حتماً تا به حال نام دیجیتال ساینیج را شنیده اید، اما این دستگاه واقعاً چه کاربردی دارد؟ خبر خوب این است که چندین و چند راه برای استفاده از دستگاه دیجیتال ساینیج در محیط های مختلف وجود دارد! به خصوص به تازگی در بسیاری از مدارس از Digital Signage استفاده می شود. در این مقاله روش هایی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آنها می توانید از بیشترین پتانسیل دیجیتال ساینیج در مدارس بهره مند شوید.

وضعیت آب و هوا چگونه است؟

دیجیتال ساینیج در مدارس چه کاربردهایی دارد؟

یکی از مزیت های استفاده از دستگاه ساینیج هوشمند این است که شما می توانید آخرین وضعیت آب و هوا را بر روی آن نمایش دهید. این ویژگی می تواند به دانش آموزان کمک کند تا برای رفتن به منزل برنامه ریزی بهتری داشته باشند و در صورت نیاز با خود ژاکت و چتر نیز به همراه ببرند. همچنین این ویژگی به راننده های سرویس مدارس هم کمک زیادی می کند.

نمایش برنامه درسی مدرسه

دیجیتال ساینیج در مدارس چه کاربردهایی دارد؟

با نمایش دادن برنامه درسی، به دانش آموزان کمک کنید تا تمرکز بیشتری بر روی دروس خود داشته باشند. شما می توانید برنامه هفتگی را به تفکیک روز و ساعت بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج نمایش دهید. همچنین با استفاده از نرم افزارهای نمایشگر تبلیغاتی، می توانید ویجت تقویم دیجیتال ساینیج را با Google Calendar خود تجمیع کنید. در این حالت می توانید برنامه در حال نمایش را از طریق تقویم گوگل شخصی خود به روز رسانی کنید!

اعلام دانش آموز برتر هفته و ماه

دیجیتال ساینیج در مدارس چه کاربردهایی دارد؟

یکی از راه های ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان این است که به صورت هفتگی یا ماهانه اقدام به انتخاب دانش آموز برتر از میان آنها کنید! چه بهتر که نام و عکس این دانش آموز را نیز با فونت ها و افکت های جذاب بر روی دستگاه ساینیج هوشمند نیز نمایش دهید! مسلماً تمام دانش آموزان شما دوست دارند تا روزی عکس و نام آنها نیز بر روی تابلوی دیجیتال بزرگ مدرسه به نمایش دربیاید! پس بیشتر تلاش خواهند کرد.

هشدارهای ایمنی

دیجیتال ساینیج در مدارس چه کاربردهایی دارد؟

در مواقع حساس و بحرانی می توانید از مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج برای نمایش هشدارهای ایمنی استفاده کنید و دانش آموزان و معلمان را در جریان اتفاقات در حال رخ دادن قرار دهید. به عنوان مثال در صورت خرابی لوله کشی آب می توانید پیامی مبنی بر از دسترس خارج بودن سرویس های بهداشتی تا اطلاع ثانوی را نمایش دهید. همچنین در صورت وقوع طوفان یا آتش سوزی در جایی نزدیک مدرسه شما، این موضوع را از طریق دیجیتال ساینیج به اطلاع افراد داخل مدرسه برسانید.

منوی صبحانه یا ناهار مدرسه

دیجیتال ساینیج در مدارس چه کاربردهایی دارد؟

اگر در مدرسه صبحانه یا ناهار سرو می کنید، می توانید منوی آنها را بر روی دستگاه دیجیتال ساینیج نمایش دهید تا دانش آموزان شما کار آسان تری برای انتخاب داشته باشند. همچنین می توانید منوی بوفه مدرسه خود را همراه با قیمت ها نمایش دهید. این منوها می توانند زمان بندی شوند و برای تایم صبحانه، ناهار و میان وعده به روز رسانی شوند. برای تغییرات لحظه ای در نمایش منو می توانید از نرم افزارهای نمایشگرهای تبلیغاتی و تمپلیت های مختلف استفاده کنید.

راهنمای دسترسی به بخش های مختلف مدرسه

دیجیتال ساینیج در مدارس چه کاربردهایی دارد؟

فرض کنید که قرار است تا یک جلسه برای والدین در مدرسه برگزار شود. مسلماً والدینی که به تازگی به مدرسه شما وارد می شوند با تمام بخش های آن آشنا نیستند. شما می توانید تمام بخش های مدرسه خود را شامل دفتر اصلی، سالن جلسه، اتاق معلمان، شماره کلاس ها و... را بر روی تابلو تبلیغاتی دیجیتال نمایش دهید تا والدین به راحتی بخش مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین این کار به دانش آموزان و معلمان تازه وارد نیز برای پیدا کردن سریع تر اتاق مورد نظرشان کمک زیادی می کند.

مسابقات ورزشی پیش رو

دیجیتال ساینیج در مدارس چه کاربردهایی دارد؟

یک مسابقه ورزشی مهم با یکی از مدارس دیگر را در پیش رو دارید؟ تاریخ و ساعت آن را بر روی Digital Signage نمایش دهید تا دانش آموزان در جریان آن قرار بگیرند. همچنین می توانید رویدادهای ورزشی درون مدرسه ای خود را تبلیغ کنید و به این ترتیب برای دانش آموزان ورزشکار خود انگیزه ایجاد نمایید.

این تنها بخشی از کاربردهای دیجیتال ساینیج در مدارس است. چنانچه قصد خرید دیجیتال ساینیج دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید برای دریافت قیمت دیجیتال ساینیج از طریق بخش گفتگوی آنلاین سایت ایده برتر پارسیان در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: risevision