با وجود اینکه توئیتر یک پلتفرم عالی برای پیگیری و مطلع شدن از جدیدترین اخبار روز دنیا است و امکانات متعددی را برای برقراری ارتباط مجازی میان افراد مختلف فراهم می آورد، اما ممکن است گاهی یکی از فالوئرهایتان برای مزاحمت هایی ایجاد کرده و این پلتفرم جذاب را به محیطی عذاب آور برایتان تبدیل کند! به طوری که ممکن است تا تصمیم به بلاک کردن این فالوئر مزاحم بگیرید! اما توئیتر زیاد با «بلاک کردن» افراد موافق نیست و اخیراً ویژگی هایی جدیدی را برای استفاده کمتر کاربران از این قابلیت به پلتفرم خود اضافه کرده است. اکنون شما می توانید تا به راحتی اکانت های مورد نظرتان را از لیست فالوئرهایتان حذف کنید، بدون اینکه نیازی به بلاک کردن آنها وجود داشته باشد!

بدون بلاک کردن فالوئرهای خود در توئیتر آنها را ریموو کنید!

چگونه یکی از فالوئرهایتان را در توئیتر حذف کنید؟

از دید تیم توئیتر، لحظه ای که افراد تصمیم به بلاک کردن یکی از فالوئرهایشان می گیرند، لحظه ای دردناک است! به همین منظور برای جلوگیری از این کار، توئیتر به تازگی ویژگی ای را معرفی کرده که شما می توانید اکانت مزاحم را از لیست فالوئرهایتان حذف کنید. در واقع بدون بلاک کردن این اکانت، دسترسی آن به پست های شما قطع می شود و دیگر خیالتان بابت این موضوع راحت خواهد بود! برای این منظور مراحل زیر را باید طی کنید:

1- با نام کاربردی و رمز عبور خود به اکانت توئیتر خود وارد شوید.

2- به بخش Profile بروید.

3- بر روی Followers کلیک کنید.

چگونه یکی از فالوئرهایتان را در توئیتر حذف کنید؟

4- به سمت پایین اسکرول کرده و اکانتی را که می خواهید از لیست فالوئرهایتان حزف شود انتخاب کنید.

5- در کنار نام اکانت، یک آیکون سه نقطه وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید و گزینه Remove this follower را انتخاب نمایید.

به این ترتیب فردی که وجود آن در لیست فالوئرهایتان برای شما خوشایند نبود، حذف می شود و می توانید بدون هیچ دغدغه ای به ارسال پست و محتوای مورد نظرتان در پلتفرم توئیتر بپردازید.

لازم به ذکر است که علاوه بر ویژگی ذکر شده، توئیتر به تازگی Twitter Spaces را نیز به صورت عمومی در اختیار تمام کاربران قرار داده و عنوان کرده که ویژگی سابسکریپشن پرمیوم Twitter Blue برای اکانت های کشورهای آمریکا و نیوزلند نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همان طور که می دانید، ویژگی توئیتر اسپیسز شباهت بسیار زیادی با پلتفرم مبتنی بر صوت کلاب هاوس دارد و به کاربران توئیتر اجازه می دهد تا کنفرانس های گروهی و تعاملی صوتی را برگزار کنند. ویژگی Twitter Blue نیز که ابتدا برای کاربران کشورهای استرالیا و کانادا در دسترس قرار گرفت، یک قابلیت پرمیوم است که کاربران با پرداخت هزینه اشتراک می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. این ویژگی امکاناتی مانند ایجاد فولدر بوک مارک و قابلیت “undo” در هنگام ارسال توئیت را فراهم می آورد. به نظر می رسد که توئیتر برای توسعه و گسترش این قابلیت برنامه دارد و به زودی کاربران تمام کشورهای اروپایی و آسیای شرقی می توانند از آن استفاده کنند.

منبع: androidcentral