پاور استیشن قابل حمل P2001 به تازگی توسط شرکت اوکیتل رونمایی شده که برای استفاده در کمپینگ ها کارایی بالایی دارد. این پایگاه شارژ خروجی 2000 وات ساعت را ارائه می دهد و توانایی پشتیبانی از ظرفیت 4000 وات ساعت در مواقع اوج کاری را دارد. کاربران می توانند از پایگاه شارژ P2001 به عنوان یک دستگاه برق پشتیبان در فضاهای داخلی هم در مواقع قطع برق استفاده کرد. این پاور استیشن توانایی تأمین برق مورد نیاز دستگاه های همراه تا دو روز را دارد و یکی از منبع تغذیه های قدرتمند و کاربردی موجود در بازار به شمار می آید.

پایگاه شارژ قابل حمل اوکیتل P2001 با طول عمر باتری دو روزه و پشتیبانی از شارژ خورشیدی به بازار آمد

برای شارژ کردن پاور استیشن اوکیتل P2001 هم می توانید از برق شهری استفاده کنید و هم از نور خورشید! این پایگاه شارژ دارای پنل خورشیدی است و از این جهت برای استفاده در فضاهای باز از بهترین گزینه ها است. شما می توانید از این پاور استیشن را برای تأمین برق مورد نیاز دستگاه هایی مانند یخچال های مسافرتی کوچک، ابزارهای نجاری، ویدئو پروژکتورهای قابل حمل و... استفاده کنید. همچنین در هنگام استفاده از پاور استیشن P2001 در فضاهای داخلی ساختمان، می توان از آن برای تأمین برق مورد نیاز تمامی دستگاه های الکتریکی، از تلویزیون گرفته تا تصفیه کننده هوا، بهره برد. در این حالت این پاور استیشن برای 5 ساعت می تواند برق مورد نیاز تجهیزات منزل شما را تأمین کند.

پایگاه شارژ قابل حمل اوکیتل P2001 با طول عمر باتری دو روزه و پشتیبانی از شارژ خورشیدی به بازار آمد

پاور استیشن جدید اوکیتل از سیستم مدیریت باتری BMS بهره می برد. این فناوری از دستگاه های متصل به این پاور استیشن در برابر آسیب هایی مانند نوسان ولتاژ و شدت جریان یا افزایش زیاد از حد درجه حرارت محافظت می کند. در این دستگاه از باتری های قابل شارژ مجدد LiFs استفاده شده که تا 3500 بار می توان آنها را شارژ کرد. لازم به ذکر است که بر روی بدنه پایگاه برق اوکیتل P2001 از یک کاور ضد اشتعال استفاده شده است.

پاور استیشن OUKITEL P2001 در عرض 100 دقیقه به طور کامل شارژ می شود و از فناوری MPPT برای بهینه سازی فناوری شارژ خورشیدی بهره می برد. بد نیست بدانید که اوکیتل اولین پاور استیشن خود را در سال 2019 به بازار وارد کرد و از آن زمان تا کنون توانسته به موفقیت های قابل توجهی در این حوزه دست پیدا کند. به طوری که محصولات آن در این بازار همواره جزء پر فروش ترین مدل ها بوده اند.

پایگاه شارژ قابل حمل اوکیتل P2001 با طول عمر باتری دو روزه و پشتیبانی از شارژ خورشیدی به بازار آمد

شرکت اوکیتل دستگاه های پشتیبان برق متعددی را راهی بازار کرده که نیازهای طیف وسیعی از افراد را برطرف می کنند. به خصوص قابل حمل بودن این دستگاه ها مزایای زیادی دارد و این امکان را فراهم می آورد تا در هر نقطه ای که هستید، به برق دسترسی داشته باشید. پاور استیشن اوکیتل P2001 به عنوان سیستم بک آپ برق خانه های هوشمند هم کاربرد دارد و محدودیتی برای استفاده از آن نخواهید داشت. لازم به ذکر است که شرکت اوکیتل هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت پاور استیشن مدل P2001 در دسترس قرار نداده است.

منبع: gizmochina