اگر قصد راه اندازی یک سیستم گیمینگ کارآمد را دارید و به دنبال یک کارت گرافیک قدرتمند برای استفاده در آن هستید، ما به شما کارت گرافیک ASUS مدل DUAL RTX 3070 V2 O8G را پیشنهاد می کنیم. شرکت ایسوس در طراحی این مدل کارت گرافیک از تراشه ساخت برند معتبر انویدیا بهره برده و در آن از حافظه 8 گیگابایتی پر سرعت GDDR6 استفاده کرده است. شرکت ایسوس به دلیل بهره مندی از تکنولوژی ها و استانداردهای روز دنیا از طرفداران و کاربران بی شماری در سراسر دنیا نیز بهره می برد. این شرکت در ساخت کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G همچون سایر محصولات خود از تکنولوژی های هوشمند و بهینه شده استفاده کرده تا امکان اجرای انواع برنامه ها و بازی های سنگین را در اختیار شما قرار دهد. از نمونه قابلیت ها و امکانات موجود در این کارت گرافیک قدرتمند ایسوس می توان به برخورداری از 184 هسته از نوع Tensor و 46 هسته از نوع RT، ساخته شده بر اساس معماری 8 نانومتری Nvidia Ampere، رهگیری پرتو، 2 عدد فن قدرتمند با طراحی Axial-Tech، قابلیت خاموش کردن فن هنگام کاهش دما تا 50 درجه سانتی گراد، بایوس دوگانه، فناوری های کاربردی، پورت های متنوع، نورپردازی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کارت گرافیک ایسوس DUAL RTX 3070 V2 O8G خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

اجرای بازی های روز دنیا با کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G ایسوس!

بایوس دوگانه و فناوری های متعدد کارت گرافیک ایسوس DUAL RTX 3070 V2 O8G!

شرکت ایسوس در ساخت کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر از سیستم نورپردازی بهره برده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل کارت گرافیک در قسمت بالایی و زیر لوگوی مخصوص ایسوس طراحی شده است. بایوس دوگانه را می توان از قابلیت های مهمی محسوب کرد که شرکت ایسوس در ساخت این مدل از کارت گرافیک استفاده کرده است. از ویژگی هایی که بایوس دوگانه در اختیار دارد می توان به استفاده مجدد از کارت گرافیک در صورت به وجود آمدن مشکلات و خطاهای سیستمی و قابلیت انتخاب 2 حالت سایلنت (Q Mode) و Performance (مخصوص بالا بردن عملکرد کارت) اشاره کرد. فناوری های متعدد نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهم استفاده شده در کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G ایسوس محسوب می شود. فناوری های استفاده شده در این مدل کارت گرافیک شامل فناوری Auto-Extreme، فناوری تصویری انویدیا G-SYNC، فناوری انویدیا DLSS و فناوری رهگیری پرتو Ray Tracing می شود.

فناوری Ray Tracing: از بنیادی ترین عناصری که باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی از گرافیک سطح بالا برخوردار شده و از بازی کردن لذت ببرند می توان به فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) اشاره کرد. شرکت ایسوس در طراحی و ساخت کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G از این فناوری بهره برده تا قادر به فراهم کردن رندرینگ باورپذیر و کاملا طبیعی و شبیه سازی رفتار فیزیکی نور باشد. از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به قابلیت نزدیک کردن جلوه های بصری و محیط انواع بازی ها اشاره کرد.

بایوس دوگانه و فناوری های متعدد کارت گرافیک ایسوس DUAL RTX 3070 V2 O8G!

فناوری DLSS: شرکت ایسوس به منظور افزایش نرخ فریم بدون افت کیفیت تصاویر از هوش مصنوعی DLSS بهره برده است. DLSS با توجه به کمک گرفتن از فناوری رندر پیشرفته می تواند به نرخ فریم قابل توجهی دست یابد! در نتیجه می توان گفت که این ویژگی گیمرها را قادر خواهد ساخت تا بتوانند بازی های سنگین گرافیکی خود را روی بالاترین سطح تنظیمات قرار داده و به بالاترین کیفیت تصاویر و نرخ فریم دست یابند.

شرکت ایسوس در ساخت کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G از جدیدترین سیستم و پیشرفته ترین قطعات استفاده کرده است. قلب تپنده این مدل کارت گرافیک توسط شرکت انویدیا و بر اساس معماری پیشرفته Ampere، نسل سوم هسته های Tensor و نسل دوم هسته های Ray Tracing طراحی شده است. معماری نسل دوم RTX و یا همان Ampere نسبت به معماری های نسل قبلی (Turnig) مجهز به ترانزیستورهای بیشتر (2 برابر)، قدرت عملیاتی بیشتر، عملکرد دو برابری Ray Tracing و Rester  است. این طراحی باعث می شود تا کارت گرافیک قادر باشد بیشترین توان عملکرد خود را در اختیار کاربر قرار دهد!

اجرای بازی های روز دنیا با کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G ایسوس!

کارت گرافیک ASUS DUAL RTX 3070 O8G V2 با قابلیت پشتیبانی از 4 مانیتور و بهره مندی از پورت های متعدد!

پورت های ارتباطی این کارت گرافیک گیمینگ با معماری Nvidia Ampere شامل 3 پورت DisplayPort 1.4 و 2 پورت HDMI2.1 می شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از این کارت گرافیک از 4 مانیتور به صورت هم زمان بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. این ویژگی به خصوص برای گیمرهای حرفه ای کارایی بالایی دارد و فضای مانور بیشتری را در اختیار آنها قرار می دهد! لازم به ذکر است که کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G ایسوس از رزولوشن حداکثر 7680x4320 پیکسل پشتیبانی می کند و قادر است تصاویری با وضوح Full HD، 4K و 8K را به شما ارائه دهد. ضمن اینکه این کارت گرافیک از باس حافظه 256 بیت و فرکانس حافظه 14 گیگابیت بر ثانیه بهره می برد. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی برای اجرای پردازش های گرافیکی سنگین و اجرای بازی های روز با آن نخواهید داشت. سیستم خنک کنندگی قدرتمند نیز از دیگر ویژگی های استفاده شده در کارت گرافیک DUAL RTX 3070 V2 O8G ایسوس محسوب می شود. این سیستم از 2 عدد فن پرقدرت 3 طراحی شده است. فن های تعبیه شده بر روی این مدل کارت گرافیک از نوع Axial بوده و با عملکرد بی صدایی که در اختیار دارند می توانند در عین آرامی عملکردی با مراتب قدرتمندتری داشته باشند. در ضمن شرکت ASUS در ساخت این فن ها از قابلیت توقف چرخش در هنگام پایین بودن میزان دمای پردازنده گرافیکی بهره برده تا علاوه بر بی صدا کردن سیستم تان موجب پایین آمدن میزان مصرف انرژی نیز خواهد شد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از کارت گرافیک شرکت ایسوس از دیگر قابلیت ها و ویژگی هایی همچون برخورداری از حافظه 8 گیگابایتی از نوع GDDR6، برنامه کاربردی GPU Tweak II، قابلیت پشتیبانی از HDCP و DirectX 12 برخوردار است. پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 را می توان یکی از ویژگی های پیشرفته این کارت گرافیک محسوب کرد که به شما این امکان را خواهد داد تا از قابلیت ردیابی اشعه، سایه زنی با نرخ متغیر، سریع تر شدن فریم ریت و اضافه شدن جلوه های بصری خارق العاده در بازی بهره مند شوید!

منبع: asus