مطابق با اخبار ضد و نقیضی که به گوش می رسد، موتورولا در حال کار کردن بر روی یک گوشی جدید به عنوان پرچم دار بعدی خود است. این گوشی مشخصات رده بالاتری حتی نسبت به گوشی Edge X30 دارد که به تازگی راهی بازارهای کشور چین شده است. گوشی جدید موتورولا احتمالاً دارای نام “Frontier 22” خواهد بود و نسخه اصلی و Plus آن با تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 8 Gen 1 عرضه خواهند شد.

پرچم دار بعدی موتورولا احتمالاً اولین گوشی اندرویدی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود

همان طور که تصویر لو رفته از این گوشی (در بالا) مشاهده می کنید، گوشی Frontier 22 ظاهری کاملاً متفاوت با Edge X30 از تمام جهت ها دارد. این طور که در این تصویر مشخص است، هر دو سمت کناری صفحه نمایش این گوشی به صورت خمیده طراحی شده و قاب های بالایی و پایینی آن بسیار باریک هستند. همچنین بر روی پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین منحصر به فرد و لوگوی کلاسیک موتورولا دیده می شود.

پرچم دار بعدی موتورولا احتمالاً اولین گوشی اندرویدی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود

گفته می شود که گوشی موتورولا Frontier 22 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن FHD+، نرخ تازه سازی 144 هرتز و نسبت تصویر 20:9 خواهد بود. اما مشخصه اصلی این گوشی مربوط به بخش دوربین های آن می شود. به احتمال بسیار زیاد این گوشی به دوربین های سه گانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. در این صورت این گوشی به اولین گوشی اندرویدی تبدیل می شود که در آن از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده شده است! در کنار این دوربین احتمالاً از یک لنز فوق عریض زاویه باز با رزولوشن 50 مگاپیکسل و یک لنز تلوفوتوی 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دو برابری نیز در این گوشی استفاده خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز به صورت hole-punch در قسمت میانی بالای صفحه نمایش قرار گرفته و دارای رزولوشن 60 مگاپیکسل است.

از دیگر مشخصات مهم و کاربردی گوشی موتورولا Frontier 22 باید به مجهز بودن آن به باتری حجیم 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. این باتری از فناوری فست شارژ با توان 125 وات از طریق کابل شارژ و توان 50 وات به صورت وایرلس پشتیبانی می کند. سایر مشخصات این گوشی شامل مجهز بودن به اسپیکرهای استریو، آرایه سه گانه میکروفون و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای 6E می شود.

پرچم دار بعدی موتورولا احتمالاً اولین گوشی اندرویدی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود

در بخش نرم افزاری نیز باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی پرچم دار جدید موتورولا به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 مجهز خواهد بود. هنوز زمان دقیقی برای عرضه این گوشی به بازارهای جهانی اعلام نشده است. اما با توجه به مطالبی که بر روی وب سایت هایی مانند WinFuture منتشر شده می توان انتظار داشت که این گوشی در حوالی ماه جولای سال 2022 (تیر 1401) به بازارهای جهانی عرضه شود. پیش بینی می شود که این گوشی به رقیبی جدی برای گوشی های اندرویدی پرچم دار سایر برندها تبدیل شود و کاربران از آن استقبال قابل توجهی کنند. البته برای اطمینان کامل از صحت اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوشی موتورولا frontier 22 باید تا زمان عرضه رسمی این اطلاعات توسط موتورولا منتظر بمانیم.

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.