از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می توان به شرکت نام آشنای لاجیتک اشاره کرد که محصولات آن همواره از فروش بالایی در بازار برخوردار بوده است. شرکت معتبر لاجیتک به دلیل تولید محصولات با کیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را نیز به دست آورد. به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برند در بازارهای جهانی شده است. از جمله محصولات این شرکت باید به هدست گیمینگ بی سیم مدل G Pro X اشاره کنیم که یک انتخاب مناسب برای گیمرهای حرفه ای بوده و می تواند تا حد زیادی آن ها را راضی نگه دارد. این هدست از نوع بی سیم بوده و به شبکه بی سیم قدرتمند مجهز شده است. از نمونه ویژگی های موجود در این مدل از هدست می توان به بهره مندی از فناوری میکروفون BLUE VO!CE و قابلیت De-Essing، صدای فراگیر 7.1 کاناله، درایورهای 50 میلی متری، بدنه ای ساخته شده از آلومینیوم مقاوم و استیل ضد زنگ و ... اشاره کرد. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم مدل G Pro X اشاره کرد، پس لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید!

بهترین تجربه از بازی های ویدئویی با هدست گیمینگ بی سیم G Pro X لاجیتک!

میکروفون باکیفیت و حرفه ای هدست گیمینگ logitech g pro x!

میکروفون باکیفیت و حساس از امکانات مهم تعبیه شده در هدست گیمینک بی سیم G Pro X لاجیتک محسوب می شود. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. از ویژگی های این میکروفون نیز می توان به فناوری BLUE VO!CE و قابلیت حذف نویز اشاره کرد. قابلیت حذف نویز باعث می شود تا صدای شما به صورت واضح و شفاف به طرف مقابل انتقال یابد. فناوری استفاده شده در این مدل هدست نیز به منظور ارسال صدای واضح اضافه شده و با توجه به فیلتر قدرتمندی که در اختیار دارد قادر است صدایی کاربر را با کم ترین تاخیر و به صورت کاملا واقعی به طرف مقابل ارسال کند! قابلیت de-essing از دیگر امکانات اضافه شده در این میکروفون بوده که وظیفه رساندن واضح ترین و شفاف ترین صدا به گوش مخاطب اضافه شده است. در ضمن شرکت لاجیتک به منظور اعمال تنظیمات بر روی میکروفون تعبیه شده نیز از نرم افزار BLUE VO!CE via G HUB بهره برده است! با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تنظیمات خود را به صورت کاملا آسان اعمال کنید! با اعمال تنظیمات می توانید به حرفه ای ترین کارکرد میکروفون دست پیدا کنید!

بهترین تجربه از بازی های ویدئویی با هدست گیمینگ بی سیم G Pro X لاجیتک!

ساختار شبکه ای ترکیبی هدست گیمینگ بی سیم G PRO X لاجیتک!

شرکت لاجیتک به منظور ارائه صدایی رسا و کاملا دقیق، هدست گیمینگ بی سیم G PRO X را با ساختار شبکه ای ترکیبی همراه کرده است. با توجه به بهره مندی از این قابلیت می توان گفت که این هدست بی سیم گیمینگ قادر است تمامی صداهای موجود در بازی که شامل صدای قدم زدن، تعویض و یا پر کردن خشاب، صدای قدم زدن، انفجار، شلیک گلوله و ... را به صورت کاملا واقعی و دقیق پخش کرده تا کاربر در هنگام انجام بازی های مختلف غرق در گیم پلی آن ها شود! لازم به ذکر است که شرکت لاجیتک همچنین جهت دستیابی به نرخ پاسخ دهی، فرکانس و بیس بالا از جدیدترین درایورها بهره برده است. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست از نوع 50 میلی متری بوده و قادر هستند صداهایی با دقت و وضوح بالا را همراه با کیفیت بی نظیر برای کاربر به ارمغان بیاورند! صدای فراگیر 7.1 کاناله و بیس بهینه شده از دیگر امکانات استفاده شده در هدست گیمینگ بی سیم G PRO X محسوب می شوند. با این قابلیت نیز می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی پی ببرید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند!

بهترین تجربه از بازی های ویدئویی با هدست گیمینگ بی سیم G Pro X لاجیتک!

قابلیت شنیدن جزئی ترین صدا در بازی با هدست گیمینگ لاجیتک مدل logitech g pro x!

از دیگر امکانات و قابلیت های موجود در هدست گیمینگ بی سیم G PRO X لاجیتک می توان به جدیدترین نسل از صدای فراگیر که با عنوان DTS X 2.0 شناخته می شود اشاره کرد. با این هدست گیمینگ دارای صدای فراگیر DTS X 2.0 کاربر قادر خواهد بود هنگام انجام بازی های ویدئویی ریزترین جزئیات صدایی موجود در گیم پلی بازی را از همه جهات شنیده و حس قرار گرفتن در محیط بازی را داشته باشد! با این ویژگی ها می توان گفت این قابلیت می تواند عملکردی به مراتب بهتر از صدای فراگیر 7.1 کاناله داشته باشد! لازم به ذکر است که فرکانس پاسخگویی این میکروفون از 100 تا 10 کیلوهرتز بوده تا تبدیل به مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط باشد!

شرکت لاجیتک به منظور بهره مندی کاربر از آزادی عمل، جلوگیری از خرابی زود هنگام و راحتی زیاد در ساخت هدست گیمینگ بی سیم G PRO X از فناوری وایرلس بهره برده است. با این ویژگی می توان گفت که کاربران با از استفاده از این مدل هدست می توانند غرق در دنیای فیلم، بازی های ویدئویی و یا موسیقی شوند. به منظور برقراری ارتباط این مدل از هدست نیز کار سختی پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن دانگل موجود به سیستم خود می توانید اتصال بی نقصی را تجربه کنید! لازم به ذکر است که فناوری وایرلس استفاده شده در این مدل هدست می تواند جوابگوی شعاع 20 متری باشد! باتری قدرتمند یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل هدست بوده و می تواند شارژدهی مناسبی (تا 20 ساعت) را برای کاربر داشته باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ بی سیم G PRO X لاجیتک از حساسیت هدفون 91.7 دسی بل و فرکانس پاسخ دهی 20 تا 20 کیلوهرتز برخوردار است.

منبع: logitechg