با خرید یک پنل هوشمند لمسی، می توانید سطح برگزاری جلسات، کنفرانس ها و همایش های خود را بالاتر ببرید! یک پنل هوشمند لمسی با کیفیت به شما این امکان را می دهد تا مطالب مورد نظر خود را با بهترین کیفیت به مخاطبان ارائه دهید و از روش های مدرن، جهت تعامل هر چه بیشتر با آنها بهره مند شوید. این دستگاه در کلاس های آموزشی نیز کاربرد بالایی دارد و تحولی در مبحث مربوط به تجهیزات آموزشی ایجاد کرده است!

یکی از برندهای تولید کننده پنل هوشمند لمسی، سی تاچ (SeeTouch) است که حتماً نام آن را زیاد شنیده اید! این شرکت در زمینه تولید انواع پنل هوشمند در سایزهای مختلف فعالیت دارد و نقش مهمی را در هوشمند سازی تجهیزات آموزشی ایفا می کند. از جمله پرفروش ترین محصولات این شرکت، باید به پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ اشاره کنیم. در ادامه با مشخصات این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا می شویم؛ با ما همراه باشید.

با پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ بیشتر آشنا شوید

ایجاد یک محیط تعاملی با قابلیت تشخیص 20 لمس هم زمان

به طور کلی بزرگترین مزیت پنل هوشمند لمسی نسبت به تجهیزات قدیمی تر مانند وایت برد یا پکیج برد هوشمند و ویدئو پروژکتور، لمسی بودن صفحه نمایش آن است. مانیتور لمسی 86 اینچ سی تاچ از فناوری لمسی اینفرا رد (مادون قرمز) بهره می برد و این توانایی را دارد تا حداکثر 20 نقطه لمس شده را به صورت هم زمان تشخیص دهد. این ویژگی این امکان را فراهم می آورد تا در کلاس آموزشی یا جلسه کاری خود، یک محیط تعاملی ایجاد کنید. به این صورت که چند نفر به طور هم زمان می توانند صفحه نمایش پنل هوشمند را لمس کنند و به بیان ایده های خود بپردازند!

ممکن است این سؤال برایتان ایجاد شود که برای نوشتن مطالب بر روی پنل هوشمند لمسی سی تاچ به تجهیزات خاصی نیاز است؟ خیر! شما می توانید برای این منظور از انگشتان دست خود استفاده کنید! این مانیتور لمسی توانایی تشخیص انگشت با دستکش را هم دارد و حتی می توانید از هر نوع شیء مات با ضخامت کم برای کار کردن لمسی با آن استفاده کنید.

تصاویر با کیفیت و خوش رنگ با بهره بردن از رزولوشن 4K

کیفیت تصویر از مهم ترین معیار برای خرید پنل هوشمند لمسی است. مسلماً تصاویر مات، کم رنگ و ناخوانا نمی تواند مطالب را آن طور که مورد نظر شما است به مخاطب انتقال دهد و توجه او را به موضوع جلب کند. پس باید دستگاهی بخرید که خیال شما را بابت کیفیت تصویر راحت کند.

پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ از رزولوشن 3840x2160 پیکسل برخوردار است و وضوح تصویر عالی 4K UHD را به ارمغان می آورد. به این ترتیب تصاویر بر روی این پنل هوشمند با بالاترین کیفیت خود به نمایش درخواهند آمد. این پنل هوشمند لمسی توانایی نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را نیز دارد و از روشنایی حداکثر 350cd/m2 پشتیبانی می کند. به این ترتیب کیفیت تصویر این دستگاه در اتاق های روشن افت نمی کند و می توانید بدون مشکل خاصی از آن در زیر نور مستقیم لامپ هم استفاده کنید.

تصاویر با کیفیت و خوش رنگ با بهره بردن از رزولوشن 4K

پورت های متعدد و کاربردی، سخت افزار قدرتمند، سیستم عامل اندروید

پورت های پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ را چهار پورت USB 2.0 (دو پورت جلو و دو پورت عقب)، دو پورت USB 3.0 (یک پورت جلو و یک پورت عقب) و دو خروجی تاچ تشکیل می دهد. این دستگاه به یک ورودی HDMI 2.0، دو ورودی HDMI 1.4 و یک ورودی DP هم مجهز است و از انتقال سیگنال های تصویری دیجیتال با بالاترین کیفیت پشتیبانی می کند. بنابراین مشکلی برای اتصال کامپیوتر و لپ تاپ های مجهز به کارت گرافیک های رده بالا به آن نخواهید داشت. سایر پورت های این پنل هوشمند لمسی 86 اینچ را ورودی های VGA، صدا، AV، کنترل RS232، خروجی صدا و درگاه LAN تشکیل می دهند.

علاوه بر این، پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ به سیستم عامل اندروید 6.0 مجهز است و از بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می کند. این موضوع امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید بر روی این پنل هوشمند اسکایپ نصب کنید و از آن برای راه اندازی یک کنفرانس آنلاین استفاده نمایید. سازگاری با سیستم رأی گیری، نرم افزار Adobe Connect و نرم افزار NOTE از دیگر امکانات این پنل هوشمند لمسی هستند که آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف آموزشی/ اداری تبدیل کرده است.

با پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ بیشتر آشنا شوید

خرید پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ با بهترین قیمت

شما می توانید پنل هوشمند لمسی 86 اینچ سی تاچ را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان خریداری کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را درباره قیمت و نحوه خرید این پنل هوشمند لمسی به شما ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید انواع پنل هوشمند لمسی به وب سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.