هدفون ریزر Barracuda Pro می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به دنبال یک هدفون همه کاره و رده بالا هستند! این مدل جدید که 250 دلار قیمت دارد، برای استفاده گیمرها ساخته شده و یکی از مدل های رو گوشی (over-the-ear) این برند پرطرفدار است. همچنین اگر به گوش دادن به موسیقی در فضای بیرون از منزل و محیط های شلوغ مانند مترو و اتوبوس علاقه دارید، این هدفون وایرلس با قابلیت بلاک کردن صداهای مزاحم بیرونی بهترین تجربه را برایتان رقم خواهد زد!

شرکت Razer هدفون های رده بالای جدید Barracuda Pro را با درایورهای بزرگ 50 میلی متری و پشتیبانی از ANC معرفی کرد

در هدفون Barracuda Pro برخی از بهترین و به روز ترین تکنولوژی های ریزر به کار رفته است! از جمله این فناوری ها می توان به آمپلی فایر صدای آکروماتیک THX اشاره کنیم که صدایی قدرتمند را برای پخش از درایورهای غول پیکر 50 میلی متری این هدفون آماده می کند! همچنین این هدفون از فناوری صدای فضایی THX بهره می برد که باعث پخش صدا به شکلی کاملاً باورپذیر و طبیعی می شود.

شرکت Razer هدفون های رده بالای جدید Barracuda Pro را با درایورهای بزرگ 50 میلی متری و پشتیبانی از ANC معرفی کرد

هدفون Razer Barracuda Pro به دو میکروفون تجمیع شده با قابلیت حذف نویز هم مجهز است و برای مکالمه هم کارایی بالایی دارد. به طوری که صداهای پس زمینه در هنگام مکالمه با آن به طرف مقابل منتقل نمی شوند و حتی در محیط های شلوغ هم می توانید از کیفیت مکالمه خود اطمینان داشته باشید. مجهز بودن به پورت شارژ USB Type-C به همراه طول عمر باتری 40 ساعته از دیگر ویژگی های هدفون ریزر باراکودا پرو است. تمام این امکانات در بدنه ای تمام مشکی و شیک جمع شده اند که مسلماً نمی توانید نگاه خود را از آن بردارید!

شرکت Razer هدفون های رده بالای جدید Barracuda Pro را با درایورهای بزرگ 50 میلی متری و پشتیبانی از ANC معرفی کرد

آن طور که ریزر اعلام کرده، فناوری جدید THX Achromatic Audio Amplifier که از آن تحت عنوان THX AAA هم یاد می شود از ویژگی هایی مانند «کاهش فوق العاده بالای اعوجاج صدا، ارتقای نسبت سیگنال به نویز، پوشش دهی طیف داینامیک بیشتر، توان خروجی بالاتر و وضوح بیشتر در پخش جزئیات صدا» بهره می برد و بهترین کیفیت را برای علاقه مندان به موسیقی فراهم می آورد.

در هدفون Barracuda Pro هم شاهد علاقه ریزر به انعطاف پذیری در عملکرد بوده ایم! در این هدفون از فناوری HyperSpeed Wireless به همراه SmartSwitch استفاده شده است که کارایی بالایی به آن بخشیده است. در هنگام مکالمه معمولی، این هدفون بر روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز عمل می کند تا زمان تأخیر آن در هنگام اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق دانگل را به حداقل میزان ممکن برساند. همچنین این هدفون به بلوتوث 5.2 مجهز است و از اتصال بلوتوثی به گوشی و دیگر دستگاه های دارای این قابلیت هم پشتیبانی می کند. شما می توانید با فشردن تنها یک دکمه (SmartSwitch)، از دو فناوری ارتباط وایرلس به طور هم زمان بهره مند شوند. همچنین در این حالت می توان این هدفون را به طور هم زمان به دو دستگاه مختلف اتصال داد و با فشردن یک دکمه بین آنها سوئیچ کرد.

شرکت Razer هدفون های رده بالای جدید Barracuda Pro را با درایورهای بزرگ 50 میلی متری و پشتیبانی از ANC معرفی کرد

نکته جذاب در رابطه با هدفون Razer Barracuda Pro این است که شما می توانید از دانگل 2.4 گیگاهرتزی HyperSpeed برای اتصال آن به کامپیوتر در هنگام بازی استفاده کنید و سپس در هنگام خروج از منزل، این هدفون را با بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کرده و به موسیقی گوش دهید! فناوری ANC (حذف نویز فعال) به کار رفته در این هدفون در سه سطح قابل اجرا است که برای تغییر آن باید از اپلیکیشن Razer Audio استفاده شود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدفون ریزر Barracuda Pro از قابلیت اتصال به Steam Deck از طریق دانگل 2.4 گیگاهرتزی برخوردار است که می تواند برای گیمرهای موبایل (کسانی که دوست دارند در هر لحظه از طول روز امکان بازی را داشته باشند!) خبر هیجان انگیزی است.

به طور خلاصه می توان فناوری ها و ویژگی های هدفون ریزر Barracuda Pro را به صورت زیر خلاصه کرد:

•    فناوری اتصال وایرلس دوگانه Razer SmartSwitch (2.4 گیگاهرتز و بلوتوث)

•    فناوری حذف نویز فعال (ANC) دوگانه

•    درایورهای 50 میلی متری Rzer TriForce Bio-Cellulose

•    فناوری آمپلی فایر صدای آکروماتیک THX (THX AAA)

•    فناوری صدای فضایی THX (THX Spatial Audio)

•    میکروفون های دوگانه با قابلیت حذف نویز

•    وزن: 340 گرم

•    طول عمر باتری: 40 ساعت

•    پورت شارژ: USB-C

منبع: windowscentral