از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع مختلف محصولات دیجیتال می توان به شرکت SONY اشاره کرد. این شرکت با تولید محصولاتی مدرن همراه با استانداردهای به روز دنیا توانسته به برترین تولید کننده در سراسر دنیا تبدیل شود. این برند با توجه به تولید محصولات گیمینگ علاوه بر کاربران عادی، برای گیمرهای حرفه ای نیز یکی از بهترین برندها محسوب می شود. از سری محصولات گیمینگ InZone شرکت سونی، می توان به انواع مختلف هدست اشاره کرد. هدست های تولیدی این شرکت به منظور رفع نیاز گیمرها از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار هستند. INZONE H9 از نمونه هدست های رده بالا و گران قیمت سونی محسوب شده و می تواند به عنوان یک اسلحه برای کاربر کارایی داشته باشد! این مدل هدست با توجه به قابلیت برقراری ارتباط به صورت بی سیم آزادی عمل بیشتری به کاربر خواهد داد! باتری قدرتمندی نیز در ساخت این مدل هدست استفاده شده که با برخورداری از شارژ سریع به کاربر این امکان را می دهد تا برای شارژ کردن سریع باتری با هیچ چالشی روبرو نشود! میکروفون حساسی نیز در ساخت این هدست استفاده شده که با توجه به برخورداری از قابلیت حذف نویز فعال می تواند صدای کاربر را با بالاترین وضوح و شفافیت به طرف مقابل انتقال دهد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ INZONE H9 سونی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ INZONE H9، از گران ترین و رده بالاترین محصولات سونی!

هدست گیمینگ سونی Inzone H9: ساخته شده از مواد اولیه مرغوب!

روکش چرمی به همراه پلاستیک مات سفید و مشکی، ترکیب مواد استفاده شده در ساخت هدست گیمینگ INZONE H9 سونی بوده که با الهام از آخرین نسخه کنسول شرکت سونی (Play Station 5) طراحی شده است. وزن 330 گرمی این مدل هدست را در وضعیت متوسطی قرار داده و آن را نسبت به دیگر هدست های گیمینگ موجود در بازار کمی سنگین تر کرده است. اما سنگینی این مدل هدست در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت به هیچ وجه موجب خستگی کاربر نخواهد شد. شرکت سونی جهت ایجاد فضای زیاد تنفس گوش های کاربر از گوشی های بزرگ استفاده کرده است. گوشی های استفاده شده از اندازه بزرگی برخوردار بوده و با توجه به فوم نرمی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته، باعث شده تا با نفس کشیدن، گوش های کاربر دچار تعریق نشود. کلیدهای کنترلی متعددی نیز بر روی گوشی هدست تعبیه شده تا کاربر بدون انجام کار اضافی اقدام به کنترل صدا و یا مدیای در حال پخش کند. برای متصل شدن به سیستم مورد نظر کاربر از یک دانگل USB استفاده شده تا کاربر با اتصال دادن آن به سیستم مورد نظر اقدام به برقراری ارتباط به صورت بی سیم کند. میکروفون حرفه ای و باکیفیت نیز از دیگر ویژگی های طراحی هدست گیمینگ INZONE H9 سونی محسوب شده که بر روی کاپ چپ هدست تعبیه شده است. در ضمن با توجه به برخورداری از هدبند نرم نیز امکان استفاده طولانی مدت برای کاربر میسر خواهد شد!

هدست گیمینگ سونی Inzone H9: ساخته شده از مواد اولیه مرغوب!

هدست گیمینگ Sony Inzone H9 با قابلیت برقراری ارتباط با 2 روش!

راحتی استفاده از نمونه امکاناتی است که شرکت SONY در طراحی و ساخت هدست استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به 2 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر استفاده کند! روش های اتصال استفاده شده در این مدل از هدست شامل بلوتوث نسخه 5.0 و دانگل وایرلس از نوع 2.4GHz می شود! این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود. با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بوده نسبت به برقراری ارتباط با انواع لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شود. از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. این سیستم با توجه به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی که در اختیار دارد از قابلیت پوشش دادن محدوده بیشتری بهره مند بوده و با توجه به برخورداری از فناوری تغییر هوشمند فرکانس می تواند سیگنال ها را به صورت قوی ارسال و دریافت کند. متصل شدن با روش بلوتوث نیز می تواند تجربه خوبی را برای کاربر به همراه داشته باشد. هدست گیمینگ INZONE H9 سونی با توجه به اتصال بلوتوث که در اختیار دارد قادر است بدون نیاز به رابط و یا دانگل اضافه به انواع کنسول، موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... متصل شود. با متصل شدن این مدل هدست به کنسول می توانید از بالاترین ترین و فوق العاده ترین کیفیت صدا بهره مند شوید.

هدست گیمینگ Sony Inzone H9 با قابلیت برقراری ارتباط با 2 روش!

میکروفون حساس و کلیدهای کنترلی هدست Sony Inzone H9!

میکروفون دوگانه نیز از امکانات مهم و مثبت هدست گیمینگ INZONE H9 سونی محسوب شده و می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد. حساسیت بالا و قدرت بالای میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست به لطف برخورداری از قابلیت نویز فعال بوده و با توجه به برخورداری از 2 عدد میکروفون با قابلیت تجزیه و تحلیل نویزهای ورودی و خنثی کردن موج معکوس تولید شده توسط هدست می تواند صدای شما را با بالاترین کیفیت و وضوح به طرف مقابل منتقل کند. شرکت سونی میکروفون 2 گانه را بر روی کاپ چپ هدست تعبیه کرده و با توجه به بهره مندی از قابلیت جابجایی این امکان به کاربر داده می شود تا در صورت عدم نیاز اقدام به جابجایی و دور کردن آن از جلوی دهن خود کند. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت بالا به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 8 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! لازم به ذکر است که شرکت SONY در طراحی هدست گیمینگ INZONE H9 به منظور دسترسی آسان و جلوگیری از حرکت های اضافی کاربر برای دست یابی به تنظیمات از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ استفاده کرده است. با استفاده از کلیدهای متعدد تعبیه شده بر روی کاپ که شامل کلید چرخان، کلید حذف نویز و حالت طبیعی، کلید دوتایی جهت تنظیم تعادل صدای چت و صدای بازی، دکمه هماهنگی بلوتوث، دکمه روشن و خاموش می شود این امکان را خواهید داشت تا برای کنترل وضعیت هدست با هیچ چالشی روبرو نشوید!

باتری قدرتمند از دیگر امکانات اضافه شده در هدست گیمینگ INZONE H9 سونی محسوب شده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد قادر است در هنگام غیر فعال کردن حالت نویز فعال، شارژدهی تا 32 ساعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در ضمن هنگام روشن بودن نویز فعال نیز می توانید از 25 ساعت شارژدهی بهره مند شوید. قابلیت ایجاد نمایه صوتی شخصی سازی شده به همراه تشخیص فاصله دشمنان و برخورداری از صدای فضایی استاندارد از دیگر ویژگی های مهم این مدل هدست محسوب می شود. لازم به ذکر است که برای دسترسی به قابلیت ایجاد نمایه صوتی شخصی سازی شده می بایست از نرم افزارهای اختصاصی شرکت سونی (Inzone Hub, Sony 360 Special Sound Personalizer) استفاده کنید. از دیگر ویژگی های نرم افزار Inzone Hub نیز می توان به قابلیت سفارشی سازی اکولایزر (EQ) اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ INZONE H9 سونی از درایورهای قدرتمند 40 میلی متری و فرکانس پاسخگویی از 5 تا 20 هزار هرتز نیز برخوردار است.

منبع: sony