پاوربانک پاوراستیشن پرو برند Mophie در اپل استور در دسترس قرار گرفته است. شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ کردن هم زمان دو دستگاه استفاده کنید. این گجت به پورت های USB-C مجهز است و سرعت شارژ خروجی آن در حالت ترکیبی به 45 وات می رسد. از دیگر ویژگی های این گجت قابل حمل می توان به وزن سبک آن (حدود 500 گرم) و عرضه آن با گارانتی دو ساله اشاره کرد.

پاوربانک جدید Mophie Powerstation Pro از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کند

با به همراه داشتن پاوربانک Mophie Powerstation Pro با خود، می توانید در هر مکانی که هستید دستگاه های دیجیتال همراهتان را شارژ کنید. این گجت قابل حمل با انواع دستگاه های ساخت اپل مانند ایرپادز، اپل واچ، مک بوک، آیپد و آیفون سازگاری دارد و طیف وسیعی از دستگاه ها را می توان با آن شارژ کرد.

بر روی سطح بدنه این شارژر همراه از پارچه مرغوب به رنگ خاکستری تیره استفاده شده است. پارچه به کار رفته در ساخت این گجت از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و حس خوبی را در هنگام استفاده به کاربر القا می کند. ضمن اینکه پارچه ای بودن بدنه این پاوربانک از لغزیدن آن در دست جلوگیری می کند.

پاوربانک جدید Mophie Powerstation Pro از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کند

این پاوربانک به دو پورت USB-C مجهز است که از نوع ورودی/خروجی هستند و به شما اجازه می دهند تا دو دستگاه را به صورت هم زمان شارژ کنید. حداکثر توان خروجی که این پورت ها ارائه می دهند، 45 وات است: پورت اول توان شارژدهی با سرعت 25 وات و پورت دوم توان شارژدهی با سرعت 20 وات را دارد. باتری لیتیومی به کار رفته در پاوربانک پاوراستیشن پرو Mophie نیز از ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژ کامل آن برای 8 ساعت استفاده از مک بوک پرو کفایت می کند. ضمن اینکه به همراه داشتن این پاوربانک حدود 72 ساعت به شارژ باتری آیفون 13 شما اضافه می کند و علاوه بر اینکه میتوانید مطمئن باشید که یکی از بهترین پاوربانک های سازگار با آیفون را خریداری کرده اید برای چند روز نیز خیالتان را از شارژ داشتن گوشی تان راحت خواهد کرد!

چهار نشانگر LED در کناره بدنه این پاوربانک دیده می شود که شما را وضعیت شارژ باقی مانده باتری آن مطلع می کند. لازم به ذکر است که این گجت دارای ابعاد 19.6x2.3x6.9 سانتی متر و وزن حدود 500 گرم است و حمل آن به آسانی انجام می گیرد. وزن این گجت با توجه به ظرفیت بالای 20000 میلی آمپر ساعتی آن منطقی به نظر می رسد و ما می توانیم تصور کنیم که پاوربانک در آینده ای نزدیک توانایی تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین پاوربانک های موجود در بازار را دارد.

پاوربانک جدید Mophie Powerstation Pro از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کند

شرکت Mophie شارژر همراه پاوراستیشن پرو را با گارانتی دو ساله عرضه کرده و درون بسته بندی آن یک کابل شارژ 18 سانتی متری USB-C به USB-C هم قرار داده است. البته این کابل برای کاربران اپل بدون استفاده است! چرا که باید از کابل تبدیل شارژر آهنربایی اپل واچ به USB-C برای شارژ ساعت هوشمند خود استفاده کنید. ضمن اینکه برای شارژ آیفون به کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ نیاز خواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک Mophie Powerstation Pro با قیمت 149.95 دلار عرضه شده و امکان خرید آن از اپل استور و وب سایت رسمی شرکت Mophie فراهم است.

منبع: notebookcheck.net