برند معتبر ایسوس به تازگی یک کارت گرافیک با کیفیت و کارآمد را راهی بازار کرده که در آن از چیپست GeForce GT 730 انویدیا استفاده شده است. این کارت گرافیک برای کاربرانی که به دنبال راه اندازی یک سیستم چند مانیتوره هستند بهترین کارایی را ارائه می دهد و این امکان را ایجاد می کند تا کارهایتان با کامپیوتر را حرفه ای تر انجام دهید! در همین راستا این کارت گرافیک به چهار پورت HDMI 1.4b مجهز شده و از HDCP 2.2 پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید از این کارت گرافیک ایسوس به خروجی 4K (با رزولوشن 3840 x 2106) دست پیدا کرده و آن را به جدیدترین مانیتورها متصل نمایید. پس اگر به دنبال بالاترین کیفیت تصویر هستید، مدل جدید کارت گرافیک 4H-SL-2GD5 GeForce GT 730 ایسوس را مد نظر داشته باشید!

مدل جدید کارت گرافیک GT 730 مدل 4H-SL-2GD5 ایسوس، از بهترین کارایی برای راه اندازی سیستم های چند مانیتوره برخوردار است!

این کارت گرافیک جدید با مدل GT730-4H-SL-2GD5 راهی بازار شده و در آن از تکنولوژی اختصاصی ایسوس با نام Auto-Extreme بهره برده شده است. این کارت گرافیک تنها یک اسلات از مادربرد را اشغال می کند و از ابعاد 148 x 105 x 18 میلی متر برخوردار است. طراحی جمع و جور این مدل، باعث شده تا بتوان به راحتی از آن بر روی سیستم هایی با فرم فاکتور کوچک (SFF) نیز استفاده کرد. از دیگر ویژگی های کاربردی کارت گرافیک جدید GeForce GT 730 ایسوس باید به مجهز بودن آن به سیستم خنک سازی پسیو اشاره کرد. به این معنا که این کارت گرافیک فاقد فن است و هیچ گونه صدایی تولید نمی کند. این ویژگی برای کاربرانی که از سروصدای زیاد فن های کامپیوتر خود خسته شده اند، اهمیت زیادی دارد و باعث کاهش صدای کلی سیستم می شود.

مدل جدید کارت گرافیک GT 730 مدل 4H-SL-2GD5 ایسوس، از بهترین کارایی برای راه اندازی سیستم های چند مانیتوره برخوردار است!

در مدل 4H-SL-2GD5 از کارت گرافیک های GeForce GT 730 از حافظه GDDR5 استفاده شده است و می توان از آن بر روی سیستم های جدیدتر استفاده کرد. لازم به ذکر است که این کارت گرافیک در دسته پردازنده های گرافیکی قدرت گرفته از Kepler (GK208) قرار دارد و از لحاظ اجرای پردازش های گرافیکی نسبت به مدل های قبلی ارتقا یافته است. به طوری که می توان بر روی آن برای راه اندازی کامپیوترهای کاربردی برای انجام کارهای گرافیکی، تماشای فیلم و اجرای بازی های رایج حساب باز کرد. همچنین اگر سیستم شما به پردازنده گرافیکی مجتمع با CPU مجهز است و قصد دارید تا آن را ارتقا دهید، کارت گرافیک ایسوس GT730-4H-SL-2GD5 از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

این کارت گرافیک به 384 هسته CUDA مجهز است و فرکانس بوست آن در حالت های گیمینگ و اورکلاک به ترتیب برابر با 902 مگاهرتز و 927 مگاهرتز است. همچنین این کارت گرافیک به 2 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 با نرخ انتقال دیتای 5 گیگابیت در ثانیه مجهز است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که کارت گرافیک جدید GeForce GT 730 مدل 4H-SL-2GD5 سرعتی ایده آل در اجرای پردازش های گرافیکی را ارائه می دهد و با کمترین میزان تأخیر عمل می کند. به این ترتیب این کارت گرافیک منابع سیستم را زیاد از حد اشغال نمی کند و باعث می شود تا سیستم بهینه ترین عملکرد را ارائه دهد.

مدل جدید کارت گرافیک GT 730 مدل 4H-SL-2GD5 ایسوس، از بهترین کارایی برای راه اندازی سیستم های چند مانیتوره برخوردار است!

یکی از مزیت های کارت گرافیک ایسوس مدل GT730-4H-SL-2GD5 این است که برای استفاده از آن بر روی سیستم، نیازی به صرف هزینه های زیاد برای خرید مادربردهای رده بالا و گران قیمت ندارید! این کارت گرافیک فقط به یک اسلات PCIe 2.0 نیاز دارد که بر روی اکثر مادربردهای استاندارد وجود دارد. همچنین مصرف انرژی این مدل تنها 38 وات است و هیچ گونه فشاری به پاور کامپیوتر وارد نمی کند. ایسوس اعلام کرده که بهتر است بر روی سیستم های مجهز به این کارت گرافیک، از پاوری با حداقل توان 300 وات استفاده شود. به این ترتیب نیازی به خرید پاورهای گران قیمت نیز نخواهید داشت! در مجموع اگر می خواهید تا با هزینه ای اندک یک سیستم چند مانیتوره کارآمد راه اندازی کنید و از کیفیت تصویر عالی 4K بهره مند شوید، کارت گرافیک جدید GeForce GT 730 ایسوس مدل 4H-SL-2GD5 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

منبع: tomshardware