ناچیزی بوده و با توجه به رزولوشن 1920x1080 پیکسل می تواند تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به نمایش دربیاورد. روشنایی مناسب، نرخ به روز رسانی 60 هرتز، کنتراست نامی 3000:1 و زاویه دید 178 درجه (عمودی و افقی) از دیگر مشخصات صفحه نمایش محسوب می شود. میزان روشنایی موجود در صفحه نمایش این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در محیط های پر نور نیز از کیفیت و وضوح بالا بهره مند باشید! در ضمن با توجه به نرخ به روز رسانی 60 هرتزی این صفحه نمایش می توان گفت که با یک صفحه نمایش مناسب روبرو بوده که می تواند تصاویر موجود را با بالاترین کیفیت به نمایش دربیاورد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کامپیوتر یکپارچه GX24-i514 گرین از امکانات و قابلیت های زیاد دیگری همچون 2 عدد اسپیکر قدرتمند 3 واتی با قابلیت پخش صدای با شفافیت و وضوح بالا و قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل های ویندوز (7، 8، 10 و 11) اشاره کرد!

منبع: green