دوربین های مدار بسته همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده اند و به خصوص در چند سال گذشته استفاده از آنها بیشتر شده است. این دوربین ها کاربردهای مختلفی دارند. اولین کارایی آنها بحث های امنیتی و نظارتی است. اما می توان از آنها برای مراقبت از حیوانات خانگی، زیر نظر داشتن کودکان و بسیاری موارد «غیر امنیتی» دیگر هم استفاده کرد. به هر حال به هر دلیلی که از دوربین های مدار بسته استفاده می کنید، می توانید با به کار بردن حافظه های ذخیره سازی لوکال در آنها تجربه بهتری را از کار کردن با این دستگاه ها به دست آورید. این کار شما را از صرف هزینه برای خرید سرویس های ابری یا تجهیزات ذخیره سازی اکسترنال نجات می دهد! در عوض می توانید یک کارت حافظه جانبی microSD پر ظرفیت، بادوام و سریع تهیه کرده و از ذخیره سازی ایمن و سریع آن بهره مند شوید! در ادامه با چند مدل از بهترین کارت های میکرو اس دی برای دوربین های مدار بسته آشنا می شویم.

کارت حافظه microSD سامسونگ EVO Select – بهترین، بدون شک!

کارت حافظه microSD سامسونگ EVO Select – بهترین، بدون شک!

سامسونگ همیشه به ساخت دستگاه های عالی و همچنین لوازم جانبی با کیفیت برای این دستگاه ها مشهور بوده است! کارت حافظه با دوام و پرسرعت میکرو اس دی سامسونگ EVO Select یکی از این لوازم جانبی های با کیفیت است که در میان کاربران بسیار محبوب است. این کارت حافظه جانبی microSD برای گوشی های اندرویدی، کنسول های دستی استیم دک و البته دوربین های مدار بسته کاربرد دارد و با ظرفیت های مختلفی راهی بازار شده است. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید این کارت حافظه به مشخصات دوربین مدار بسته خود و حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی آن از حافظه های جانبی دقت داشته باشید.

کارت حافظه microSD سن دیسک Extreme – قابل اطمینان

کارت حافظه microSD سن دیسک Extreme – قابل اطمینان

سن دیسک مدت ها است که در بازار حافظه های ذخیره سازی حضور دارد و یکی از قابل اعتمادترین برندهای حال حاضر دنیا به حساب می آید. کارت حافظه میکرو اس دی Extreme از این برند توانایی دستیابی به سرعت خواندن 160 مگابایت در ثانیه را دارد و عملکرد سریعی را در دوربین های مدار بسته ارائه می دهد. این کارت در ظرفیت های مختلف در بازار توزیع شده است.

کارت حافظه PNY PRO Elite – وقت استفاده از یک مدل «پرو» فرا رسیده!

کارت حافظه PNY PRO Elite – وقت استفاده از یک مدل «پرو» فرا رسیده!

اگر چه این کارت حافظه سرعت پایین تری در مقایسه با دو مدل قبلی دارد، اما جزء مدل های فوق العاده با دوام و مستحکم موجود در بازار به شمار می آید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که کارت میکرو اس دی PNY PRO Elite سرعت مورد نیاز برای عملکرد نرم و روان دوربین های مدار بسته را به خوبی ارائه می دهد و یک پلی بک با کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد. پس برای چندین سال از عملکرد با کیفیت این کارت لذت ببرید!

کارت حافظه Netac 32GB – یک انتخاب مقرون به صرفه

کارت حافظه Netac 32GB – یک انتخاب مقرون به صرفه

شاید نام Netac را تا به حال نشنیده باشید، ولی این کارت میکرو اس دی از این برند جزء مدل های با کیفیت و کارآمد موجود در بازار است. به طوری که با استفاده از آن انتظارات تان به خوبی برآورده خواهد شد. کارت حافظه Netac ممکن است به اندازه دیگر مدل ها مستحکم و سریع نباشد، اما قیمت پایین تری نسبت به رقبایش دارد و برای طیف بیشتری از کاربران قابل خریداری است. پس اگر محدودیت بودجه دارید و قیمت برایتان مهم است، این کارت گزینه مناسبی برای استفاده در دوربین مدار بسته شما خواهد بود.

کارت حافظه microSD کینگستون Endurance – عملکرد رؤیایی!

کارت حافظه microSD کینگستون Endurance – عملکرد رؤیایی!

این کارت حافظه میکرو SD از برند کینگستون به یک دلیل از بهترین انتخاب ها برای استفاده در دوربین های مدار بسته است: عملکرد پایدار و ثابت در خواندن و نوشتن اطلاعات. به عبارت دیگر عملکرد این کارت حافظه در هر شرایطی عملکرد یکسانی را ارائه می دهد. علاوه بر این، این کارت در برابر افزایش دما، نفوذ آب و شوک مقاوم است و می توانید به طور کامل به آن اعتماد داشته باشید!

منبع: androidcentral