گوچی، نام شناخته شده دنیای فشن و Oura، شرکت فنلاندی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی سلامتی (که بیشتر به خاطر حلقه های هوشمند Oura شناخته می شود)، با همکاری یکدیگر یک انگشتر هوشمند رده بالا و پیشرفته را راهی بازار کرده اند.

آیا حاضرید 950 دلار برای انگشتر هوشمند برند Gucci بپردازید؟!

حلقه هوشمند Gucci/Oura دارای برچسب قیمت 950 دلاری است و یکی از مدل های گران قیمت به شمار می آید. این حلقه هوشمند از تمام امکانات مانیتورینگ سلامتی که در حلقه ردیاب ورزشی نسل سوم Oura به کار رفته، بهره می برد؛ اما این بار این امکانات با بدنه ای لوکس و جذاب که توسط گوچی طراحی شده، همراه شده است.

اما سؤالی که پیش می آید این است که زمانی که شما می توانید یک ساعت هوشمند تهیه کنید، چه نیازی به پرداخت 950 دلار برای خرید یک حلقه هوشمند دارید؟

آیا حاضرید 950 دلار برای انگشتر هوشمند برند Gucci بپردازید؟!

بیایید از طراحی آن شروع کنیم. بدنه حلقه Gucci Oura با متریال فوق العاده مرغوب و رده بالا تزئین شده است. بدنه این حلقه از کوراندوم مصنوعی ساخته شده که دور تا دور آن با طلای 18 عیار تزئین شده است. همچنین شاهد قرارگیری لوگوی Gucci از جنس طلای 18 عیار بر روی بدنه این حلقه هستیم. پس جای صحبتی باقی نمی ماند که این حلقه هوشمند از حلقه Oura Ring Gen 3 ظاهر رده بالاتر و جذاب تری دارد! چرا که حلقه Oura ظاهر کاملاً ساده ای دارد و فقط در رنگ بندی متنوعی شامل نقره ای، طلایی، مشکی براق و مشکی مات عرضه شده است.

به بخش مشخصات فنی حلقه Gucci Oura می رسیم. تیم سازنده این حلقه هوشمند ادعا کرده است که این دستگاه بر تمام حالات خودآگاه و ناخودآگاه کاربر ناظر است و به طور کامل وضعیت جسمی و روحی وی را بررسی می کند. در همین راستا این حلقه هوشمند از قابلیت مانیتور ضربان قلب به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) بهره می برد و به هفت سنسور اندازه گیری حرارت بدن مجهز شده است. همچنین حلقه هوشمند Gucci x Oura از قابلیت پایش خواب برخوردار است و در پایان هر روز، سه امتیاز مجزا به وضعیت خواب، میزان فعالیت و آمادگی بدنی می دهد. هر یک از این امتیازها بر مبنای الگوهای رفتاری کاربر جمع آوری شده و به صورت روزانه آپدیت می شود.

آیا حاضرید 950 دلار برای انگشتر هوشمند برند Gucci بپردازید؟!

این حلقه هوشمند که در واقع یک انگشتر است، فقط بین 4 تا 6 گرم وزن دارد و با سایز مینیاتوری عرضه شده است. حلقه Gucci Oura صفحه نمایش ندارد، اما در عوض می تواند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند یا دیگر دستگاه های بلوتوثی متصل شود و اطلاعات مربوط به ضربان قلب و چرخه خواب شما را به صورت وایرلس انتقال دهد. همچنین این حلقه هوشمند به صورت ضد آب طراحی شده و تا عمق 100 متری آب آسیب نمی بیند.

انگشتر هوشمند Gucci Oura Ring با اپلیکیشن های ردیاب سلامتی Apple Health و Google Fit سازگاری کامل دارد. پس می توانید از این اپلیکیشن ها برای آنالیز دیتای جمع آوری شده توسط این انگشتر استفاده کرده و از آمار و ارقام مربوط به سلامتی خود مطلع شوید.

در مجموع باید گفت که اگر می خواهید وضعیت سلامتی خود در طول شبانه روز را بررسی کنید اما به دستگاه های با سایز بزرگ مانند ساعت هوشمند یا مچ بند فیتنس علاقه ندارید، یک انگشتر هوشمند می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. حلقه Oura Ring Gen 3 در مغازه های خرده فروشی با قیمت 399 دلار فروخته می شود؛ اما اگر به دنبال یک حلقه هوشمند لاکچری هستید، می توانید برای خرید حلقه Gucci x Oura Ring هزینه 950 دلاری را بپردازید و از آن بر روی انگشت دست خود لذت ببرید!

منبع: gizmochina