همان طور که احتمالاً می دانید، اینتل به تازگی پردازنده گرافیکی Arc A770 را به بازار عرضه کرده است. اکنون شرکت های سازنده کارت گرافیک استفاده از این پردازنده را در محصولات خود آغاز کرده اند. به این ترتیب به زودی شاهد مدل های متنوعی از برندهای مختلف در بازار خواهیم بود که بر اساس پردازنده گرافیکی اینتل Arc A770 طراحی شده اند. در همین راستا اکانت توییتری رسمی Predator Gaming که زیر نظر ایسر فعالیت می کند، اعلام کرده است که یک کارت گرافیک جدید مبتنی بر Arc A770 را به بازار عرضه کرده است. این کارت گرافیک Predator BiFrost نام دارد و از طراحی جذاب و مدرنی برخوردار است!

ایسر کارت گرافیک جدید Predator BiFrost را بر مبنای اینتل Arc A770 عرضه کرد

در حال حاضر ایسر تمایلی به ارائه جزئیات کارت گرافیک Predator BiFrost ندارد! به عنوان مثال زمانی که یکی از کاربران توییتر درباره ظرفیت حافظه این کارت گرافیک سؤال کرده است، اکانت Predator Gaming پاسخ روشنی به سؤال او نداده و به جمله زیر اکتفا کرده است:

«برای اطلاع از آخرین اخبار و به روز رسانی ها در این رابطه، مطالب پیج ما را با دقت دنبال کنید!»

از آنجا که کارت گرافیک های اینتل Arc A770 و Arc A750 در ماه اکتبر 2022 به بازار آمده اند، ایسر نیز کارت گرافیک جدید خود را در همین حوالی راهی بازار کرده است. بد نیست بدانید که مدل A770 که دارای 8 گیگابایت حافظه است، با برچسب 329 دلار قیمت گذاری شده است. همچنین نسخه Arc A770 Limited Edition با حافظه 16 گیگابایت نیز تولید شده که قیمت آنها برابر با 349 دلار اعلام شده است. باید ببینیم ایسر از کدام یک از این نسخه ها در کارت گرافیک Predator BiFrost استفاده کرده است!

ایسر کارت گرافیک جدید Predator BiFrost را بر مبنای اینتل Arc A770 عرضه کرد

اینتل اعلام کرده است که کارت گرافیک Arc A770 توانایی رقابت با مدل های رده بالای انویدیا و ای ام دی را دارد. اما در بنچمارک های ارائه شده از کارت گرافیک Arc A770 نتایج دیگری را مشاهده می کنیم و می توان گفت که Arc A770 فقط از لحاظ قیمت در سطح مدل های رده بالای انویدیا و ای ام دی است! در این بنچمارک ها مشاهده شده که عملکرد کارت گرافیک اینتل Arc A770 در سطح RTX 3060 بوده که یکی از مدل های میان رده انویدیا است! این در حالی است که انویدیا به تازگی از کارت گرافیک های RTX 4090 و RTX 4080 خود نیز رونمایی کرده که به طور چشمگیری نسبت به سری RTX 30 ارتقا پیدا کرده اند!

ایسر کارت گرافیک جدید Predator BiFrost را بر مبنای اینتل Arc A770 عرضه کرد

ایسر برای سال های متمادی است که اینتل همکاری می کند. بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ سری Predator از پردازنده های اینتل قدرت می گیرند که از میان آنها می توان به لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 SE اشاره کرد. اکنون همکاری این دو شرکت وارد حوزه جدید کارت گرافیک نیز شده و ایسر جزء اولین شرکت هایی است که یک محصول بر اساس کارت گرافیک های اینتل را به بازار عرضه می کند. باید ببینیم که سایر شرکای تجاری اینتل نیز از کارت گرافیک های این غول دنیای تکنولوژی در محصولات خود استفاده می کنند یا خیر. تنها زمان این موضوع را مشخص می کند!

منبع: windowscentral