کمپانی ریزر با تولید انواع مختلف لوازم جانبی گیمینگ از جمله ماوس، کیبورد، هندزفری، صندلی، کیس، میکروفون و ... با قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعدد توانسته طرفداران و کاربران زیادی را در سرتاسر جهان به دست آورد! این موفقیت قطعا به دلیل تولید محصولات حرفه ای همراه با استانداردهای روز دنیا به وجود آمده و تبدیل به یکی از برندهای محبوب میان گیمرها شده است. از دیگر محصولات تولیدی شرکت ریزر می توان به انواع مختلف هدست های گیمینگ اشاره کرد. هدست نیز همانند دیگر محصولات تولیدی شرکت ریزر از قابلیت ها و استانداردهای پیشرفته بهره مند بوده و می تواند نیازهای گیمر را به طور کامل رفع کند. از نمونه هدست های گیمینگ با سیم تولیدی ریزر می توان به هدست گیمینگ Kraken V3 X اشاره کرد. نورپردازی Chrome RGB، درایورهای TriForce، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون حساس و ... قابلیت هایی است که شرکت ریزر در طراحی و ساخت این مدل از هدست خود استفاده کرده است. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Kraken V3 X خواهیم پرداخت، پس لطفا با ما همراه باشید!

دریافت صدای بی نهایت واقعی با هدست گیمینگ Razer Kraken V3 X

درایورهای اختصاصی و نورپردازی RGB هدست گیمینگ ریزر Kraken V3 X

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی هایی که شرکت ریزر در طراحی هدست گیمینگ Kraken V3 X استفاده کرده می توان به درایورهای اختصاصی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست از نوع TriForce بوده و می تواند علاوه بر ایجاد بیس قدرتمند، فرکانس های بالا، متوسط و پایین را به صورت جداگانه پردازش کند! در واقع این هدست با درایورهای TriForce می تواند صداهایی با بالاترین وضوح و بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد! در ضمن درایورهای موجود در این هدست قطری برابر با 40 میلی متر دارند! درایورهای 40 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف تر و باکیفیت تر بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم دارد هر چقدر اندازه درایور بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از دیگر ویژگی های استفاده شده در هدست گیمینگ Kraken V3 X نیز می توان به نورپردازی Chrome RGB آن اشاره کرد که در زیر لوگوی تعبیه شده در کاپ های هدست اضافه شده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل هدست به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان هنگام انجام بازی برای کاربر تعبیه شده است. لازم به ذکر است که نورپردازی استفاده شده در این مدل هدست دارای تنوع 16.8 میلیون رنگی، الگوهای مختلف رنگی، افکت های نورپردازی داینامیک مخصوص گیم بوده و از قابلیت تغییر رنگ برخوردار است. کاربر با استفاده از نرم افزار Razer Chroma قادر خواهد بود نسبت تغییر رنگ نورپردازی اقدام کند!

درایورهای اختصاصی و نورپردازی RGB هدست گیمینگ ریزر Kraken V3 X

هدست گیمینگ ریزر Razer Kraken V3 X با فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و میکروفون حساس از نوع HyperClear Cardioid

شرکت ریزر به منظور انتقال صدا با بالاترین جزئیات و کیفیت از یک میکروفون حساس و باکیفیت در کاپ چپ هدست استفاده کرده است. میکروفون موجود در هدست گیمینگ Kraken V3 X از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی های میکروفون استفاده شده در این هدست می توانیم به قابلیت حذف نویز اشاره کنیم. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدایی با شفافیت و وضوح بالا را به طرف مقابل منتقل کنید. در ضمن میکروفون تعبیه شده از حساسیت 3 دسی بل به همراه فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز برخوردار است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! برای دست یابی به این ویژگی می بایست دیافراگم میکروفون را نزدیک به دهان خود کنید!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در هدست گیمینگ Kraken V3 X ریزر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. این هدست گیمینگ دارای فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله است و با استفاده از آن قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

هدست گیمینگ ریزر Razer Kraken V3 X با فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و میکروفون حساس از نوع HyperClear Cardioid

کلیدهای کنترلی و سایر ویژگی های هدست مخصوص بازی Razer Kraken V3 X!

Razer به منظور کنترل آسان هدست بدون نیاز به انجام کار اضافی کلیدهایی در قسمت زیرین گوشی سمت چپ هدست گیمینگ Kraken V3 X تعبیه کرده است. با استفاده از این کلیدها می توانید اقدام به قطع و وصل میکروفون و تنظیم میزان ولوم صدا کنید! در ضمن ریزر به منظور برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال از کابل USB استفاده کرده است. بهره مندی از کانکتور USB 2.0 امکان اتصال به انواع کامپیوترهای و کنسول را برای شما فراهم خواهد کرد. در ضمن کابل استفاده شده در این هدست نیز دارای طولی برابر با 1.8 متر بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدفون تعبیه شده در هدست گیمینگ Kraken V3 X ریزر از فرکانس پاسخ گویی 12 تا 28 کیلوهرتز بهره مند بوده و از وزنی برابر با 285 گرم برخوردار است.

منبع: razer