Razer از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای هدست بین گیمرهای سراسر دنیا محسوب می شود! از نمونه محصولات حرفه ای و باکیفیت ریزر می توان به هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black اشاره کرد. این مدل هدست با توجه به راحتی فوق العاده و کیفیت پخش صدای بی نظیری که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای جهت انجام بازی های ویدئویی باشد! احساس آرامش و راحتی این مدل هدست به لطف پدها و هدبند به وجود آمده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند مدت زمان زیادی را بدون کوچک ترین خستگی مشغول بازی شوند. شرکت ریزر در طراحی هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black از حساسیتی برابر با 109 db و فرکانس پاسخ گویی 12 تا 28 هزار هرتز بهره برده است. از دیگر ویژگی های و قابلیت هایی که در ساخت این مدل هدست اضافه شده نیز می توان به صدای فراگیر 7.1 کاناله، درایورهای 50 میلی متری، وزن و ابعاد مناسب، میکروفون باکیفیت با حساسیتی برابر با 3 db و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز، قابلیت سازگاری با انواع ویندوز و کنسول و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black ریزر!

طراحی و ساخت هدست گیمینگ ریزر مدل KRAKEN 2019 Black

از ویژگی های ظاهری استفاده شده در هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black می توان به بدنه مقاوم آن اشاره کرد. مواد اولیه باکیفیتی که در ساخت بدنه این مدل هدست استفاده شده می تواند مقاومت بالایی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا برخورد ضربات احتمالی داشته باشد. ظاهری شیک و مدرن از ویژگی های طراحی این مدل از هدست محسوب شده و می تواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند! هدبند تعبیه شده نیز همانند سایر قسمت های هدست از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن و ابعاد مناسب به همراه طراحی ارگونومیک از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black ریزر استفاده شده است. طراحی ارگونومیک این هدست گیمینگ حرفه ای و زیبا باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. در ضمن Razer از یک میکروفون بر روی کاپ چپ نیز استفاده کرده تا کاربر بتواند با دوستان خود به مکالمه بپردازد.

طراحی و ساخت هدست گیمینگ ریزر مدل KRAKEN 2019 Black

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و میکروفون باکیفیت هدست گیمینگ Razer KRAKEN 2019 Black

شرکت Razer جهت دست یابی به صدایی باکیفیت و واقعی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله در ساخت هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black استفاده کرده است. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون Call of Duty، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر ویژگی هایی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به دریافت صدا از همه جهات اشاره کرد تا هیجان بازی را بیش از پیش تجربه کنید!

میکروفون باکیفیت و حساس یکی دیگر از امکانات مثبت و مهم استفاده شده در هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black ریزر محسوب می شود. شرکت ریزر در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به فناوری حذف نویز، حساسیتی برابر با 3 دسی بل، فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز و الگوی قطبی قلبی شکل (cardioid) اشاره کرد. حساسیت 3 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست گیمینگ بی نظیر ریزر با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. قابلیت حذف نویز نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. الگوی قطبی قلبی شکل نیز وظیفه جداسازی صدای کاربر از صداهای نامطلوب موجود در پس زمینه را بر عهده داشته تا کاربر بتواند صدای خود را با بالاترین وضوح و کیفیت ضبط کند!

فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و میکروفون باکیفیت هدست گیمینگ Razer KRAKEN 2019 Black

پدهای نرم 3 لایه هدست مخصوص بازی KRAKEN 2019 Black ریزر!

هدبند استفاده شده در هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black از پدهای نرم تشکیل شده و جهت کاهش فشار وارده بر سر، در طراحی آن از ضخامت زیادی استفاده شده است. شرکت ریزر جهت راحتی بیش از حد کاربر و قابلیت استفاده به صورت طولانی مدت از پدهای نرم و باکیفیت بهره برده است. پدهای استفاده شده همانند بدنه هدست از طراحی ارگونومیکی برخوردار است. پدهای موجود با توجه به فرم گوش های انسان طراحی شده می تواند با جلوگیری از نفوذ صداهای محیط اطراف تجربه دل پذیر و لذت بخش تری را برای کاربران به وجود بیاورد. در ضمن پدهای استفاده شده در دور گوش از 3 لایه مختلف تشکیل شده است. لایه های تشکیل کننده پدهای دور گوش شامل:

  • ژل خنک کننده از لایه های استفاده شده در پدهای دور گوش بوده که به منظور جلوگیری از ایجاد حرارت در مواقع استفاده طولانی مدت اضافه شده است!
  • فوم انعطاف پذیر از دیگر لایه های اضافه شده محسوب می شود که جهت انطباق با شکل منحصر به فرد سر و گوش اضافه شده که می تواند راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان بیاورد.
  • شرکت ریزر به منظور ایجاد تنفس پوست و خروج حرارت از یک لایه پارچه ای نیز بهره برده است. این لایه از قابلیت های همچون جلوگیری از میزان تعریق و سرعت بخشیدن به تبخیر برخوردار است.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت Razer به منظور برقراری ارتباط پایدار هدست گیمینگ KRAKEN 2019 Black با دستگاه های مختلف از جک 3.5 میلی متری و کابلی به طول 1.3 متری استفاده کرده است. با استفاده از این جک قادر خواهید بود به انواع کنسول (PlayStation4، Nintendo Switch و Xbox One)، سیستم عامل ویندوز و مک و انواع تلفن همراه متصل شوید.

منبع: razer