برند SteelSeries یکی از نام های شناخته شده در بازار لوازم جانبی PC و گیمینگ است و به خصوص هدست های گیمینگ آن مانند هدست SteelSeries Arctis Pro Wireless با استقبال فوق العاده ای از جانب کاربران مواجه شده است. هدست پرچم دار این شرکت Arctis Nova Pro نام دارد و اکنون استیل سریز قصد دارد تا سه مدل دیگر را نیز به خانواده Nova اضافه کند. این مدل های جدید قیمت های مناسب تری دارند و مطابق با اعلام شرکت سازنده، برای تمام افراد با هر بودجه ای قابل تهیه هستند.

شرکت SteelSeries چند هدست گیمینگ جدید از سری 'Nova' با قیمت های مناسب عرضه می کند

هدست گیمینگ استیل سریز Arctis Nova Pro به جرأت یکی از بهترین هدست ها برای ایکس باکس است. این هدست کیفیت صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد و به مجموعه از ویژگی های کاربردی مجهز است. اما نکته اینجاست که هدست Nova Pro قیمت بالایی دارد و ممکن است برای همه قابل تهیه نباشد. در همین راستا استیل سریز سه مدل جدید به هدست های سری Nova اضافه کرده که در میان آنها مدل جانشین یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین هدست های گیمینگ دنیا نیز دیده می شود!

هدست های استیل سریز Arctis Nova 7، Nova 3 و Nova 1 هم اکنون برای خرید در دسترس قرار گرفته اند و امکان دستیابی به «سیستم اکوستیک نووا» را در قیمت های پایین تری برای کاربران فراهم کرده اند. این سیستم از هوش مصنوعی و دیگر متدهای ارتقای صدا بهره می برد و کیفیت صدا را به طور کامل تضمین می کند. همچنین باعث می شود تا قابلیت حذف نویز میکروفون هدست به طرز چشمگیری ارتقا پیدا کند. هدست Nova 7 جذاب ترین مدل در میان این سه هدست به شمار می رود و به عنوان جانشین هدست افسانه ای SteelSeries Arctis 7 به بازار آمده است! در ادامه هر یک از سه هدست جدید استیل سریز را به طور مختصر معرفی کرده ایم.

شرکت SteelSeries چند هدست گیمینگ جدید از سری 'Nova' با قیمت های مناسب عرضه می کند

هدست استیل سریز Arctis Nova 7

این هدست در صدر فهرست جدید استیل سریز قرار دارد و به صورت هم زمان از اتصال وایرلس 2.4 گیگاهرتز و اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند. به این ترتیب هدست Nova 7 با طیف وسیعی از دستگاه ها مانند پی سی، ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوئیچ و دستگاه های موبایل سازگار خواهد بود. ویژگی هایی مانند طول عمر باتری 38 ساعته، قابلیت فست شارژ، صدای فضایی، امکان ارتقای صدا با هوش مصنوعی و مجهز بودن به میکروفون تاشو باعث شده تا Nova 7 به یکی از بهترین انتخاب ها برای هر گیمری تبدیل شود و به راحتی با هدست های گیمینگ قدرتمندی مانند هدست گیمینگ VIRTOUSO RGB Wireless SE Espresso کورسیر رقابت کند!

این هدست در نسخه های استاندارد، ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس قرار گرفته و 180 دلار قیمت دارد.

هدست استیل سریز Arctis Nova 7

هدست استیل سریز Arctis Nova 3

این مدل از نوع با سیم است و از طریق رابط USB-C به دستگاه های دیگر متصل می شود. یکی از ویژگی های جذاب Nova 3، پشتیبانی از نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی است که مسلماً برای گیمرها اهمیت زیادی دارد! همچنین این هدست جدید استیل سریز از فناوری “Almight Audio” برخوردار است که باعث ارائه بهترین کیفیت صدا در میان هدست هایی در این محدوده قیمت می شود. قیمت هدست گیمینگ استیل سریز Nova 3 صد دلار اعلام شده است.

هدست استیل سریز Arctis Nova 3

هدست استیل سریز Arctis Nova 1

Nova 1 اقتصادی ترین مدل موجود در میان سه هدست جدید استیل سریز است، اما همان کیفیت صدای عالی مدل Nova 3 را ارائه می دهد و طراحی راحتی نیز دارد. فقط از اتصال وایرلس یا رابط USB-C پشتیبانی نمی کند و به جک 3.5 میلی متری مجهز شده است. هدست Nova 1 فاقد نورپردازی RGB است اما از فناوری “Almight Audio” به خوبی پشتیبانی می کند. پس می توانید از کیفیت صدای عالی آن مطمئن باشید.

هدست استیل سریز Arctis Nova 1

هدست استیل سریز Nova 1 در نسخه های استاندارد، ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شده و 60 دلار قیمت دارد.

منبع: windowscentral