در این مطلب قصد معرفی و بررسی کامل یکی دیگر از محصولات برتر و محبوب شرکت کورسیر را داریم که با عنوان هدست بی سیم گیمینگ VIRTUOSO RGB-Gunmetal تولید شده است. این مدل هدست با هدف یاری به گیمرها و رفع نیاز آن ها در هنگام انجام بازی های ویدئویی طراحی شده است! ویژگی های استفاده شده در این مدل هدست شامل 2 عدد درایور 50 میلی متری از نوع نئودیمیوم همراه با دامنه فرکانس از 20 تا 40 کیلوهرتز، میکروفون فوق حساس با قابلیت هایی همچون اندازه ای برابر با 9.5 میلی متر، فرکانس پاسخگویی از 100 ال 10 کیلوهرتز، روش های متنوع اتصال (جک 3.5 میلی متری، فناوری بی سیم از نوع Slipstream Wireless و اتصال USB)، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، خاموشی خودکار، نورپردازی RGB و ... می شود. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با هدست بی سیم گیمینگ VIRTUOSO RGB-Gunmetal کورسیر!

هدست گیمینگ Corsair VIRTUOSO RGB-Gunmetal با روش های اتصال متنوع و فناوری صدای 7.1 کاناله!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که هدست بی سیم گیمینگ VIRTUOSO RGB-Gunmetal کورسیر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

راحتی استفاده از هدست نمونه امکاناتی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت هدست استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به 3 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل کابل USB، دانگل وایرلس از نوع Slpistream و جک 3.5 میلی متری می شود!

کابل USB: قابلیت متصل شدن از طریق USB می تواند به شما این امکان را بدهد تا از صدایی با بالاترین وضوح و باکیفیت 24 بیتی و 96 کیلوهرتزی را از دستگاه های پشتیبانی کننده از این روش دریافت کنید!

دانگل وایرلس Slipstream: از دیگر روش های اتصال به دستگاه هایی بوده که دارای سیستم وایرلس هستند. این سیستم قابلیت پوشش دادن محدوده ای به اندازه 18 متر بهره مند بوده و با توجه به برخورداری از فناوری تغییر هوشمند فرکانس می تواند سیگنال ها را به صورت قوی ارسال و دریافت کند.

جک 3.5 میلی متری: این روش به دلیل قابلیت پشتیبانی اکثر دستگاه ها (کنسول، موبایل، تبلت، لپ تاپ، انواع مختلف پلیرها و ...) از طرفداران بی شماری بهره می برد.

هدست گیمینگ Corsair VIRTUOSO RGB-Gunmetal با روش های اتصال متنوع و فناوری صدای 7.1 کاناله!

شتاب سنج و میکروفون جدا شونده هدست گیمینگ کورسیر Corsair VIRTUOSO RGB-Gunmetal

از دیگر ویژگی ها و امکاناتی که شرکت کورسیر در ساخت هدست بی سیم گیمینگ VIRTUOSO RGB-Gunmetal استفاده کرده می توان به قابلیت خاموشی خودکار اشاره کرد. این قابلیت با توجه به برخورداری از شتاب سنج داخلی می تواند پس از بلا استفاده ماندن هدست را خاموش کرده و از هدر رفت شارژ باتری جلوگیری کند. در ضمن با گذاشتن هدست روی سر نیز دوباره روشن خواهد شد! هدست گیمینگ VIRTOUSO RGB-PEARL کورسیر با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. این هدست با میکروفون 9.5 میلی متری عرضه شده و با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید!

از دیگر امکاناتی که در ساخت میکروفون این مدل هدست استفاده شده نیز می توان به کلید قطع صدا اشاره کرد تا کاربر برای قطع کردن صدای خود کار اضافی انجام ندهد! ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون نیز شامل قابلیت دریافت صدا از جهت های مختلف، برخورداری از پهنای باند و حساسیت بسیار بالا، قابلیت پاسخ دهی بی نظیر به ریزترین صداها، محدوده داینامیک گسترده و قابلیت انتقال صدا با بالاترین وضوح می شود. لازم به ذکر است که شرکت کورسیر در ساخت این میکروفون از فناوری وایرلس جهت متصل شدن آن به هدست استفاده کرده است. سیستم وایرلس استفاده شده از نوع Slipstream بوده و نسبت به دیگر میکروفون های استفاده شده در هدست های رایج بازار از فرکانس پاسخ دهی 2 برابری بهره مند است. در ضمن کورسیر جهت مطلع ساختن کاربر از متصل بودن و عدم اتصال از نورپردازی RGB به صورت حلقه نوری در قسمت انتهایی آن استفاده کرده است.

شتاب سنج و میکروفون جدا شونده هدست گیمینگ کورسیر Corsair VIRTUOSO RGB-Gunmetal

نورپردازی RGB و باتری قدرتمند هدست مخصوص بازی کورسیر مدل VIRTUOSO RGB-Gunmetal!

از دیگر نقاطی که در آن از نورپردازی استفاده شده نیز می توان به کاپ های چپ و راست اشاره کرد. نورپردازی استفاده شده در هدست بی سیم گیمینگ VIRTUOSO RGB-Gunmetal از قابلیت هایی همچون انتخاب رنگ نامحدود و قابلیت شخصی سازی الگوهای نورپردازی بهره مند است! باتری استفاده شده از نوع لیتیوم یونی بوده و از قدرت بالایی برخوردار نیز برخوردار است. با توجه به قابلیت شارژ شدن با کابل USB می تواند شارژدهی برابر با 20 ساعت داشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست بی سیم گیمینگ VIRTUOSO RGB-Gunmetal از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و با توجه به وزن سبک 375 گرمی که در اختیار دارد این امکان را به شما خواهد داد تا مدت زمان زیادی را بدون خستگی از هدست استفاده کرده و با توجه به طراحی نرم افزار اختصاصی که با عنوان iCUE عرضه شده می توانید نسبت به تنظیم هدست اقدام کنید!

منبع: corsair