با وجود اینکه گوشی های Google Pixel 6 و Pixel 6 Pro به بهترین دوربین های موجود در صنعت گوشی های موبایل هوشمند مجهزند، اما تنظیمات پیش فرض آنها به گونه ای نیست که بتوان به بالاترین کیفیت تصویر آنها دست پیدا کرد. این موضوع به خصوص در مورد دوربین جلوی این گوشی ها صدق می کند. چرا که دوربین جلوی گوشی پیکسل 6 به صورت پیش فرض دارای رزولوشن 1080p است و زاویه دید استاندارد و معمولی دارد. این در حالی است که شما می توانید به سادگی رزولوشن دوربین جلوی این گوشی را به 4K ارتقا داده و به صورت اولترا واید با آن به ثبت سلفی بپردازید. البته فراموش نکنید که ویژگی Speech Enhancement گوشی خود را فعال کنید تا در هنگام ثبت ویدئو به بهترین کیفیت صدا نیز دست یابید.

چگونه از گوشی Google Pixel 6 برای ثبت سلفی اولترا واید و فیلمبرداری 4K با دوربین جلو استفاده کنیم؟

چگونه با گوشی گوگل پیکسل 6 پرو سلفی های اولترا واید بگیریم؟

بد نیست بدانید که دوربین سلفی به کار رفته در گوشی گوگل Pixel 6 Pro دارای زاویه دید بسیار وسیع تری نسبت به تنظیمات پیش فرض آن است و شما می توانید به سادگی و تنها از طریق یک دکمه به آن دست پیدا کنید. برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید:

1- اپلیکیشن دوربین گوشی را باز کنید.

2- بر روی آیکون دایره ای شکل پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید تا دوربین به حالت سلفی تغییر کند.

3- در پایین صفحه تصویر و بالای دکمه سفید رنگ شاتر، دکمه ای وجود دارد که بر روی آن .7x نوشته شده است. بر روی آن ضربه بزنید تا زاویه دید به اولترا واید تغییر پیدا کند.

البته توجه داشته باشید که زاویه دید پیش فرض دوربین سلفی این گوشی عکس هایی با کیفیت با چارچوب کامل را به شما ارائه می دهد. اما اگر می خواهید تا به صورت دسته جمعی عکس سلفی بگیرید، بهتر است تا آن را در حالت اولترا واید قرار دهید تا افراد بیشتری در کادر قرار گیرند. توجه داشته باشید این ویژگی فقط برای نسخه پرو (نه نسخه استاندارد پیکسل 6) و برای ثبت عکس (نه ویدئو) قابل استفاده است.

چگونه با گوشی گوگل پیکسل 6 پرو سلفی های اولترا واید بگیریم؟

چگونه قابلیت فیلمبرداری 4K را در گوشی های پیکسل 6 و 6 پرو فعال کنیم؟

1- اپلیکیشن دوربین گوشی را باز کنید.

2- بر روی آیکون دایره ای شکل پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید تا دوربین به حالت سلفی تغییر کند.

3- به حالت ویدئو (video mode) بروید.

4- بر روی آیکون Settings که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

5- در پایین لیست تنظیمات، رزولوشن 4K را انتخاب کنید.

چگونه قابلیت فیلمبرداری 4K را در گوشی های پیکسل 6 و 6 پرو فعال کنیم؟

اکنون شما می توانید تا با با بالاترین رزولوشن به ضبط ویدئو به صورت سلفی بپردازید. این ویژگی در هنگام برقراری تماس های تصویری و استریم محتوا نیز کارایی بالایی دارد و باعث می شود تا حتی جزئیات پیرامون شما نیز با بالاترین وضوح برای مخاطبتان قابل مشاهده باشد. ضمن اینکه این ویژگی برای علاقه مندان به شبکه های اجتماعی نیز جذابیت بالایی دارد!

منبع: androidcentral