اغلب اوقات وقتی از دیجیتال ساینیج و مانیتور صنعتی صحبت به میان می آید، افراد به یاد مراکز خرید و فروشگاه ها می افتند. درست است که این دستگاه ها کارایی بالایی در چنین محیط هایی دارند و به طور گسترده از آنها برای این منظور استفاده می شود، اما کاربرد آنها فقط محدود به محیط های فروشگاهی نیست. امروزه در تمام محیط هایی که نیاز به ارائه اطلاعات به مراجعه کنندگان است، از مانیتور صنعتی دیجیتال استفاده می شود و این دستگاه به مرور زمان در حال جایگزین شدن با بنرها و پوسترهای کاغذی است. از جمله محیط هایی که نمایشگر صنعتی در آنها کارایی بالایی دارد، باید به مراکز درمانی اشاره کنیم. اگر می خواهید تا با کاربردهای دیجیتال ساینیج در مراکز درمانی بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. در این بخش با ارائه آمارهایی جالب، کارایی این دستگاه را بیشتر برای شما آشکار می کنیم!

با کاربردهای دیجیتال ساینیج در مراکز درمانی بیشتر آشنا شوید

* طبق بررسی های انجام شده، حدود 75 درصد از افرادی که در بیمارستان علائم دیجیتالی را مشاهده می کنند، حداقل یک پیام را به خاطر می آورند.

این آمار حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توان از آن استفاده های زیادی کرد. به عنوان مثال می توان با نمایش پیام های مختلف بر روی دستگاه دیجیتال ساینیج، مراقبت های بهداشتی را برای مراجعه کنندگان یادآوری کرد. همچنین می توان توصیه هایی برای خود درمانی و پیام های حمایتی را بر روی Digital Signage به نمایش درآورد.

* نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج می تواند زمان انتظار قابل درک برای مراجعان را تا 35 درصد کاهش دهد.

در توضیح این مطلب باید گفت که دستگاه مانیتور صنعتی به افراد کمک می کند تا زمان انتظار را بهتر طی کنند. به عبارت دیگر این دستگاه باعث می شود تا زمان انتظار برای افراد تا 35 درصد کوتاه تر از حالت عادی به نظر برسد. در شرایط بیمارستانی زمان انتظار باعث ایجاد استرس و اضطراب غیر قابل تحملی می شود. حال محیطی را تصور کنید که در آن بر روی دستگاه های دیجیتال ساینیج مطالب سرگرم کننده یا آموزشی نمایش داده می شود. بیماران و همراهان آنها می توانند با تماشای این تصاویر استرس خود را کنترل کرده و به خود بیشتر از قبل مسلط شوند.

همچنین در بررسی های انجام شده، ایجاد حواس پرتی برای بیماران در محیط های درمانی باعث می شود تا آنها درد را کمتر حس کنند. این روش به خصوص برای آرام کردن کودکان کارایی بالایی دارد. پس می توانید با نمایش انیمیشن و ویدئوهای جذاب بر روی مانیتور صنعتی بزرگ، حواس بیماران را از درد پرت کرد و به آنها کمک کرد تا زمان های درد کشیدن در دوران نقاهت را آسوده تر سپری کنند.

با کاربردهای دیجیتال ساینیج در مراکز درمانی بیشتر آشنا شوید

* 83 درصد از بیماران زمان قابل توجهی را صرف برقراری تعامل با محتوای دیجیتال بیمارستان می کنند.

به این معنا که پیام های به نمایش درآمده بر روی مانیتور صنعتی به صورت دیجیتال برای بیماران جذابیت بیشتری دارد و تأثیرگذاری این نوع پیام ها از بنرها و پوسترهای کاغذی بیشتر است.

* 78 درصد از بیماران تمایل دارند تا مراحل درمان آنها به صورت دیجیتال طی شود.

اگر بیمارستان ها و مراکز درمانی از طریق اپلیکیشن نتایج آزمایش ها را اعلام کنند، بیماران از این موضوع استقبال می کنند! یکی از روش های در دسترس قرار دادن اپلیکیشن برای بیماران، عرضه لینک دانلود آن از طریق دیجیتال ساینیج است. به این ترتیب که بیماران با اسکن QR Code نمایش داده شده بر روی دستگاه دیجیتال ساینیج، لینک دانلود اپلیکیشن را بر روی گوشی موبایل خود دریافت کنند. 

* از هر 10 بیمارستان در کشورهای پیشرفته 7 تای آنها از سیستم پیام رسانی بر روی ساینیج هوشمند استفاده می کنند.

* استفاده از دستگاه ساینیج هوشمند باعث می شود تا مصدومیت های محیط کار به میزان 20 درصد کاهش پیدا کند.

این موضوع به همه صنایع و به خصوص محیط هایی که در آنها خطر سقوط وجود دارد مربوط می شود. با نمایش پیام های هشدار بر روی ساینیج هوشمند می توانید کارکنان خود را از خطرات احتمالی آگاه کنید. همچنین می توانید در محیط های بیمارستانی بخش های حساس را بر روی دیجیتال ساینیج مشخص کنید تا پرستاران و کارکنان بیمارستان در آن مکان ها دقت بیشتری داشته باشند. 

منبع: screencloud