از مهم ترین و حساس ترین لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر می توان به هدست حرفه ای اشاره کرد. وجود هدست کامل و حرفه ای این امکان را به گیمرها خواهد داد تا در هنگام انجام بازی هایی همچون بازی های شوتر قادر باشند کوچک ترین صدا را تشخیص داده و نسبت به کشتن و نابود سازی آن ها اقدام کنند. هدست های تولید شده علاوه بر قابلیت پخش صدا از قابلیت گفتگو بوسیله میکروفون های تعبیه شده نیز برخوردار هستند. لاجیتک را می توان یکی از نام آشناترین و محبوب ترین تولید کننده انواع مختلف هدست در سراسر دنیا محسوب کرد. از حرفه ای ترین هدست های لاجیتک موجود در بازار می توان به هدست گیمینگ مدل G733 Lightspeed RGB اشاره کرد. این مدل هدست از قابلیت ها و امکانات متنوع و متعددی برخوردار بوده که شامل باتری قدرتمند، نورپردازی RGB، درایورهای 40 میلی متری، صدای فراگیر DTS X 2.0، میکروفون باکیفیت و جدا شونده، فیلتر BLUE VOICE و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ G733 Lightspeed RGB لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

G733 Lightspeed RGB از بهترین های لاجیتک!

دارای فناوری وایرلس و نورپردازی RGB

شرکت لاجیتک به منظور بهره مندی کاربر از آزادی عمل، جلوگیری از خرابی زود هنگام و راحتی زیاد در ساخت هدست گیمینگ مدل G733 Lightspeed RGB لاجیتک از فناوری وایرلس بهره برده است. با این ویژگی می توان گفت که کاربران با از استفاده از این مدل هدست می توانند غرق در دنیای فیلم، بازی های ویدئویی و یا موسیقی شوند. لازم به ذکر است که فناوری وایرلس استفاده شده در این مدل هدست می تواند جوابگوی شعاع 20 متری باشد! باتری قدرتمند یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل هدست بوده و می تواند شارژدهی مناسبی را برای کاربر داشته باشد. باتری تعبیه شده در هدست گیمینگ مدل G733 Lightspeed RGB در هنگام روشن بودن نورپردازی قادر به شارژدهی تا 29 ساعت بوده و در هنگام خاموش بودن نورپردازی نیز می تواند تا 20 ساعت شارژدهی داشته باشد!

در ضمن شرکت Logitech به منظور اضافه کردن زیبایی و بخشیدن جلوه خاص به هدست از نورپردازی استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل هدست از نوع RGB بوده و می تواند از 16.8 میلیون رنگ پشتیبانی کند. از ویژگی های و قابلیت های نورپردازی استفاده شده در هدست گیمینگ مدل G733 Lightspeed RGB می توان به ناحیه های مختلف برای شخصی سازی و به نمایش درآوردن ریتم موسیقی اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید برحسب سلیقه شخصی نوع و رنگ نورپردازی را به صورت دستی تنظیم کرده و یا آن را با صداهای موجود در گیم پلی بازی هماهنگ کنید! در ضمن سیستم نورپردازی موجود مجهز به حالت های نورپردازی از پیش تعیین شده نیز است! همه این تغییرات را می توانید بوسیله نرم افزار مخصوص که با عنوان G HUB شناخته می شود انجام دهید!

G733 Lightspeed RGB از بهترین های لاجیتک!

مجهز به صدای فراگیر DTS X 2.0

Logitech جهت ارائه صدایی با وضوح فوق العاده و فرکانس بالا از درایورهای 40 میلی متری و تخصصی از نوع PRO-G بهره برده است. این ترکیب به شما این امکان را خواهد داد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم تجربه بی نظیری داشته باشید! شرکت لاجیتک در طراحی و ساخت این نوع درایور از مشبک خاص و ماده ترکیبی استفاده کرده تا قادر باشد هنگام استفاده نویزهای اضافه را حذف کرده و در نتیجه تجربه صوتی شگفت انگیز را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. از دیگر امکانات و قابلیت های موجود در هدست گیمینگ G733 Lightspeed RGB لاجیتک می توان به جدیدترین نسل از صدای فراگیر که با عنوان DTS X 2.0 شناخته می شود اشاره کرد. با توجه به بهره مندی این مدل هدست از DTS X 2.0 کاربر قادر خواهد بود هنگام انجام بازی های ویدئویی ریزترین جزئیات صدایی موجود در گیم پلی بازی را از همه جهات شنیده و حس قرار گرفتن در محیط بازی را داشته باشد! با این ویژگی ها می توان گفت این قابلیت می تواند عملکردی به مراتب بهتر از صدای فراگیر 7.1 کاناله داشته باشد!

G733 Lightspeed RGB از بهترین های لاجیتک!

میکروفون یکی دیگر از امکانات موجود در هدست گیمینگ مدل G733 Lightspeed RGB لاجیتک محسوب شده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد! از قابلیت ها و ویژگی های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت جدا شدن اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هنگام عدم نیاز به استفاده از میکروفون آن را جدا کنید! لاجیتک به منظور ضبط صدای کاربر با بالاترین کیفیت از الگوی ضبط صدای Cardioid تک جهته بهره برده است. میکروفون تعبیه شده با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند به راحت ترین شکل اقدام به جذب و دریافت سیگنال های مختلف (صداهای ریز محیط و یا سر و صدای موجود در محیط اطراف) کند. در ضمن میکروفون های Cardioid در محیط های کم سر و صدا می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان داده و کم ترین نویز را دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که فرکانس پاسخگویی این میکروفون از 100 تا 10 کیلوهرتز بوده تا تبدیل به مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ مدل G733 Lightspeed RGB لاجیتک مجهز به فیلتر BLUE Voice بوده و می تواند سازگاری کامل با انواع ویندوز (Windows 7 or Later, macOS X 10.12 or Later) و کنسول پلی استیشن 4 داشته باشد و در دسته بهترین هدست های گیمینگ مناسب پلی استیشن 4 موجود در بازار قرار گیرد.

منبع: logitechg