هیچ چیز آزار دهنده تر از این نیست که گوشی موبایل شما به دلیل تمام شدن شارژ خاموش شود! به خصوص اگر بیرون از منزل باشید، این اتفاق می تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند! اما اگر یک پاوربانک کارآمد با خود به همراه داشته باشید، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود. اکثر پاوربانک های موجود در بازار از طریق کابل گوشی و تبلت شما را شارژ می کنند و این به این معنا است که برای استفاده از آنها حتماً باید کابل شارژ به همراه داشته باشید. در این بین به مرور پاوربانک های وایرلس در حال پیدا کردن جایگاه خود هستند. با وجود اینکه شارژ وایرلس در مقایسه با شارژ از طریق کابل معایبی دارد و از پایداری و سرعت کمتری برخوردار است، اما همین که شما را از حمل کابل شارژ بی نیاز می کند یک مزیت ویژه برای آن به شمار می آید!

پاوربانک انکر PowerCore III: یکی از بهترین ها برای شارژ وایرلس گوشی!

اگر قصد خرید پاوربانک با قابلیت شارژ وایرلس را دارید، باید به شما بگوییم که مدل PowerCore III ساخت برند انکر یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. علیرغم اینکه بسیاری از پاوربانک های وایرلس موجود در بازار از توان فقط 5 واتی در شارژ برخوردارند، این پاوربانک توانایی شارژ با توان 10 وات را دارد. به طور دقیق تر باید گفت که این پاوربانک گوشی های شرکت سامسونگ را با توان 1 وات، گوشی های آیفون را با توان 7.5 وات و سایر دستگاه های دارای فناوری شارژ وایرلس Qi را (مانند Galaxy Buds Live و AirPods Pro) با توان 5 وات شارژ می کند. اگر به سرعت شارژ بالاتری نیاز دارید، می توانید از کابل USB-C استفاده کنید! این پاوربانک قادر به شارژدهی از طریق کابل را نیز دارد و از فناوری Power Delivery با توان 18 وات پشتیبانی می کند.

انعطاف پذیری بالا یکی از ویژگی های مهم پاوربانک وایرلس انکر PowerCore III است. دیگر نیازی نیست تا کابل شارژ را با خود از منزل بیرون ببرید و آزادی عمل بیشتری خواهید داشت! البته این پاوربانک باریک ترین مدل موجود در بازار نیست اما ابعاد و وزن آن به گونه ای است که برای حمل این دستگاه کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که همراه با پاوربانک انکر PowerCore III یک کابل تبدیل USB-C به USB-C نیز ارائه می شود که سرعتی عالی در شارژ را ارائه می دهد. همچنین این پاوربانک دارای پورت USB-A است و می توان از کابل USB-A نیز برای شارژ آن استفاده کرد. این ویژگی ها باعث شده تا تقریباً هر گوشی هوشمند اندرویدی را بتوان با این پاوربانک شارژ کرد! هم گوشی های سازگار با فناوری شارژ وایرلس Qi، هم گوشی های سازگار با فناوری فست شارژ Power Delivery و هم گوشی های معمولی! پس با خرید پاوربانک انکر PowerCore III دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نخواهید بود! توجه داشته باشید که این مدل با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و یکی از بهترین انتخاب ها برای شارژ وایرلس گوشی به شمار می آید.

منبع: androidcentral