برای اجرای بازی های روز دنیا نیاز به یک سیستم حرفه ای و به روز دارید. سیستم به روز نیز برای اجرای بازی ها نیاز به یک کارت گرافیک قدرتمند و رده بالا دارد تا با استفاده از آن بتواند تمامی نیازهای یک گیمر را فراهم کند. برای پیدا کردن کارت گرافیک مناسب نیاز به تحقیق و یا حتی فرد متخصص دارید تا با توجه به نیاز شما، نوع کارت گرافیک را برای شما تهیه نماید. گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان در این بخش با معرفی یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین کارت گرافیک های شرکت معتبر و نام آشنای MSI قصد کمک به کاربرانی را دارد که جهت ساخت سیستم قدرتمند خود نیاز به یک کارت گرافیک مناسب دارند! کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G یکی از کارت گرافیک های قدرتمند شرکت MSI است که با توجه به قدرت، قابلیت و ویژگی های متعدد و متنوعی که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر گیمرها را برطرف کند!

قابلیت ها و ویژگی هایی که باعث شده کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G تبدیل به یکی از محبوب ترین کارت گرافیک MSI شود شامل ساخته شده بر اساس معماری Nvidia Ampere، فناوری Nvidia Reflex، فناوی DLSS (شتاب دهنده)، سیستم خنک سازی قدرتمند، نرم افزار اختصاصی، نورپردازی، سرعت حافظه 19 گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از 4 نمایشگر و ... می شود. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G ام اس آی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G GeForce، از محبوب ترین کارت گرافیک های MSI

سیستم دفع حرارت قدرتمند کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G

سیستم دفع حرارت پرقدرت از مهم ترین ویژگی هایی است که شرکت MSI در طراحی و ساخت کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G به آن توجه کرده است. سیستم دفع حرارت استفاده شده در این مدل از کارت گرافیک با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند با هدایت کردن حرفه ای گرمای ایجاد شده داخل دستگاه، سلامت قطعات داخلی را تا حد زیادی تضمین کند! سیستم خنک کنندگی این مدل از کارت گرافیک شامل 3 عدد فن قدرتمند از نوع TROX FAN 4.0 بوده که می تواند به شما این اطمینان را بدهد تا بدون نگرانی بابت خرابی قطعات داخلی به بازی کردن ادامه دهید. لازم به ذکر است که فن های TROX 4.0 نسبت به فن های عادی قادر به دمیده شدن متمرکز جریان هوا هستند! از قابلیت های مهم فن های تعبیه شده نیز می توان به قابلیت ZERO FROZR اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود تا فن های تعبیه شده در این مدل کارت گرافیک در صورت پایین بودن دمای پردازنده و عدم نیاز به دفع حرارت چرخش خود را متوقف کرده که علاوه بر بی صدا کار کردن کارت گرافیک موجب کاهش میزان مصرف انرژی نیز خواهد شد.

از دیگر قطعاتی که در ساخت سیستم خنک کنندگی این مدل از کارت گرافیک استفاده شده می توان به لوله های انتقال حرارت از نوع Cool Core و طراحی خاص هیت سینک اشاره کرد. لوله های استفاده شده در کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G ام اس آی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده که به صورت بیشترین تماس با پردازنده طراحی شده و می تواند حجم بیشتری از حرارت را در کم ترین زمان دور کرده و به سراسر هیت سینک پخش کند! هیت سینک تعبیه شده در این مدل کارت گرافیک نیز وظیفه پایین آوردن میزان سر و صدای سیستم دفع حرارت را بر عهده دارد. این نوع هیت سینک از ویژگی Airflow Control بهره مند بوده که به منظور بهبود بخشیدن به جریان هوا و هدایت هوا به جهت مناسب تعبیه شده است. با این ویژگی عملکرد سیستم دفع حرارت کارت گرافیک نیز از قدرت بیشتری برخوردار خواهد شد!

سیستم دفع حرارت قدرتمند کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G

کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G ساخته شده بر اساس معماری Nvidia Ampere

شرکت MSI در ساخت کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G از جدیدترین سیستم و پیشرفته ترین قطعات استفاده کرده است. قلب تپنده این مدل کارت گرافیک توسط شرکت انویدیا و بر اساس معماری پیشرفته Ampere، نسل سوم هسته های Tensor و نسل دوم هسته های Ray Tracing طراحی شده است. همچنین این کارت گرافیک ام اس آی با فناوری DLSS عرضه شده است. این فناوری با بهبود دادن تصاویر می تواند باعث افزایش چشم گیر فریم ریت آن ها شود. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G استفاده شده می توان به قابلیت پشتیبانی از آخرین نسخهDirectX12  کره کرد. پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 را می توان یکی از ویژگی های پیشرفته این کارت گرافیک محسوب کرد که به شما این امکان را خواهد داد تا از قابلیت ردیابی اشعه، سایه زنی با نرخ متغیر، سریع تر شدن فریم ریت و اضافه شدن جلوه های بصری خارق العاده در بازی بهره مند شوید! رهگیری پرتو از تکنولوژی های کاربردی استفاده شده در این مدل کارت گرافیک محسوب می شود. رهگیری پرتو از بنیادی ترین عناصری است که باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی از گرافیک سطح بالا برخوردار شده و از بازی کردن لذت ببرد! شرکت MSI از این تکنولوژی در کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G  بهره برده تا قادر به فراهم کردن رندرینگ باورپذیر و کاملا طبیعی و شبیه سازی رفتار فیزیکی نور باشد. از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به قابلیت نزدیک کردن جلوه های بصری و محیط انواع بازی ها اشاره کرد.

کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G ساخته شده بر اساس معماری Nvidia Ampere

کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G با فناوری Nvidia Reflex و قابلیت پشتیبانی از 4 مانیتور!

کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G ام اس آی با توجه به گرافیک فوق العاده ای که در اختیار دارد می تواند پخش زنده روان و بدون لگ را برای شما به ارمغان بیاورد. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید یک استریم روان و کاملا حرفه ای داشته باشید. شرکت MSI به فکر گیمرهای حرفه ای که به صورت آنلاین اقدام به انجام بازی های خود می کنند نیز بوده و با اضافه کردن ویژگی Nvidia Reflex توانسته تا حد زیادی نیاز آن ها را برطرف کند. پورت های متعدد از مهم ترین امکانات موجود در این مدل از کارت گرافیک محسوب می شود. پورت های تعبیه شده در این مدل کارت گرافیک شامل 1 عدد پورت HDMI  و 3 عدد پورت DisplayPort 1.4a می شود. کاربر با استفاده از پورت های تعبیه شده در این کارت گرافیک قادر خواهد بود از حداکثر 4 مانیتور به صورت همزمان خروجی تصویر بگیرد! لازم به ذکر است که کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G  ام اس آی از رزولوشن حداکثر 7680x4320 پیکسل پشتیبانی می کند و قادر است تصاویری با وضوح Full HD، 4K و 8K را به شما ارائه دهد. ضمن اینکه این کارت گرافیک از باس حافظه 256 بیت و فرکانس حافظه 19 گیگابیت بر ثانیه بهره می برد تا کاربر هیچ گونه مشکلی برای اجرای پردازش های گرافیکی سنگین و اجرای بازی های روز با آن نداشته باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G ام اس آی دارای حافظه 8 گیگابایتی از نوع GDDR6X برخوردار بوده و از Physx، G-SYNC، HDCP و واقعیت مجازی پشتیبانی می کند!

منبع: msi