استفاده از دیجیتال ساینیج در هر کسب و کاری می تواند باعث ایجاد تحول و جذب هر چه بیشتر مشتریان شود! دیجیتال ساینیج در رستوران، کافی شاپ، مجتمع تجاری و مکان های عمومی کارایی بالایی دارد و امکانات متعددی را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد می کند. شاید برایتان جالب باشد که دیجیتال ساینیج در بانک نیز می تواند دستگاهی کاربردی باشد و باعث تحول محیط بانک ها و مؤسسات مالی شود. اما بانکدارها چگونه می توانند از دستگاه دیجیتال ساینیج استفاده کنند تا بیشترین بازدهی را برایشان داشته باشد؟

به طور کلی می توان مزایای استفاده از Digital Signage را به صورت زیر خلاصه کرد:

تجربه بهتر مراجعان: با استفاده از نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج می توانید برای مراجعان خود فضایی را ایجاد کنید تا از مراجعه به بانک شما تجربه بهتری داشته باشند. به عنوان مثال می توانید محتوای سرگرم کننده نمایش دهید تا مراجعان زمان انتظار خود را راحت تر سپری کنند. همچنین می توانید محتوای آموزشی در رابطه با بانکداری نمایش دهید تا مراجعان آگاهی بیشتری نسبت به این حوزه پیدا کنند.

تبلیغات خدمات بانک ها و اعتباردهی به برند: با استفاده از مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج می توانید خدمات مالی، سرویس ها و شاخه های مجموعه خود را به مراجعان معرفی کنید. این ویژگی می تواند اعتبار برند شما را نزد صاحبان کسب و کارها افزایش داده و آنها را به سرمایه گذاری در بانک شما ترغیب کند.

افزایش تمرکز در مدیریت: استفاده از ساینیج هوشمند به مدیران کمک می کند تا تمرکز بیشتری در مدیریت زیر مجموعه خود داشته باشند. می توان در هر لحظه پیام های متنوعی بر روی دیجیتال ساینیج نمایش داد یا چند نمایشگر را به صورت هم زمان از طریق یک سیستم مرکزی کنترل کرد.

دیجیتال ساینیج در بانک چه کاربردهایی دارد؟

  • دیجیتال ساینیج در لابی بانک

تمام پوسترها و تابلوها را از محیط لابی و سالن انتظار بانک خود جمع کرده و به جای آنها دستگاه ساینیج هوشمند نصب کنید! زمانه تغییر کرده و محیط های مدرن تر بیشتر توجه مشتریان را به خود جلب می کند! خود را به جای مراجعین خود قرار دهید که به بانک شما وارد می شوند و با یک پیام خوشامدگویی جذاب و متحرک بر روی یک نمایشگر تبلیغاتی بزرگ مواجه می شوند! مسلماً این روش حس بهتری را به شما القا می کند.

دیجیتال ساینیج در بانک چه کاربردهایی دارد؟

  • استفاده به صورت Marketwall

هنگامی که مراجعین شما در صف انتظار ATM یا باجه هستند، می توانید آنها را در جریان اطلاعات مهم اقتصادی قرار دهید. نمایش لحظه ای و پویای اطلاعات مالی مانند سهام، قیمت ها، اوراق قرضه، ارزها و سایر اطلاعات به مراجعان می تواند کارایی بالایی داشته باشد. همچنین می توانید مشتریان خود را با آخرین تغییرات بازار بورس به روز نگه دارید.

دیجیتال ساینیج در بانک چه کاربردهایی دارد؟

  • ارتقای درآمد با تبلیغات

با تبلیغات بر روی دیجیتال ساینیج، درآمد خود را افزایش دهید. شما می توانید به آسانی محتوای تبلیغاتی خود را مدیریت و به روز کرده و محصولات، سرویس ها یا طرح های معاملاتی بزرگ خود را به مراجعان معرفی کنید. این ویژگی به خصوص برای جلب نظر سرمایه گذاران برای افتتاح حساب در بانک شما کارایی بالایی دارد.

دیجیتال ساینیج در بانک چه کاربردهایی دارد؟

  • بولتن آموزشی/ خبری دیجیتال

به مشتریان خود با ویدئوها، تصاویر و فیدهای RSS آموزش دهید و آنها را از مفاهیم مالی کلی آگاه کنید. همچنین می توانید اخبار لحظه ای و به روز را از شبکه های اجتماعی بر روی دیجیتال ساینیج نمایش دهید و به مراجعان این امکان را بدهید تا زمان انتظار خود را هدفمند تر بگذرانند. به این ترتیب مراجعان شما تجربه بهتری از حضور در بانک خواهند داشت.

دیجیتال ساینیج در بانک چه کاربردهایی دارد؟

  • اطلاعات استخدامی و درون سازمانی

از دیجیتال ساینیج برای برقراری ارتباط بهتر با کارکنان خود نیز می توانید استفاده کنید. برای این منظور می توانید اطلاعات درون سازمانی بانک مانند قوانین داخلی را نمایش دهید. همچنین می توانید اطلاعاتی مانند ساعات کار بانک و حتی آگهی های استخدامی را نمایش دهید و تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشید.

دیجیتال ساینیج در بانک چه کاربردهایی دارد؟

  • نقشه راه دیجیتال

یکی دیگر از امکاناتی که دیجیتال ساینیج در اختیار شما می گذارد، این است که دپارتمان های مختلف بانک را بر روی آن به طور دقیق معرفی کنید. به عنوان مثال می توانید شماره باجه های مختلف را به صورت تفکیک شده همراه با خدماتی که هر باجه ارائه می دهد، نمایش دهید تا مراجعان سریع تر و راحت تر به بخش مورد نظر خود برسند. این روش مراجعان را از سردرگمی نجات داده و از اتلاف وقت کارکنان برای پاسخ دهی به سؤالات مراجعان در این رابطه جلوگیری می کند.

دیجیتال ساینیج در بانک چه کاربردهایی دارد؟

منبع: risevision