ممکن است با خود فکر کنید JLab برندی نیست که بتواند با رقبایی مانند Beats رقابت کند، همچنین به تفاوت مسخره قیمت ها فکر می کنید و اینکه چگونه می توانیم چنین مقایسه ای را در نظر بگیریم. پس چرا این کار را می کنیم؟ چرا رنگ های ارزان قیمت JLab Go Air Tones را در برابر Beats Fit Pro x Kim K برتر قرار می دهیم؟ پاسخ ساده است. این نبرد بین دو هدفون بی‌سیم عالی در وهله اول به گزینه‌های رنگی آنها مربوط می ‌شود. با این حال، از تعداد شباهت های بین هدفون ها جدا از رنگ های موجود آنها شگفت زده خواهید شد.

بدون هیچ مقدمه ای، بیایید همه چیز را بررسی کنیم تا متوجه شویم که آیا JLab Go Air Tones واقعاً می تواند با Beats Fit Pro x Kim K ظاهرا برتر رقابت کند یا خیر؟ بیایید شروع کنیم.

Beats x Kim K در مقابل JLab Go Air Tones: این هدفون ها خیلی بیشتر از آنچه که فکر می کنید، ویژگی های مشترکی دارند.

JLab x Win قبل از Beats x Kim وجود داشت

همانطور که می دانید، زیبایی ‌شناسی بخش مهمی از گوشی ‌های اندرویدی و لوازم جانبی محبوب ما است. هر دو هدفون JLab و Beats در نوع خود فوق العاده به نظر می رسند. از نظر رنگ ‌های موجود، JLab حرف اول را می ‌زند، زیرا Go Air Tones را در هفت رنگ متناسب با پوست قابل تهیه است، در حالیکه هدفون ‌های Fit Pro نسخه ویژه Kim K فقط در سه رنگ ارائه می ‌شوند.

شایان ذکر است که JLab به رهبری مدیر عامل Win Cramer، اولین برند صوتی است که در هدفون ‌های بی ‌سیم ایده رنگ ‌های خنثی را با رنگ پوست مفهوم ‌سازی و پیاده ‌سازی کرده است. اما جالب است بدانید کیم کارداشیان مشهور، وقتی در مورد همکاری خود با Beats برای ایجاد یک پالت رنگ مشابه برای هدفون های Fit Pro x Kim K صحبت می کرد، اشاره نکرد که برند دیگری -یعنی JLab- قبلاً رنگ های مشابهی را اجرا کرده است.

JLab x Win قبل از Beats x Kim وجود داشت

استانداردهای قدیمی از مد افتاده است

با وجود این موضوع، اجازه دهید به سراغ مشخصات هر دو مجموعه هدفون با رنگ خنثی برویم. یکی از آنها یک جفت هدفون برتر است که از بهترین سخت افزار Beats by Dre متعلق به اپل برخوردار است. دیگری یک جفت هدفون TWS با قیمت بسیار مقرون به صرفه است که قادر به رقابت با بهترین ایربادز های بی سیم ارزان قیمت می باشد.

هر دو جفت هدفون بلوتوثی به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که تناسب بسیار راحت را به شما ارائه دهند، ضمنا هدفون بی سیم Beats با افزودن یک ضایعه اضافی امنیت بیشتری ایجاد می کند و مانع از افتادن هدفون ها در حین حرکت شدید می شود، بنابراین برای ورزش و تمرین عالی است.

بدون شک Beats Fit Pro x Kim K برای کسانی که به تناسب اندام علاقه مند هستند بهتر است، زیرا در حین فعالیت های پویا تناسب امن تری را ارائه می دهد. اگر فقط به پیاده ‌روی‌ های معمولی می ‌روید و قصد دارید برای مدتی هدفون ‌های خود را روی گوش داشته باشید، JLab مناسب ‌تر است.

همینطور Beats Fit Pro x Kim K دکمه ‌های مکانیکی دارد که باید به صورت فیزیکی فشار داده شوند، اما JLab کنترل ‌های لمسی را در Go Air Tones ارائه می کند. هر دو به خوبی کار می کنند، و از این نظر هیچ یک بهتر از دیگری نیست.

Beats x Kim K در مقابل JLab Go Air Tones: این هدفون ها خیلی بیشتر از آنچه که فکر می کنید، ویژگی های مشترکی دارند.

با توجه به ویژگی ‌ها و عملکرد ممتاز، هدفون ‌های بی‌ سیم Beats Fit Pro به مشخصات بسیار خوبی مجهز شده‌ اند. این هدفون از چیپست Apple H1 برای یکپارچه سازی سیری برخوردار است و با وجود ANC صدای شفاف و فضایی دارد. در صورتیکه در هدفون های سطح ابتدایی JLab این مشخصات وجود ندارد. Beats درایورهای دیافراگم دو عنصری اختصاصی خود را در هدفون های Fit Pro گنجانده است که ارائه صدای درجه یک را امکان ‌پذیر می ‌کند، البته اکولایزری برای شخصی ‌سازی صدا وجود ندارد.

همچنین گفتنی است که هدفون های Fit Pro x Kim K میکروفون پیشرفته تری دارند، بنابراین اگر تماس های تلفنی و ویدیویی تجاری برای شما مهم هستند، Beats برای شما گزینه مناسب تری است. البته این بدان معنا نیست که Go Air Tones تماس ها را به خوبی مدیریت نمی کند و تقریباً واضح و شفاف نیستند.

Beats x Kim K در مقابل JLab Go Air Tones: این هدفون ها خیلی بیشتر از آنچه که فکر می کنید، ویژگی های مشترکی دارند.

Beats Fit Pro x Kim K در مقابل JLab Go Air Tones

Go Air Tones برای علاقه مندان به صدا مناسب نیست، اما برای تناسب اندام و استفاده روزانه به اندازه کافی خوب است. درواقع این هدفون‌ های بی ‌سیم مقرون‌ به‌ صرفه، به لطف درایورهای دینامیک نئودیمیم 6 نانومتری، نسبت به قیمت بسیار خوب عمل می کنند. پیدا کردن چنین هدفون عالی در این بخش سخت است، چه رسد به پیدا کردن مجموعه ای با قابلیت حذف نویز.

با وجود عدم برخورداری از حالت محیطی یا شفاف، JLab Go Air Tones یک قاب جذاب و دیدنی دارد. این هدفون ها برای 32 ساعت پخش رتبه بندی شده اند و یک کابل USB-A به آن وصل است که به شما امکان می دهد هر زمان که به آن نیاز داشتید شارژ کنید.

از آنجاییکه Beats یک برند متعلق به اپل است، کاربران اندروید بسیاری از ویژگی‌ های هدفون Fit Pro x Kim K را از دست می ‌دهند.

منبع: androidcentral