شیائومی 12 در آستانه معرفی خود قرار دارد.

گوشی پرچمدار بعدی شیائومی در تاریخ 7 دی ماه عرضه خواهد شد

درست یک سال پس از معرفی گوشی Mi 11، شیائومی از طریق حساب رسمی Weibo خود اعلام کرده که قرار است جانشین این گوشی موبایل هوشمند را در تاریخ 28 دسامبر مصادف با 7 دی ماه 1400 عرضه کند. به دنبال تصمیم این شرکت مبنی بر حذف تدریجی برند Mi خود در اوایل سال جاری، خط تولید جدید تحت عنوان سری شیائومی 12 نامیده می شود. در واقع شیائومی برند Mi را کنار گذاشته است و Mix 4 اولین دستگاهی است که از نامگذاری جدید استفاده می کند. با توجه به این که در پوستر تیزر این شرکت که یک دونده سرعتی چینی را نشان می دهد، بنابراین این احتمال را می دهیم  قبل از اینکه پرچمداران شیائومی در سال 2022 راهی بازارهای جهانی شوند، این رویداد احتمالاً روی بازار چین متمرکز شود. 

طبق گفته وبسایت Gadgets 360، گوشی سری 12 شیائومی می تواند شامل چهار دستگاه مختلف باشد. در واقع این محصولات شامل شیائومی 12، 12 پرو، 12 ایکس و 12 اولترا هستند، که ممکن است همه آن ها در رویداد ماه دسامبر معرفی نشوند. (مثلاً Mi 11 Ultra امسال تا اواخر مارس معرفی نشد). لازم به ذکر است Gizmochina گزارش می ‌دهد که مدیران شیائومی از سه گوشی دیگر برای ارسال پست به حساب‌های Weibo خود استفاده می ‌کنند.

گوشی پرچمدار بعدی شیائومی در تاریخ 7 دی ماه عرضه خواهد شد

در ادامه باید ذکر کنیم که هیچ اطلاعات رسمی درباره زمان عرضه سری ۱۲ شیائومی منتشر نشده است، اما یک الگو در حال ظهور است: شیائومی معمولاً همزمان با معرفی جدید ترین سخت افزار اسنپدراگون توسط کوالکام، دستگاه نسل بعدی خود را تایید می کند. این دقیقا همان چیزی است که در سال 2021 دوباره اتفاق افتاد: لی جون، مدیر عامل شیائومی، تأیید کرد که این گوشی اولین پرچمداری خواهد بود که از اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام استفاده می کند. همچنین تصاویر بازاریابی ظاهری شیائومی 12 و 12 پرو که توسط افشاگر @UniverseIce در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، نشان می ‌دهد که این گوشی ‌ها از دوربین ‌های سوراخ ‌دار با جهت مرکزی بهره می برند. بر اساس سایر مشخصات شایعه شده و طبق رندرهای فاش شده از @OnLeaks، شیائومی 12 شامل دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

اگرچه گوشی های شیائومی در ایالات متحده حضور چندانی ندارند، اما به عنوان دومین سازنده بزرگ گوشی های هوشمند در اروپا و دومین تولید کننده بزرگ اندروید در جهان پس از سامسونگ رتبه بندی شده است. گفتنی است که تقاضا توسط گوشی هایی مانند Xiaomi Mi 11 ایجاد می شود که مشخصات قابل مقایسه با پرچمداران سامسونگ را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری ارائه می دهد.

گوشی پرچمدار بعدی شیائومی در تاریخ 7 دی ماه عرضه خواهد شد

در ادامه باید ذکر کنیم که گوشی شیائومی Mi 11 در ماه فوریه امسال (بهمن - اسفند 1399) به صورت جهانی عرضه شد، که امیدواریم به این معنی باشد که نسخه بین المللی شیائومی 12 به زودی پس از رویداد دسامبر وارد بازار خواهد شد.

نظر شما در رابطه با گوشی شیائومی 12 چیست؟ آیا از گوشی های این مجموعه راضی هستید؟ می توانید نظرات خود را از طریق ثبت نظرات با ما در مبان بگذارید. 

منبع: theverge