سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای مانیتور صنعتی در دنیا شناخته می شود و محصولات آن به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت در زمینه تولید ویدئو وال نیز فعالیت گسترده ای دارد که از میان محصولات آن در این زمینه می توان به ویدئو وال سامسونگ مدل VH55R-R اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه می توانید دیوارهای تبلیغاتی تشکیل داده و تصاویر را در ابعاد فوق العاده بزرگ به نمایش درآورید! این ویدئووال به لطف مجهز بودن به قاب هایی با ضخامت فقط 0.44 میلی متر، یکی از دستگاه های پیشرو در این حوزه به شمار می آید! سامسونگ در این دستگاه ویدئو وال از تکنولوژی های پیشرفته ارتقای تصویر بهره برده که منجر به ارائه بهترین زاویه دید شده است. طراحی مدرن و باریک ویدئو وال سامسونگ VH55R-R آن را برای استفاده در هر نوع کسب و کاری به گزینه ای ایده آل تبدیل کرده است!

قاب های نامرئی با ضخامت فقط 0.44 میلی متر!

قاب های نامرئی با ضخامت فقط 0.44 میلی متر!

این ویدئو وال 55 اینچ سامسونگ از قاب هایی با ضخامت منحصر به فرد 0.44 میلی متر برخوردار است و در صورت کنار هم قرار گرفتن دو دستگاه از آن، ضخامت گپ ایجاد شده بین آنها تنها 0.88 میلی متر (کمتر از یک سانتی متر) خواهد بود! به این ترتیب می توان گفت که قاب های این دستگاه تقریباً دیده نمی شوند و مخاطبان می توانند بهترین تجربه را از تماشای تصویر بر روی آن داشته باشند. این ویژگی به خصوص در اتاق های نظارتی و کنترل کارایی بالایی دارد و بهترین دید به تمامی نقاط ویدئووال را به ارمغان می آورد.

نمایش بدون وقفه تصاویر با بالاترین میزان روشنایی و وضوح 4K

نمایش بدون وقفه تصاویر با بالاترین میزان روشنایی و وضوح 4K

تصاویری درخشان و شفاف را با ویدئو وال های سری VHR-R سامسونگ تجربه کنید! این دستگاه دارای شدت روشنایی 700 نیت است و در هر محیطی بالاترین شفافیت تصویر را ارائه می دهد. نکته قابل توجه در این رابطه این است که بدون هیچ دغدغه ای می توان از این ویدئو وال صنعتی برای نمایش بدون وقفه تصاویر به صورت 24/7 با بالاترین میزان روشنایی استفاده کرد! همچنین بر روی صفحه نمایش این دستگاه از روکش ضد بازتاب استفاده شده که حتی در زیر نور مستقیم لامپ، از انعکاس تصاویر محیط بر روی صفحه جلوگیری می کند. پس خیالتان بابت واضح بودن تمام اطلاعات در حال نمایش بر روی این تابلو اعلانات هوشمند راحت باشد!

بهره بردن از تکنولوژی ارتقای تصویر پیشرفته

بهره بردن از تکنولوژی ارتقای تصویر پیشرفته

تکنولوژی قدرتمند ارتقای تصویر سامسونگ این اطمینان را ایجاد می کند که تصاویر با بهترین کیفیت بر روی ویدئو وال VH55R-R به نمایش درمی آیند. در حالت Picture Enhancer عمق رنگ ها و کنتراست تصویر به صورت اتوماتیک ارتقا پیدا می کنند. همچنین حالت Black Equalizer باعث می شود تا جزئیات تصویر در نواحی تاریک با وضوحی عالی مشاهده شوند.

مشاهده محتوا از هر زاویه ای

مشاهده محتوا از هر زاویه ای

زاویه دید گسترده ویدئو وال سامسونگ مدل VH55R-R به این معنا است که محتوای مورد نظر شما به راحتی از تمام زوایا قابل مشاهده خواهد بود؛ حتی اگر مخاطبان شما به صورت مستقیم در مقابل نمایشگر قرار نداشته باشند. پس شما می توانید ویدئو وال خود را در هر جایی که خواستید راه اندازی کنید. این ویژگی به خصوص در محیط های عمومی مانند فرودگاه ها و مراکز خرید که مردم در حال حرکت و عبور از مقابل ویدئووال هستند اهمیت زیادی دارد.

طراحی مدرن و باریک

طراحی مدرن و باریک

استفاده از ویدئو وال سامسونگ سری VHR-R به زیبایی محل نصب آن کمک زیادی می کند. این دستگاه فوق باریک، با ضخامت کمتر از 70 میلی متر طراحی شده و باعث می شود تا هم در فضای محل نصب آن صرفه جویی شود و هم جلوه ای مدرن و جذاب به محیط پیرامون خود ببخشد. 

کالیبراسیون کارخانه ای و نمایش دقیق رنگ ها

کالیبراسیون کارخانه ای و نمایش دقیق رنگ ها

سامسونگ ویدئو وال VH55R-R را به صورت چند مرحله ای در کارخانه کالیبره می کند تا میزان روشنایی و دقت رنگ آن در هنگام تشکیل یک دیوار تبلیغاتی بزرگ (کنار هم قرار گرفتن چند ویدئووال از این مدل) تنظیمات مناسبی داشته باشد. ضمن اینکه کاربران خود می توانند میزان روشنایی و دقت رنگ تصاویر این تابلو اعلانات هوشمند را از طریق نرم افزار قدرتمند و رایگان سامسونگ Color Expert Pro تنظیم کنند.

شما می توانید نسبت به خرید ویدئو وال سامسونگ از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. همچنین می توانید برای دریافت قیمت ویدئو وال 55 اینچ سامسونگ با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا از طریق بخش گفتگوی آنلاین سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش ویدئو وال با قیمت مناسب، آماده ارائه خدمات به شما است.

منبع: samsung